Miksi flightforumilla katsotaan läpi sormien keksittyjä identiteettejä eli kirjoittaa henkilöitä joita ei ole ole edes olemassa.
Keksitty identitetti
9
598
Vastaukset
- kysymyserkki
Narskulle vastine?
- Vahauskone
Kiljua pää täynnä?
- Konsa
PPP mainitse nyt joku keksitty identiteetti Flightforumilla.
- Räyskälässäkävinpaskalla
kaivapa aktiivinen käyttäjä joka on tullut kuin puskista ja heti kirjoittaa tutunomaisesti.
eli vanha alias paljastettu ja uusi otettu sitten käyttöön.
ylläpidolle ihan ok että näitä mr. nobodyja tulee kuin tyhjästä.
mutta mitä keksityillä nimillä peitellään? joku pelkää. - 09kierrosjakulaus
ookko ite? Ainakin olet sen näköinen että et saisi kulkea vapaana
- HöpistäänSähkövispilöist
Pelkää että malminkorpikenttä menee sulki. Vaikka olihan siel eilenki 9 konetta operoimassa joista suurin osa ultria mäntsälästä.
- KuokkaaKenttään
Mitä sitä nyt boseen duunaa ,tosin tänään ei ainuttakaan flygaria mut pari kopteria sentään. Melko "vilkasta";)
- Peter-T
No, ainakin TTT on aiemmin yrittänyt keksityillä identiteeteillä FF:llä....
- Laamanen_kapt_ret
Tämmöstä koskaan oo ollu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712