Gracelle olen ma-ti menossa ja ekaa kertaa laivalla. Piten pukeudun ja toimin?
Ekaa kertaa risteilylle
6
135
Vastaukset
- vanhempasi
... huolehtinevat pukeutumisestasi ja muista toimistasi,
vaikkapa pallomeren aallokoissa - Bxbxkxox
Henkilökunta opastaa lapsia miten toimia jos vanhemmat eivät ole kasvattajakelpoisia.
- Anonyymi
Pukeutua pitää eli ilman mitään ei pääse laivaan - ei kyllä satamaankaan.
Seuraat vaan muita. - Anonyymi
Kysy äitiltä ja iskältä. Ne ottavat vaipat mukaan varmasti niin ei ole hätää.
- Anonyymi
Laivalle mentäessä merihenkisesti, laivalla pukeutuminen vapaamuotoista, ruokailuun siisti ruokailuun sopiva asu, illan menoissa iltamenopukeutuminen, jos kaupungille, sinne sopiva asuste.
- Anonyymi
Oikeasta pukeutumisesta erottaa kokeneen matkaajan.
Laivalla ollaan rennosti. Jalkineet miieluiten ns. purkkarit. Niitä myydään laivalla.
Aterialle sopivan hienostuneesti. Alacarteen hienommin.
Yökerhoon black tie on sopiva.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2319143
- 1206499
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486004Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324220- 704130
- 333279
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282895Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262893Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252857- 482783