Onko muita jotka ei tykkää hengailla ihmisten kaa?

lel

Oon 18v lukiolainen poika. Mulla ei ole tarvetta olla vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa. Huomasin 6 luokalla, että mua ei kiinnosta pätkääkään muut ihmiset joten aloin pikku hiljaa syrjäytymään ihan omasta tahdostani. Kerran kesälomalla vanhemmat lähti reissuun pariksi viikoksi ja sain vihdoin olla upoyksin kotona. Se oli parasta aikaa elämässäni. Mä huomasin sillon että olen yleisesti paljon iloisempi kun en joudu olemaan muiden ihmisten lähettyvillä.

Musta tuntuu, että olin jo täysin kypsä 10 vuotiaana, en ole paljoa muuttunut siitä lähtien, edelleen samat unelmat ja tavoitteet ja sama mielipide suurin piirtein kaikista asioista.

Noh, olen siitä lähtien sitten ollut itsekseni niin koulussa kuin vapaa-ajalla töitä lukuun ottamatta. Käyn siis osa-aikatyössä jossa joutuu olemaan tekemisissä muiden kanssa, mikä ei haittaa mua koska raha. Koulussa istun yksin tunneilla, hypäreillä ja ruokalassa, kuuntelen musaa ja teen läksyjä. En kyllä muista milloin viimeksi jouduin tekee kouluhommia kotona koska saan kaiken valmiiksi jo ennen kuin koulupäivä päättyy :D

Kun en ole töissä tai koulussa, poljen kuntopyörää ja nostelen painoja samalla kun katson leffaa, sarjaa tai youtube videoita. Tulee paska olo jos en kuntoile muutamaan päivään. Mul on siis oma kämppä.

Seurustelin vähän aikaa lukion ykkösellä yhden toisen hiljaisen tytön kanssa, mutta mulla ei ollu motivaatiota puhua samalle henkilölle joka viikko, saati joka päivä. Myönnän olevani kusipää, päätavoitteenani oli saada pesää. Kyl se tuntuu paremmalta kuin käteen vetäminen mut ei se ollu mitään sen ihmeellisempää. Jos en kirjotellu sille muutamaan päivään niin hän alko kyselee että "miks et kirjota". No ehkä koska mua ei kiinnosta jutella, Sherlock.

Ihmettelin vaan että onko muita tällasii ihmisii joilla ei ole masennusta tai sosiaalisten tilanteiden pelkoa jotka on ihan vapaaehtoisesti yksin? Tarkotan siis tällasii hardcore syrjäytyneitä joilla ei ole yhtäkään kaveria . Taidan kyllä olla ainut xD

4

506

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M313

Terve!
      Itse en ole aivan omiin oloihin vetäytyvää tyyppiä, mutta vieraiden ihmisten tai suuremman porukan keskellä hiljennyn nopeasti, ellen yritä peitellä ärrymystäni/ahdistusta. Olen lukion ensimmäistä vuotta käyvä nuori ha olen huomannut kuitenkin pitäväni kesätyöstä, jossa saan jutella ihmisille, mutta työskennellä pääasiassa yksin. Ehkä olisin itsekin alkanut vetäytyä omaan kuoreeni yläasteen aikana, mutta päätin hakea tukioppilaisiin ja sain hieman uutta itsevarmuutta ja uusien ihmisten sietokykyä.

• olet selvästi introvertti. netistä löytyy paljon aiheeseen liittyvää materiaalia.

• lel

Vau, luulin kyllä tehneeni sen erittäin selväksi, että olen introvertti, mut tosi hyvä havainto tex- 1 xD

Eli kyllä, olen introvertti. Ja kyllä, olen poika jos joku vielä haluaa sanoa "olet selvästi poika".

• andrukela

Juu, bentsot korjaa asian

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      9
      1667
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1078
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      943
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      70
      814
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      778
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      741
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      686
    8. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      651
    9. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      647
    10. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      42
      609
    11. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      606
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      588
    13. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      118
      568
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      538
    15. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      42
      524
    16. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      48
      519
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      509
    18. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      503
    19. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      488
    20. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      483
    Aihe