Hei,
Jos joku on käynyt jo maailman pisimmällä sillalla niin saisiko kokemuksia.?
Olen etsinyt tietoja miten ostetaan lippuja mitä passin lisäksi tarvitaan ja mitkä maksuväline siellä käy, mutta en ole löytänyt netistä. Minä olen niin vanha ettei tää minun maailman kieli tämän kummoisemmaksi muutu, joten muilla kielillä kirjoitelmat ei köyhä, kääntäjät antavat niin ihme tekstiä, että niiden tiedoilla ei vielä reissuohjelmaa tehdä.
Silta kokemaan
Sillalleko
1
964
Vastaukset
- krissebro
Maailman pisimmästä sillasta en osaa sanoa, sillä niillä ei yleensä kävellä. Mutta viisumia suomalaiset, jos eivät kauan aio olla. Maksuvälineenä luottokortit käyvät erinomaisesti, mutta käteistä on hyvä olla. Luottokorteissa on se ongelma, että lukijat eivät saa aina yhteyttä ja maksu on nopeasti ns. declined. Takseissakin kelpaa pääosin vain käteinen. Kävimme juuri Honkkarissa jouluna, joten tässä blogin osoite, jos kiinnostaa: http://menopaalla.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881541
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301161
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66808- 46743