Eli... Mopo on Cpi Sm Tais olla vm 06. Vika on se, että nyt ku on tullu kylmemmät säät, niin ei meinaa lähteä ollenkaan käyntiin. Työntämällä lähtee (joskus ei työntämälläkään). Mikä ois vikana, ku kesällä lähtee aika helposti käyntii?
Mopo ei käynnisty kylmällä
5
357
Vastaukset
- Huurus
Olisko metalli jo niin väljää, vai virran puutetta? Puristuksien ja lataukset akun kera mittaukset?
- kjhj
suutinta isommaksi
- fgdsf342re
Tyhjäkäynti suutin isommaksi.
- Herkkäää
Starttipilottia suihkaus kainaloon?
- Herbertti
Olet väärällä palstalla poikaseni. Jos vika ilmenee polkaistessa niin vika täytyy olla jaloissasi.
Vaikken ole lääkäri niin veikkaisin lievää reisilihaksen surkastumaa, joka oireilee tavallisesti kylmillä ilmoilla. Tähän auttaa kompressiotrikoot, jotka pitävät reisien lihakset lämpiminä. Omina kouluaikoina sain tosin juosta kiusaajia pakoon trikoot jalassa nii, että jalat lämpenivät ja mopon käyttö jäi vähemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351