Heippa
Minulla on vuoden 1979 asuntovaunu ja parkkeerasin sen asiallisesti tien reunaan lailliselle paikalle oman asuntoni lähelle. Tiellä ei ole pysäköintikieltoja / rajoituksia.
Asuntovaunu ei ollut autossa kiinni.
Viime viikolla sain sakot. Syy:
AJONEUVO EI OLE TOSIASIALLISESSA LIIKENNEKÄYTÖSSÄ. TLL 28 / 22mom
Onko sakko asiallinen vai miksi sain sen?
Onko tässä kyse siitä että asuntovaunu on yli 25v vanha ka ei tarvitse katsastella?
Sakko asuntovaunulle laillisessa parkissa
4
159
Vastaukset
- jurrrrristi
Kyllä se aiheesta tuli.
28 §
Erityiset pysäköintikiellot
Pysäköinti on kielletty:
Tielle ei saa jättää eikä tiellä saa säilyttää tai varastoida ajoneuvoa, jota tosiasiallisesti ei käytetä liikenteessä. (5.12.2008/829) - Lawetorder
Mitähän tarkoitat, ettei tarvitse katsastella?
Oliko asuntovaunu katsastettu vaiko ei?
Jos ei ollut, on sakko ollut ihan oikein, jos on katsastettu, niin silloin sakko ei ole oikein.
Olisi hienoa kun tässäkin olisi ilmaistu asia selkeämmin, "Olin jättänyt reikisteröimättömän/rekisteröidyn, katsastamattoman/katsastetun asuntovaununi tienlaidassa olleeseen pysäköintiruutuun, sain sakot,
Onko sakko annettu oikein perustein, kun luki sakon perusteeksi TTL 28§ 22mom?"- Harri200000
Hei.
Ei kai yli 25v vanhoja asuntovaunuja tartte katsastaa? Vai miten se nyt menee? - xxxxxxg
Ei virheellisestä pysäköinnistä anneta sakkoa, vaan pysäköintivirhemaksu. Yleensä virhemaksun kirjoittajilla on kaksi silmää päässään, jolloin he näkevät vaunusta päältä päin käytetäänkö sitä liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21802Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190- 921117
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17863viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168815En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61723Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709