Sanoisin, erittäin noloa

Pelleilyä-tuo-kaikki

Vihreät äänestivät keskenään puolueen puheenjohtajasta.
Äänestäjiä oli 41.
Pekka Haavisto 40 ääntä
Outi Kahiluoto 1 ääni
Kukakohan mahtoi äänestää Outia?
Ihan kuin itseään äänestäisi.

Hah hah tosi noloa jäädä kiinni hame kintuissa.

No jaa, taisi Pekkakin erehtyä antamaan äänen itselleen, vahingossako?

29

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan.oikein

Miksei itseään saisi äänestää jos on puheenjohtajaksi halukas ja mielestään sopiva.

• Bengalitikku

Samaa mieltä.
        Jos asettuu ehdokkaaksi missä vaaleissa tahansa, on ihan oikein äänestää itseään.
        Ei olisi oikein vakuuttavaa olla uskomatta ja luottamatta omiin kykyihinsä.

• ihan.oikein
        Bengalitikku kirjoitti:

Samaa mieltä.
        Jos asettuu ehdokkaaksi missä vaaleissa tahansa, on ihan oikein äänestää itseään.
        Ei olisi oikein vakuuttavaa olla uskomatta ja luottamatta omiin kykyihinsä.

Just, miksi ees asettua ehdolle jos on sitä mieltä että toinen ehdokas on parempi kuin itse.

• vihreiden.kasvot

Emma olisi ollut sopivin vihreiden puheenjohtajaksi.

• HyppääJärveen

AI hammasväli vai?

• HyppääJärveen kirjoitti:

AI hammasväli vai?

Emma on ihan kivan näkönen.

• Olen-eri-mielipidettä
        Musti.Hintikka kirjoitti:

Emma on ihan kivan näkönen.

Emma on sellainen suustaan majavamainen, antaa haastattelutkin niin, että kuvakulma täytyy olla sivusta eikä päin pläsiä.
        Tosi epävarma itsestään, huono itsetunto, joten hiton huono puheenjohtajaksi, veikkaisin. Varmaan jahkailisi asioita maailman tappiin.
        Mutta eihän tässä kauneus riitele vaan ulkonäön yksityiskohta.

• Eiköhän tuo Pekan valinta ollut ihan itsestään selvä.
      Tässä tilanteessa vihreiden kannalta paras mahdollinen asia. Hallitsee julkisuuden.

• Mielenkiintoista.tulossa

Ei jäänyt paljon vaihtoehtoja, Pekan avulla vihreät nouseet kolmen kovan koplan joukkoon ja Soini saa tehdä Haavistolle tilaa.

• RealistiN

Aika outoa olisi ellei itse niin paljon uskoisi omiin kykyihinsä, ettei voisi itseään äänestää.

• 1eero

Parinkuukauden kuluessa nähdään callupeissa mikä Haaviston vaikutus vihreisiin, veikkaisin parin kolmen prosentin nousu jolloin muodostuu neljän kärki.

• hnpoa

AIka pelleilyä on sinun jutut.
      Uuden puheenjohtajan valitsi Vihreiden puoluevaltuuskunta.
      Outi Alanko-Kahiluoto ei ole puoluevaltuuskunnan jäsen.

• c.v

Nyt on oikein professoris miäs vihreiden johdossa.

• EmeritusKansleri

Hih-hih....

• homofobienspöpö
        EmeritusKansleri kirjoitti:

Hih-hih....

Niih ja ruskeen reiän ykkösritari !

• Nolotonsiellä

Mitähän hemmetin "noloa" joku näkee päivänselvässä asiassa ?

• Vihreät on hyvä esimerkki sanonnasta. "Älä tee, niin kuin minä teen, vaan tee, niin kuin sanon.
      Tonen puheenjohtajaehdokkaista lomailee Japanissa, toinen parantamassa Afrikan ilmastoa Afrikassa. Hyvähän se on, kun valtio maksaa lentoliput ja koko ajalle palkan.
      Aloitukseen sen verran, että onhan se noloa, kun kokenut, monta kautta kansanedustajana istunut nainen jätetään miltei nollille puheenjohtajavaalissa, ja muut varteeotettavat ehdokkaat lymyävät vaalien yli. Ei hyvää kuvaa tulevien puheenjohtajaehdokkaiden vastuunkantokyvystä.

• enookateemutta

Lentokoneella...ajatella....

• Kahiluoto on perheensä kanssa lomalla, varmasti varattu ennen puolueen tilanteen muutosta.
        (eivät ole veronmaksajien rahoilla siellä,!)
        Sensijaan Pekka Haavisto on eduskuntatyön yhtenä osana, kehitysmaa-avun kanssa tekemisissä. Hän on siis työmatkalla ja esim. Superchell´n Paanasen 28 miljoonan veroista pikku siivu meni siihen-ihan skenaariona. Voin siis olla vähemmin katkera, kun minun ei tarvinnut tätäkin maksaa.

• kawe kirjoitti:

Kahiluoto on perheensä kanssa lomalla, varmasti varattu ennen puolueen tilanteen muutosta.
        (eivät ole veronmaksajien rahoilla siellä,!)
        Sensijaan Pekka Haavisto on eduskuntatyön yhtenä osana, kehitysmaa-avun kanssa tekemisissä. Hän on siis työmatkalla ja esim. Superchell´n Paanasen 28 miljoonan veroista pikku siivu meni siihen-ihan skenaariona. Voin siis olla vähemmin katkera, kun minun ei tarvinnut tätäkin maksaa.

