Hei, lähtisin pojan kanssa Thaimaahan ekan kerran, lento Bankokiin ja siitä sisäisesti johonkin suht lähimestaan missä voisi myös snorklailla. Taksilla, veneellä, millä pääsee mahd. helposti&nopeasti kohteeseen? Kokemuksia?
Snorklaus lähellä Bankokia
12
288
Vastaukset
- hotellillasnooraus
Hua Hinissä on mielenkiintoiset snorklausvedet.
Voit käydä katselemassa hevonkakkoja kellumassa pintavesissä ja keräillä mielenkiintoisimmat biitit rannoilta. Iltaisin on aina mahdollista sukeltaa leidaridiskoon.- Sukeltaja-kapteenilerppa
Hua Hinissä minä myös kävin sukeltelemassa ja sain parhaan sukeltajan palkinnon. Sukelluksen jälkeen nousin rannalle ja ymmärtänette, miltä näytin öljykylvyn jälkeen, tiedättehän nuo Huan öljyrannat, joiden takia jatkuvasti merivesi on öljykyllästettyä. Niin rantauduttuani kaaduin vielä saviseen hiekkaan ja siitä noustuani olin öljytyn hiekkkakerroksen peittämä, jota koristelivat hevosen pyörykät. Siinä vaiheessa vaimoni lähti, eikä ole palannut, mutta onneksi Hua Hinin leidipojat palkitsivat minut parhaan sukeltaja kapteenin arvonimellä ja niinpä jäin tänne Hua Hiniin asumaan, ihailijoideni kanssa ja vietän sukellusreissun seurauksena lerpanelämää täällä.
- Räpylä
Kiitos kahdelle vastaajalle Hua Hinin vinkistä.
https://www.thailandtours.travel/thailand/hua-hin/huahin-excursions/koh-talu-snorkeling-at-hua-hin/
- AinaUudelleen
Koh Sametilla on kristallinkirkasta näkösyvyys 30 m ja muutoinkin kiva meno päällä. Andamaaneja parempi paikka.
- rottista
Pattayalla on hauska sukellella rottien kanssa kilpaa. Suosittelen
- IhanaHuaHin
Niin, mutta vain Hua Hinissä saa sukeltelun jälkeen nopean ambulanssikyydin sairaalaan ja kaikki sukeltajat ovat valinneet sen, onnekseen, säilyivät hengissä siten. Pattayan merivedessä ei tuollaista tapahdu, vaan kaikki sukeltajat nousevat onnellisina merestä, aina haluten palata Pattyan puhtaille vesille ja rannoille.
Hua Hinissä myös rannalla kaupustelee lerpaksi kutsuttu henkilö ja myy itse pyytämistään hotellirotista valmistettuja hampurilaisia, katu- ja rantarotista valmistetut ovat edullisempia.
- rottista
Pattayalla kannattaa sukellella harppuunan kanssa ja pyydystää meressä uivia rottia. Hullu miekkamies maksaa muutaman batin rotanraadosta. Näin voi yhdistää huvin ja hyödyn..
- helppohyväpaikka
Pattiksen edustalla Koh Larn, ainutlaatuisen upea sukelluspaikka, etenkin länsipuolisen hiekkarannat. Alueella jopa koralliriuttoja, joille pääsee uimalla rannasta.
Rottia en ole nähnyt rannalla kuin Hua Hinissä. Sitä en suosittele. Etelään 40 km, kirkasta vettä alkaa taas löytyä.- helppohyväpaikka
Pattayan rotat ovet maukkaampia, kuin Hua Hinin rotat. Siksi suosittelen Pattayaa.
- Helmenkalastajat
Sika Amalia
Pitäydy omissa nimimerkeissäsi kuten Numbal, Sensei, jne
Ja aloittajan ei kannata suunnata HH:hon, pysähdy joko ennen tai aja ohi. - Helmenkalastajat
Piti sanomani. Jos sattumalta ajat Pattayan ohi niin aja, äläkä pysähdy. Parempi niin jottet pety.
- Musclemax
Aina tämä ihmeellinen lässytys alkaa HuaHinin ja Pattayan välillä, mikä ei liity kysymykseen mitenkään.
Kyllä on mielestäni niin, että Koh Samet on tuohon sopivin paikka. Satamaan (phan phe) kentältä taksilla ja siitä veneellä saareen. Esim. Samed Villa resort on oikein hyvä valinta siellä ja heillä tarvittaessa myös oma pikavene hakemassa satamasta. Ehkä haluatte ensin olla pari yötä Bangkokissa, levähtää lennon jälkeen ja tutustua suurkaupunkiin myös...
Hua Hin ja Pattaya ovat omalla tavallaan varsin mukavia lomakohteita, mutta paratiisirantaa jos etsii, niin taatusti pettyy. Koh Larn Pattayan edustalla on vähän ”sinne päin” ja sieltä löytyy mukavia majapaikkoja, mutta en ehkä ekaksi Thaimaan kohteeksi muksun kanssa valitsisi. Melko täynnä itäveljiä ja kiinalaisia, illalla toki hiljenee.
Hyvää lomaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903346Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3362952Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911586Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421374Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934