ON SE KUMMA

....

On se niin ihmeellinen asia, että nämä kaajeet jaksaa kirjotella tänne päivästä toiseen ja haastaa riitaa.. Ovat jopa niin kiinnostuneita meistä, että iltaisin sitten katsovat vielä televisiosta kun chattaillaan.. Taitaapa vaan tämä kaalon veri saada kaajeet halumaan itsensä kaaleiksi.. Sen takia haukkuvat ja kirjottelevat vaikka mitä törkeyksiä, kun ovat katkeria etteivät syntyneet ruskeasilmäsinä ja tummahipiäisinä..

16

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..,,,...

      ja mun tietääkseni tämä on romanipaltsa ja kumminki ni viihtyy täälä niin hyvin että täälä on enempi suomalaisiaku mustalaisia, en ainakaa ite menis semmosee paikkaa missä ois täynnä semmosiaku vihaan

    • kun tietää

      että rakastan suomalaista miestä,sitä rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä ja että suomen miehen sanaan voi luottaa ja leipäkin on rehellisellä työllä ansaittua,katsos kun ei kaikki romaninaiset automaattisesti päädy romanimiehen mukaan!olen niin paljon nähnyt kurjuutta koko lapsuudenikäni,naisen alistamista ym.joten silloin jo päätin ettei minun tulevat lapseni näe sellaista,elämä on valintoja täynnä!opiskelin ahkerasti,mistä syystä eräät pilkkasivat minua...jokaisella on mahdollisuus kouluttaa itsensä jos vain halua löytyy muuttaa elämän suuntaa ja olen onnellinen elämässäni,on vakaa perhe-elämä suomalaisen miehen kanssa ja molemmat olemme työelämässä-säästämme,kun haaveisamme on joskus tulevaisuudessa ostaa oma asunto :)toivon että te kaaleet jotka kirjoitatte ja haukutte suomalaisia niin menkää itseennne,teillä taitaa olla vääristynyt maailman kuva tällä hetkellä ja puratte mielipahanne sen toisten kirjoittamiin tosiasioihin!Kouluttakaa itseänne ja hankkikaa yleissivistystä,niillä eväillä pääsee jo elämässä pitkälle jos vain halua löytyy!

      • Mustalainen...

        minäpä oon tuon saanu mustalaisnaisen kans minkä sää kaajon kans, ollaan kumpiki töissä ja talo on


      • tosissaa

        kun pitää tulla tänne kehumaan miten hyvin oma elämäs on ja kaiken päälle vielä hakut kaaleet syyylliseks,no toivottavasti oot onnelline elämässäs elä oo liijan katkera..


      • toinen mustalainen
        Mustalainen... kirjoitti:

        minäpä oon tuon saanu mustalaisnaisen kans minkä sää kaajon kans, ollaan kumpiki töissä ja talo on

        anto se kunta meillekkin talon mutta myö ei olla koskaan töitä tehty mutta viis töistä


      • Mustalainen...
        toinen mustalainen kirjoitti:

        anto se kunta meillekkin talon mutta myö ei olla koskaan töitä tehty mutta viis töistä

        eikö sulla valkolainen oo muuta tekemistä kun leikkiä mustalaista, siks suomalaiset leikkii mustalaisia täällä että neki sais valittaa jostaki,raukat mitä ootte


      • ....

        kyllä sitä kaalonkin sanaan voi luottaa.. olet vain saanut huonoja kokemuksia meistä.. ei kaikki kaaleet tänä päivänä ole samanlaisia.. mulla ihana kaaleen mies.. 4 lasta ja sana pitää! ei ole naisten alistamista eikä mitään muutakaan typerää.. hakkaamista ym. vaikka oletkin nyt jonkun kaajon kanssa onnellinen, niin muista että olet syntynyt kaaleeksi.. ei sovi alkaa morkkaamaan meitä jos nyt elätkin sitten kaajeitten kanssa.


      • totta se on!

        Liperi/viinijärven kunta osti muutamalle romaniperheelle omakotitalon,siinä asuivat aikansa ja hylkäsivät sen(ilmeisesti saivat asuntokelvottomaksi sen)ja Kuopiossa on myös muutama romaniperhe jolle kunta on ostanut talon ja pakko kehaista että toinen niistä omakotitaloista on tosi hieno,MUTTA niitä EI OLE OMAKSI ostettu vain elinikäinen vuokrasopimus on,mutta olishan se kiva silti itsekin saada sellainen!Samoin on muutamia muuta kuntia jotka ovat ostaneet talon ja vuokranneet sen romaniperheille niinkuin on ollut tarkoituskin taloa ostaessa että se vuokrataan romaniperheille,joten ota sinä asioista selvää!!!!!


      • nainen
        .... kirjoitti:

        kyllä sitä kaalonkin sanaan voi luottaa.. olet vain saanut huonoja kokemuksia meistä.. ei kaikki kaaleet tänä päivänä ole samanlaisia.. mulla ihana kaaleen mies.. 4 lasta ja sana pitää! ei ole naisten alistamista eikä mitään muutakaan typerää.. hakkaamista ym. vaikka oletkin nyt jonkun kaajon kanssa onnellinen, niin muista että olet syntynyt kaaleeksi.. ei sovi alkaa morkkaamaan meitä jos nyt elätkin sitten kaajeitten kanssa.

        sama romaninainen olen edelleen!miten selität ne muutamat sadat romaiperheet joita näen niin eipä ole elämän tasossa oikeen kehumista,joten nykyajasta puhun,sillä olen yrittänyt heidän naisiaan saada lähtemään turvaan turvattomasta ja väkivaltaisesta elämän tilanteesta,se on kauheaa katsottavaa,jääkaaapissa valo,mies kiristää lapsenrahoja omiin menoihin jne ei sellainen ole ihmiselämää..naiset ovat jo alistamiskoukussa,eivät uskalla lähteä kun uhkaillut koskevat lapsia(että ne vietäsiin kostoksi pojan vanhemmille kasvateiksi jotta nainen ei vaan satu saamaan niitä,TOSI sairasta)ja asioita on monia,joten älä sinä vain luule että huvikseni kirjoitin elämästäni suomalaisen miehen kanssa!!ihmetyttää missä on ne paljon puhutut ja hyvät romanit kun eivät ole kohdalleni sattuneet,kesäisin tulee paljon liikuttua matkailuautolla suomea ristiin rastiin ja paljon näkee romaneja leirintäalueella mutta se meininki on taas ollut sellaista että "me omistamme tämän"ja ymmärrätte myös mitä muuta siinä sivussa tapahtuu!eli yleissivistyksen puute ja paha sellainen!!!


      • eräs mies
        totta se on! kirjoitti:

        Liperi/viinijärven kunta osti muutamalle romaniperheelle omakotitalon,siinä asuivat aikansa ja hylkäsivät sen(ilmeisesti saivat asuntokelvottomaksi sen)ja Kuopiossa on myös muutama romaniperhe jolle kunta on ostanut talon ja pakko kehaista että toinen niistä omakotitaloista on tosi hieno,MUTTA niitä EI OLE OMAKSI ostettu vain elinikäinen vuokrasopimus on,mutta olishan se kiva silti itsekin saada sellainen!Samoin on muutamia muuta kuntia jotka ovat ostaneet talon ja vuokranneet sen romaniperheille niinkuin on ollut tarkoituskin taloa ostaessa että se vuokrataan romaniperheille,joten ota sinä asioista selvää!!!!!

        Nyt sinä kyllä valehtelet ja kovasti sano minulle missä täällä kuopiossa on kunta ostannut mustalaisella talon jos voit toteen näyttää sen niin minä minä olen valmis sinun renkissi koko elämäni ajan ja minkä olen luvannut sen myös pidän et voi millään toteksi näyttää kelle täällä kuopiossa on sosiaali ostannut omakoti talon, näytä toteen se otodan vastaustasi. luulempa että taisit valehdella se on helppo sanoa täällä koneella mutta kun pitää näyttää faktaa niin se on jo vähän kiperämpi asia.


