kateuttako

cent

on se ihme juttu ,kun täällä joutsassa pari toisen puolen kulkijalle muutama vuosi sitten sattui sosku ostamaan nahkatakin ja suorat housut niin eikö siitä jo yksi entinen ison talon emäntä kailotti miten väärin se on ,kun veron maksajien varoilla . perkele maksoi kai 200.euroa yhteensä. helvetti henkilö omaisuu ainakin 200.ha metsää rahaa ja paskaa miten ilkeää.

9

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasGas

      Hukkaanhan nuo vaaterahat meni !

    • haisie

      oliko kyseessä työvatteet eikö ne voi vähentää verotuksessa
      tai kauneempi osapuoli vähentää ne käteisellä miellellään

    • realiteettiä

      Jos ihminen ei saa housuja ja muita kolttuja itse rahoitettua niin pitää opetella elämänhallintaa . Nuo asuntoihinsa syötetyt ja juotetut ovat sosialitoimen opettamaa porukkaa .

      • Silläviisiin

        Siinäpä tuli jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä itse sossu pummin tunnustus


    • Työnsankarit

      Kyllä se on pitänyt itse ansaita vaatteet päällensä. Kerran olen sossun luukulla käynyt ja mitään en saanut. Päätin et antakaa niille ketkä ei ees koita ja yritö elää omillaan. Ei varmastikkaan ole kateutta. Toiset tekee niskalimassa ja toiset vaan vetää sossun rahat ja lorvii.

      • pyrkyäjanostetta

        Jos on yrittämisen halua tarpeeksi niin voi vaikka ottaa housut takin ja hatun lainaksi variksenpelättimeltä ja sitten siististi pukeutuneena mennä hakemaan vaikka jotain pätkätöitä.Palkka ei pääasia.Ruokaa löytyy ensi alkuun esim.lintulaudoilta jne.


    • närhenmuna

      Talipalloksi alkavat pian sanoa liikaa pullistunutta kulkijaa. Ja sekös kateutta nostattaa,jos joku on hyvässä lihassa.

    • jpjopjpopjopj
    • kasGas

      Noooo eihän maahanmuuttaja ole typerä eikä varaton . Jos olisi molempia niin ei hän täällä kuljeskelisi .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe