Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

41

  1. Älyostoskärry

    Oletteko kuleet tai nähny kaupoissa nykyään Älyostoskärryt!!!!??? Citymarketssa on nämä jo se on kärry ja siinä on näytt
    Tiede ja teknologia
    0
    70
  2. Citroen C2

    Moikka mietin miten kelloa säädetään ctroën C2 en löydä mitään nappia että sitä voi säätä se on dieseli 1.4l kiitos vast
    Autot
    0
    65
  3. Hauskoja nimityksiä/lempinimejä

    Hauskoja nimityksiä/lempinimiä joillekkin jonka näette kaupungilla usein Mä oon keksinyt hauskoja nimiä joillekin kaupun
    Elämän ilot
    0
    365
  4. Epä sovelias lelu lapselle harry potter luuta

    Moi etsin netissä keskusteluja tästä harry potter vibrating broom, harri potter luuta joka tärisee siinä on vibraattori!
    Perhe
    0
    118
  5. Yks biisi jota en tiedä nimeä

    Moi mä en tiedä mikä biisi se on ne laulaa siellä jotain espanjaksi tai italiaksi tai jotain semmosta meksiko ehkä myös
    Viihde ja kulttuuri
    1
    52
  6. Pikkupoika ja märkä uni

    Moi mun poikani 5v sanoi tänään että sillä oli kiva tunne pippelissä yöllä ett tuntui tosi hyvältä sanoin sille että se
    Keho
    4
    444
  7. Söpö pikku pippeli youtube klippi

    En tiiä jos tää kuuluu elokuva alueeseen mutta tietääkö joku nimen yhelle youtube klipille se on joku stp (sinätuubapask
    Elokuva
    0
    167
  8. Yöuni ajattelu iltaisin

    Mä oon mies ja aina kun menen nukkumaan niin ajattelen aina tyttöjä ett men treffille sen kaa ja kaikki menee hyvin ja
    Terveys
    0
    90
  9. Outo asiakas

    Tänään kun olin töissä yks tuli kysymään missä siiderit on ja mä sanoin tuolla oikealla jaa okei se vastasi, sit se sano
    Yhteiskunta
    1
    55
  10. Kaikilla pojilla bokserit?

    Mä luulen että suunnilleen 98% teinipojista ja nuorista miehistä käyttää boksereita vai oonko väärässä käyttääkö joku te
    Muoti ja kauneus
    4
    303
  11. Homo pukuhuoneessa

    Mietin vaan ett miten on jos homo on poikien pukuhuoneessa varmaan tosi tosi saatanan kivaa suloisia kivoja kiihottavia
    Suhteet
    0
    91
  12. Putoaminen unessa

    Mä tapaan nähdä unta että hyppään jostain tosi korkeasta rakennuksesta usein ja aina kun se uni tulee niin saan siemensy
    Uni ja unihäiriöt
    0
    113
  13. Käytää hyväkseen

    Mää oon Jussi nuori työtön mies :D onko teidän mielestä ett jos menee työkokeluun niin onko se hyväksi käyttöä nuorista
    Työ ja opiskelu
    0
    40
  14. Naisten oikeus

    Siis tämmösen hirveän komentin löysin youtubestä. linnkki alhaalla tässä tekstissä Unga kvinnor, som jag fortfarande
    Naisten muoti
    1
    80
  15. miten lataa peli

    miten voi lataa ps2 pelin usb muistille ja sitten tietokoneeseen onko se samalla tavalla kuin ps4
    Pelit
    0
    37
  16. mielenkiintoinen uni

    morjens oletteko te koskaan osannu "ohjata unta" unessa niin mä tänään osasin ajattelin vaan että halun lentää ja niin t
    Uni ja unihäiriöt
    6
    49
  17. ABS Fiat Punto

    Morjes tietääkö joku mitä Fiat Punton "ABS jarru vika" tulee maksamaan? 1000 € Lappu?
    Autot
    6
    150
  18. Video Tekniikka

    Mikä video editointiohjelma ois hyvä ett vois ainakin lisätä teksti videoon ja laittaa youtubeen. Ja sitten vielä voi k
    Pelit
    0
    31
  19. Miten video saadaan youtubelle

    Moi olen nuori mies joka ei ymmärrä miten esim. ps1 peli saadaan youtubelle sillä lailla että ei tartte kuvata suoraan t
    Pelit
    2
    25