Eli kun digiboxiin on ajastanut tallennettavan ohjelman niin pitääkö tallennuksen aikana olla HDMI kaapeli kiinni televisiossa vai riittääkö pelkkä antennijohto?
Kysymys tallentamisesta
1
126
Vastaukset
- RobotinTelevisio
Television ei tarvitse olla päällä, eikä scart- tai hdmi-johdon tarvitse olla kiinni. Antennijohto riittää, näin siis erillisellä tallentavalla digiboksilla. Toimii sii siinä suhteessa samoin kuin ennen videonauhurit. (Et kerro mallia/merkkiä), Monissa digibokseissa ei tarvitse olla edes "virtakytkin" päällä. Monessa tallentavassa boksissa saat katsoa eri kanavaa kuin tallennat. Jos tallennustoiminto on itse televisiossa, se saattaa kieltäytyä tallentamasta toisesta ohjelmasta kuin mitä itse katsot. Mutamissa digibokseissa ohjelmaa saa alkaa katsoa alusta, vaikka tallennus on vielä kesken. Se on temmpu, jota VHS videonauhurit eivät osanneet lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026953
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227