Kesken kokeen ilmoitettiin että yksi tehtävä on ratkaisematon ja virheellinen, vetäkää se yli, älkää yrittäkö ratkaista sitä. Mutta, mutta... jotkin olivat jo yrittäneet sitä ja käyttäneet kokeen rajallista aikaa... Ja muidenkin keskittyminen herpaantui, yritä siinä sitten fokusoitua uudelleen...
Kuuluiko tämä testiin, testattiinko siinä stressinsietokykyä... tuskinpa kumminkaan. Kuka valvoo että testit ovat oikeellisia ?
MOKA tietotekniikan AMK:n valintakokeessa logiikka
5
402
Vastaukset
- Foshizzle
Mikä tehtävä? Ei meille ainakaan sanottu mitään
- idfj
juu siis mikä tehtävä oli kyseessä??
- Jaana22
Se oli logiikkatehtävä jotain tyyliin Jukka on vanhempi kuin Pekka ja Joonas on..... Jos muistan oikein, tehtävä 14b Kyseessä oli Haaga-Heliassa suoritettu pääsykoe, mutta eikös niiden pitäisi olla valtakunnallisia kun kyseessä oli päiväopiskelijan-linja.
- Oulusa
Jaana22 kirjoitti:
Se oli logiikkatehtävä jotain tyyliin Jukka on vanhempi kuin Pekka ja Joonas on..... Jos muistan oikein, tehtävä 14b Kyseessä oli Haaga-Heliassa suoritettu pääsykoe, mutta eikös niiden pitäisi olla valtakunnallisia kun kyseessä oli päiväopiskelijan-linja.
Ei Oulussa ainakaan tuollaista tehtävää ollut. Tai sitten olin puusilmä ja missasin koko tehtävän x-D
- Oulusa
Oulusa kirjoitti:
Ei Oulussa ainakaan tuollaista tehtävää ollut. Tai sitten olin puusilmä ja missasin koko tehtävän x-D
Eiku niin sori, itellä oli monimuoto, siihen varmaan eri koe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089