Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Liian herkkä pippeli

Herkkäpippeli

Joo eli onko mulla liian herkkä pippeli mä runkkaan kerran päivässä ja tunti sen jälkeen kun on laukenut niin panetta aika paljon taas miksi? Eikö pitäis olla helpottunut olo vielä tunnin jälkeen alan ajattelemaan nakuja tyttöjä sit katon tv:tä ja oj oj oj ku kaunis tyttö bikineissä ei perkele en kestä pitää runkata ja meen sit runkkaamaan miten ton vois niinkuin okei okei se on "vaan" tyttö tosi nätti tyttö tiiättekö pojat sen tunteen ootteko kokenut samaa suunnilleen ois kiva tietää vastakaa jos ootte kokenut jotain samaa eli että tv:stä tulee kaunis tyttö ja pitää pitää mennä runkkamaan ja osatteko pidättää jos osaatte pidättää miten teette ajattelet jotain muuta vai? tosi kiitollinen asiallisista vastauksista kiitos :)

11

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkäpippeli

      Aiis että ei tarttis runkata

    • onjuu

      Aikuisen fantasioita.

    • Twinky04

      Rupea käymään punttiksella missä on vain hikisiä miehiä.

      Jeesaa varmasti. Kokemusta on.

    • En usko että peniksen herkkyydestä johtuu. Arvelisin, että kyse on murroiässä tapahtuvasta nopeasta hormonitoiminnasta.
      Ja jos tekee mieli runkata koko ajan, niin tuskin se ketään häiritsee, ellet sitten esittele toimintaasi keskellä supermarkettia.
      Voit myös kokeilla olla runkkaamatta ja antaa sen tunteen vaan mennä ohi. Uskompa, että nämä kuvaamasi asiat ovat ohimeneviä.

      • Voiko murrosikä jakua yli 20v siis mä oon 25 ja runkattaa kokoajan se on myös niin että häiritsee töitä en pysty tekemään mitään ennen kuin saan runkata mutta mua ei runkuta pippelissä mua runkuttaa päässä eli pipoeli ei vätämättä halu runkata mutta kun sitä koskee niin meneehän se ylöös se menee ylöös vaikka 2 minutin jälkeen vetää siitä niin menee se ylöös mitta ei se kivaa oo


      • jusssi1 kirjoitti:

        Voiko murrosikä jakua yli 20v siis mä oon 25 ja runkattaa kokoajan se on myös niin että häiritsee töitä en pysty tekemään mitään ennen kuin saan runkata mutta mua ei runkuta pippelissä mua runkuttaa päässä eli pipoeli ei vätämättä halu runkata mutta kun sitä koskee niin meneehän se ylöös se menee ylöös vaikka 2 minutin jälkeen vetää siitä niin menee se ylöös mitta ei se kivaa oo

        Vaikka just on tullut siemensyöksy niin 2 minuttia siemensyöksyn jälkeen jos siitä vettä niin se menee ylöös mutta ei se hauskaa oo mutta siis menee ylöös*


    • Osnsnsn

      Joo tiiän tunteen.

    • 12vneitsytboe

      Ite samas tilantees, mut runkkaan vaa max. 3 kertaa päiväs :D

    • Anonyymi

      Kiitos kaikki vastauksista :)

      • Kiitos kaikki vastauksista


      • Siis mä anonyymi ja jusssi1 oon nimimerkillä herkkäpippeli sama ihminen :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe