Kuinka saan mountattua netissä olevat musiikit?

Stomp

http://muteam.fm/dl/

Pitäisi tuo hakemisto saada liitettyä Musiikki -hakemistoon, jotta voisi soittaa suoraan tuolta musiikkia. Miten onnistuu? Debian stable distro.

17

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stomp

      Olen koittanut nyt wget:llä latailla hakemistoja sieltä kerrallaan, mutta jostain syystä se koittaa lataa kaikki koneelle.

      Laitoin komennon: wget -r http://muteam.fm/dl/hakemistonnimi

      Parempi ois saada tuo vain mountattua, niin ei tartteis latailla.

    • ei-oo-musaa-tuolla

      Modet poistakaa aloitus. Tää on helvetin hakukone optimointi. Linkkejä muilla sivuilla. Myy nettisivu nimiä. En sano d sanaa kun google hakukone ja muut kerää sanoja ja sitten nostaa tuon sivun rankkia.

      • Stomp

        Laita korkki kiinni ja lopeta riehuminen. Tarvitsen apua tuon hakemiston liittämiseen omaan koneeseenja jos et osaa auttaa, mene toiseen ketjuun trollailemaan.


    • Stomp
      • Turbo-Urpo1

        "Mikko_Tku"
        Etkö tajunnut mikä tämä ketju on.
        Tämä on roskaa, mainosta, ja joutaa helvetin äkkiä pois täältä roikkumasta.


      • foliooHatussa

        MItä tässä mainostetaan?


      • Stomp

        mount: unknown filesystem type 'davfs'

        Mikä menee pieleen?


      • Turbo-Urpo1
        Stomp kirjoitti:

        mount: unknown filesystem type 'davfs'

        Mikä menee pieleen?

        Ei niitä liitoksia pysty tekemään ilman salasanaa ja tunnusta.
        Ota yhteyttä palvelimen pitäjään, hän voi auttaa niin halutessaan.


      • Stomp kirjoitti:

        mount: unknown filesystem type 'davfs'

        Mikä menee pieleen?

        mount.davfs on toinen vaihtoehto. Tarvitset tietysti rootin oikeudet ja tuen WebDav:lle. Sitä ei ole asennettu oletuksena. En neuvo enempää koska kyseessä tiedostojen jako joka ei välttämättä laillista. En kyllä kokeillut onnistuuko levyliitos. Yleensä käytetään ssh tai sftp.


      • Turbo-Urpo1
        Mikko_Tku kirjoitti:

        mount.davfs on toinen vaihtoehto. Tarvitset tietysti rootin oikeudet ja tuen WebDav:lle. Sitä ei ole asennettu oletuksena. En neuvo enempää koska kyseessä tiedostojen jako joka ei välttämättä laillista. En kyllä kokeillut onnistuuko levyliitos. Yleensä käytetään ssh tai sftp.

        Ei riitä että sinulla on kaikki mahdollinen tarvittava, myös palvelinpäässä asia on hoidettava kuntoon.


    • Turbo-Urpo1

      Tehkää ilmianoja, tämä joutaa helvettiin täältä. Minä tein jo, nutta yksi ei kai riitä.

      • oleturpå

        Lopeta jo trollaaminen.


      • Turbo-Urpo1
        oleturpå kirjoitti:

        Lopeta jo trollaaminen.

        To Live Or Die (Remix) on tuolla myynnissä hintaan $1.29
        https://www.amazon.com/gp/product/B000X7WCH4/ref=dm_ws_sp_ps_dp
        Nämä on jotain piratijakoja. Kappaleet ajoittuu 2018 - 2010 aikavälille, näiden lataamiseen ei varmasti ole teillä kenelläkään ylläpitäjän lupaa.

        Tämä ketju joutaa helvettiin täältä.


      • voi-halvattu
        Turbo-Urpo1 kirjoitti:

        To Live Or Die (Remix) on tuolla myynnissä hintaan $1.29
        https://www.amazon.com/gp/product/B000X7WCH4/ref=dm_ws_sp_ps_dp
        Nämä on jotain piratijakoja. Kappaleet ajoittuu 2018 - 2010 aikavälille, näiden lataamiseen ei varmasti ole teillä kenelläkään ylläpitäjän lupaa.

        Tämä ketju joutaa helvettiin täältä.

        Jaa et jos sivusto pyytäis lurituksista rahaa niin se ois silloin laillisella asialla?
        mistä tiedät että tällä sivustolla jolla on kaupan "To Live Or Die (Remix)" on oikeus myydä sitä?


      • pieli

        Vanhaa vaihtoehtomusiikkia ilmaisekti ajossa.


    • Turbo-Urpo1

      2941 Levyä joissa kussakin ainakin 10 - 14 kappaletta = 29 410 musiikki kappaletta.

      𝗦𝗔𝗔𝗧𝗔𝗡𝗔
      𝗝𝗔𝗢𝗦𝗦𝗔 𝗡𝗢𝗜𝗡 𝟯𝟬 𝟬𝟬𝟬 𝗠𝗨𝗦𝗜𝗜𝗞𝗞𝗜 𝗞𝗔𝗣𝗣𝗔𝗟𝗘𝗧𝗧𝗔

      EIKÄ MITÄÄN SYYTÄ KYSEENALAISTAA TÄTÄ MUSIIKIN JAKOKETJUA
      NIINKÖ ?

      Kerran ylläpito katsoo kyseessä olevan laillisen jaon, niin imuttakaan nyt minkä ikinä kerkiätte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe