koska uusia viestejä tulee liikaa.
Ei kukaan työssä käyvä jouda selailemaan, olisko tullut mulle viestiä :)))
tänne ei kannata kirjoittaa
8
208
Vastaukset
- NytVttMeniHermo
Ja roskia ei kannata lajitella kun aina tulee seuraava sukupolvi pilleineen ja pulloineen.
- KirvesiVartta
Mut kato ku sitä varten on noita sivuston ylläpitäjiä. Ne kyl tarkistaa, onko viestit just Sulle vai kelle, ja poistattaa omaan Mielensä mukaan, jos vaikka osuuki oikeeseen oksaan. ;)
- katkeraukkokirjoitti
Pelkästään kirveen terä on tehokkaampi varsinkin jonain projektiilina ammuksessa kun kirveellä päähän lyöminen, mutta älä nyt tuollaisia kirveellä päähän-lyömisiä silti ehdota, vaikka naista et ikinä tule saamaankaan, noin katkerana sentään...
- KirvesiVartta
katkeraukkokirjoitti kirjoitti:
Pelkästään kirveen terä on tehokkaampi varsinkin jonain projektiilina ammuksessa kun kirveellä päähän lyöminen, mutta älä nyt tuollaisia kirveellä päähän-lyömisiä silti ehdota, vaikka naista et ikinä tule saamaankaan, noin katkerana sentään...
Ehän mä mitään tossa edes ehdottanu. :D
Jos Sun lukutaitoski on tota luokkaa, ni kannattas sun lukee ennemmin sitä aapistas, ku täytellä niit valtion virallisia papereita, ku neki menee aina ja vaan edelleenkin vaan Väärin. ;)
No, laitetaas sitten tähän sinun säikeeseen sinulle viesti. Hyvää yötä muru :)
- saunastatullutjasopivin
Oioi, saunavastamiehelle hyvää yötä myös! :)
- eimuillaolekaanvaraa
Joo hyvin sanottu ja paljasti itsensä että hänen työnsä on tarkistella viestejä, sanoessaan että: kellään muulla ei ole varaa tarkistella toisten viestejä, hän on siis vakooja!
Irrottautumisprosessi on jo meneillään. Useampi hiljaisempi pätkä jo takana, vaikka muutaman kerran olenkin livennyt uudestaan
kommentoimaan. Elämä palstan ulkopuolella voittaaa.
Silti vaikka olen poistumassa, vähitellen,, ei tunteissani ole muutoksia. Ajattelen sinusta samallaista kuin aikaisemmin <3
Kauniita unia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483