Tuli laitettua väärä järjestys, kun tuo puheenjohtajaehdokkaiden lentämisen laitoin ensin. Tuo vaan jurppii, kun itse tarvitsen autoa, niin autoilusta tehdään ilmastonmuutoksen numero yksi.
        No, enempi minua kummastutti. Jos puolue on "kriisissä", niin vastuunkanto ei kiinnosta potentiaalisia puheenjohtajaehdokkaita.
        Tämä vastuunpakoilu on vihreiden tavaramerkki. Aina vaalien jälkeen ovat innolla menemässä hallitukseen, mutta vaalien lähestyessä sieltä hypätään oppositioon muina miehinä ja naisina.
        Sen polueen kannattajat hyväksyy tällaisen silmänkääntötempun.

• kaksinaismoralisteja
        k-kotton kirjoitti:

Tuli laitettua väärä järjestys, kun tuo puheenjohtajaehdokkaiden lentämisen laitoin ensin. Tuo vaan jurppii, kun itse tarvitsen autoa, niin autoilusta tehdään ilmastonmuutoksen numero yksi.
        No, enempi minua kummastutti. Jos puolue on "kriisissä", niin vastuunkanto ei kiinnosta potentiaalisia puheenjohtajaehdokkaita.
        Tämä vastuunpakoilu on vihreiden tavaramerkki. Aina vaalien jälkeen ovat innolla menemässä hallitukseen, mutta vaalien lähestyessä sieltä hypätään oppositioon muina miehinä ja naisina.
        Sen polueen kannattajat hyväksyy tällaisen silmänkääntötempun.

vihreet lentää ja ajaa taksilla enemmän kuin tavan kansalaiset, vihreys on heillä vain puheissa, ei teoissa

• 1eero

Vihreät ja perussuomalaiset ovat jotenkin poikkeavia, pienpuolueet krp, rkp, vasemmisto ovat vakiintuneita puolueita isojen puolueiden joukossa.
      Tarvitaanko puolue ajamaan erikseen luonnonsuojeluun tai maahanmuuttoon erikoistuneita puolueita kun nämä asiat kuuluisi olla normaalistikin asialistalla jokaisessa puolueessa.

Vihreät syntyi liikkeestä ja perussuomalaiset eivät enään se puolue mihin perustui kuitenkin populismiin, vihreäkin jotenkin populistimainen, jos tarkkoja ollaan on populismia joka puolueessa.

Puolue joka vie taloutta eteenpäin unohtamatta vähäosaisia, ei sellaista puoluetta ole silloin on hyvä olla monipuolue järjestelmä.

• 1eero
        Minun mielestäni yhden asian puolueita ei välttämättä tarvita. Jos hallitusvastuussakin on, silloin pitää nähdä muutakin, kuin oma napa.
        Nähdäkseni tuo luonnonsuojelu ja maahanmuuttopolitiikka sisältyy kaikkien puolueiden sanomaan.
        Heh, kamalasti Soinia syytettiin populismista, mutta kyllä V.Niinistö siinä kisassa taisi voittaa.

• Mielestäni on hyvä, että Vihreät valitsivat erittäin kokeneen politiikan konkarin *tähän kohtaan. P. Haavisto tietää paljosta enemmän, eli on hyvä keskustelija tulevissa vaalitenteissä.
        Nythän meitä informoidaan tietyllä tavalla, mutta me emme tiedä minkä kaiken puoluepolittisesti tärkeän he jättävät- oikeutetusti- kertomatta.
        Vaaliteemat ovat : ilmastonmuutoksen oletettua nopeampi eteneminen, energia ja kuluttamisen vaikutus, ravinto ym-- Toki muidenkin, koska nuo ovat koko ajan nyt agendalla, aiheellisesti, eikö

• Noloudesta en osaa sanoa, mutta jos olisin puolueen kannattaja ,
      niin kyllä hieman tuntuisi ikävältä, että nyt vaalien vuoksi valitaan puheenjohtaja ,
      joka saisi nyt vain kannatuksen nousemaan vaaleja varten.
      ääneni haluttaisiin ensi vaaleissa ja jatkosta ei niin väliä.
      Oiva esimerkki siitä, että me olemme varsinaista vaalikarjaa vain me äänestäjät.
      Olen minäkin Haavistoa presidentiksi äänestänyt, mutta ei hän kyllä puolueen puh johtajana saa minua vaaliuurnille vihreille varsinkaan tämmöisten koukeroiden jälkeen.

• Jos minä kuuluisin Vihreisiin, ajattelisin puolueen etua juuri vaaleja ajatellen, eli vahvistaisin heidän tavoitteitaan ja mitä he lupaavat toteuttaa puolueohjelmassaan tulevalla vaalikaudella. Hyvä valinta on nyt heille, en ole Haavistoa äänestänyt, hän sopii vaikka mihin, mutta minun on vaikea kuvitella hänet puolustusvoimien ylipäälliköksi esim.

• MikseiSuoriutuisi

Miksei Haavisto voisi suoriutua tehtävästä vähintään yhtä hyvin kuin intinkäymätön nainen?

• VoisiOllaMahdollista

Jospa Haavisto äänesti Kahiluotoa ja Kahiluoto Haavistoa.

• Väärinvalittu

Saivat hoppelin hoppelin paikalle, se kai oli tärkein kriteeri valinnassa. Toillaan noloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe