On siellä asiat perseellään, luin ja kuulin että tk:n yöpäivystys on Lappeenrannassa??!! Johan on kylän touhu menny alhaiseksi, tuolla alhaalla ihan aiheesta moitittiin rahan syytämistä teatterihömppään.
Imatra näköjään tappaa itse itsensä tuolla touhulla.Tärkeistä asioista ei välitetä ja kuitenkin vähäisestä jaetaan ihan turhaan(taas se teatteri).Ei ihme että vanhuksetkin haaveilevat muuttavansa Imatralta pois!
Näköjään niinkauan kuin asia ei kosketa "minuu itteeni" ,siitä ei välitetä.Niitä asioita ajetaan,jotka on vaan itelle hyödyksi.
Siellä on monia, joilla ei ole mitään kyytimahdollisuuksia,sellaisia joiden liikkuminen Imatrallakin on vaikeaa ja nyt sitten tätä tällästä.Äänestäkää seuraavalla kerralla täysin uudet tyypit ja ottakaa selvää niitten vaikuttimista...
Yöpäivystys
3
728
Vastaukset
- Mie
Onkos tämä yöpäivystyksen siirto tapahtunut vasta vähän aikaa sitten? Nimittäin itse ainakin noin vuosi sitten kävin vielä Imatralla yöpäivystyksessä, ja sain hoitoa vaikka olen ulkopaikkakuntalainen.
Mutta on kyllä todella, todella typerää siirtää yöpäivystys niinkin "suuresta" kaupungista kuin Imatra, 40 kilometrin päähän Lpr:taan!! Kyllä joutuu monet hoitoa vaativat potilaat odottamaan aamuun, kun ei yöllä ole mahdollista lähteä niin kauas. - Anonyymi
kouvola on hyvä paikka kasvaa ja asua
- Anonyymi
Yöllä sairastunut voi soittaa 112 tai mikäli vointi sallii niin voi tilata taksin. Terveydenhoidosta saa todistuksen matkasta ja potilas maksaa vain omavastuun.
Mitä hyötyä olisi yöpäivystyksestä Imatralla jos siellä ei olisi lääkäriä tai siellä olisi kovapalkkainen ostolääkäri joka kuitenkin passittaisi sairastuneen Keskussairaalaan missä saadaan yölläkin tarvittavat tutkimukset ( joita ei yöllä saa Honkaharjussa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838