      • Eräs mies
        eräs mies kirjoitti:

        Nyt sinä kyllä valehtelet ja kovasti sano minulle missä täällä kuopiossa on kunta ostannut mustalaisella talon jos voit toteen näyttää sen niin minä minä olen valmis sinun renkissi koko elämäni ajan ja minkä olen luvannut sen myös pidän et voi millään toteksi näyttää kelle täällä kuopiossa on sosiaali ostannut omakoti talon, näytä toteen se otodan vastaustasi. luulempa että taisit valehdella se on helppo sanoa täällä koneella mutta kun pitää näyttää faktaa niin se on jo vähän kiperämpi asia.

        kuule minä en ole nähnyt ketää mustalaista jolle sosiaali olisi ostanut oman talon ainakaan täällä kuopiossa satun nimittäin asumaan itse täällä kuopiossa niin minun täytyy sanoa että kyllä te valkolaiset olette kovia valehtelemaan teitä ei voi mitenkään uskoa jos sanotte päivää niin täytyy tarkistaa että onko päivä vai yö tehdään rehfit ja sokokselle ja käydään katsomassa missä se mustalaiselle ostettu talo sijaitsee jonka sosiaali on sinun puheen mukaan ostannut sopiiko sinulle jos et tule paikan päälle niin olet suurin valehtelia mitä suomen maa päällään kantaa, osoita valheesi todeksi älä myö itseäsi noin pienellä valeella.


      • mielipidee
        nainen kirjoitti:

        sama romaninainen olen edelleen!miten selität ne muutamat sadat romaiperheet joita näen niin eipä ole elämän tasossa oikeen kehumista,joten nykyajasta puhun,sillä olen yrittänyt heidän naisiaan saada lähtemään turvaan turvattomasta ja väkivaltaisesta elämän tilanteesta,se on kauheaa katsottavaa,jääkaaapissa valo,mies kiristää lapsenrahoja omiin menoihin jne ei sellainen ole ihmiselämää..naiset ovat jo alistamiskoukussa,eivät uskalla lähteä kun uhkaillut koskevat lapsia(että ne vietäsiin kostoksi pojan vanhemmille kasvateiksi jotta nainen ei vaan satu saamaan niitä,TOSI sairasta)ja asioita on monia,joten älä sinä vain luule että huvikseni kirjoitin elämästäni suomalaisen miehen kanssa!!ihmetyttää missä on ne paljon puhutut ja hyvät romanit kun eivät ole kohdalleni sattuneet,kesäisin tulee paljon liikuttua matkailuautolla suomea ristiin rastiin ja paljon näkee romaneja leirintäalueella mutta se meininki on taas ollut sellaista että "me omistamme tämän"ja ymmärrätte myös mitä muuta siinä sivussa tapahtuu!eli yleissivistyksen puute ja paha sellainen!!!

        eet sä mikää mustalainen oo


      • minä
        totta se on! kirjoitti:

        Liperi/viinijärven kunta osti muutamalle romaniperheelle omakotitalon,siinä asuivat aikansa ja hylkäsivät sen(ilmeisesti saivat asuntokelvottomaksi sen)ja Kuopiossa on myös muutama romaniperhe jolle kunta on ostanut talon ja pakko kehaista että toinen niistä omakotitaloista on tosi hieno,MUTTA niitä EI OLE OMAKSI ostettu vain elinikäinen vuokrasopimus on,mutta olishan se kiva silti itsekin saada sellainen!Samoin on muutamia muuta kuntia jotka ovat ostaneet talon ja vuokranneet sen romaniperheille niinkuin on ollut tarkoituskin taloa ostaessa että se vuokrataan romaniperheille,joten ota sinä asioista selvää!!!!!

        asun kuopiossa ja tunnen ihan kaikki mustalaiset ketä täällä asuu niin ethän tulis tänne valehetelemaa


      • nainen

        se on hyvä että olet pääsyt pitkälle ja lukennut ja sinulla on haaveita mutta arvaa mitä tänä päivänä sen voi tehdä mustalis miehenki kanssa mekin opiskellaan minun miehen kanssa ja lapset on koulusa ja tarhasa ja meilläkin on haaveita mitkä laitetaan vielä toteutumaan. herää jo eletään vuotta 2005 ei 30 lukua eli monet meistä tekee ihan samaa kuin sinäkin on töissä ja opiskelee ei se oo mikäään ihme. ja siitä miksi täällä haukutaa niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe