Seksipaikkoja salasuhteille?

salsasalsa

Mitä paikkoja teillä tulee mieleen, jos pitäisi löytää kaupunkiympäristö paikkoja harrastaa toisen kanssa vähän salaisemmin seksiä?
Hotelleja toki on, mutta sinne joutuu antamaan omat tiedot eikä se kovin halpaakaan ole?
Miten esim. sieltä täältä (baarit, virastot ym.) löytyvät vessat, joissa on enemmän tilaa ja vähemmän kävijöitä, esim. invavessat?
Mitäs muita?

66

6251

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winkwink

      Ainahan sitä voi antaa eri tiedot kirjatuessa, mitäpä se enää haittaa kunhan maksatte (ja jo muutenkin olette petosten tiellä)? Päiväristeily hytillä? Kokoustila pariksi tunniksi? Lentokentällä päivähotelli? Omppuhotelli?

      Näissä alkaa olla jo riskit ja samalla kiihottavuuskin isommat:
      Ison vaatekaupan sovituskoppi (vaatii kyllä nopeaa toimintaa ja ettei pidetä ääntä)? Elokuvissa takarivillä. Junan vessassa? Auton takapenkillä (tummat takasivulasit eduksi)? Erittäin hyvän tuttavan kämppä?

    • KiwnkKiwnk

      Meillä päin on suosittua autossa ,löydätte vaan rauhallisen paikan jota varmasti jokaisen kaupungin lähiympäristöistä löytyy esim rauhalallinen metsä tie on hyvä .

    • Ihanaa

      Itse tykkään tavata autossa eka kerralla, ollaan lähellä ja mies ei turhia jännitä. Pukeudun yleensä lyhyeen hameeseen ja avonaiseen paitaan!

      • aviomies05

        Pukukoodisi on ajatuksia herättävä täällä ja varmasti tunnelmaa kohottava autossa. ; )


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Pukukoodisi on ajatuksia herättävä täällä ja varmasti tunnelmaa kohottava autossa. ; )

        Ihana jos tykkäät molemmista! Itse lämpenen autossa heti en tiedä miksi...


      • aviomies05
        Ihanaa kirjoitti:

        Ihana jos tykkäät molemmista! Itse lämpenen autossa heti en tiedä miksi...

        Täytyy myöntää, että itsekkin olen nauttinut vieraasta ihanasta autossa, on kuumaa....


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että itsekkin olen nauttinut vieraasta ihanasta autossa, on kuumaa....

        Kuumaa... alkaa tehdä mieli …! Menee työt seksisin.....


      • aviomies05

        Onneksi et ole ratissa, olisi onnettomuusriski. Ajatukset voi olla voimakkaita....


      • Ihanaa kirjoitti:

        Kuumaa... alkaa tehdä mieli …! Menee työt seksisin.....

        Jos haluat nahkapenkillä niin laita spostia :)


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Onneksi et ole ratissa, olisi onnettomuusriski. Ajatukset voi olla voimakkaita....

        Onneksi en! Ajatuksesta halut lähtee liikkeelle.....!


      • aviomies05
        Ihanaa kirjoitti:

        Onneksi en! Ajatuksesta halut lähtee liikkeelle.....!

        Vaikka joskus tekee "ajattelemattomia" asioita, niin jostain pienestä tunteesta, sanasta, katseesta syttyy se kipinä, mikä johtaa niihin ....


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Vaikka joskus tekee "ajattelemattomia" asioita, niin jostain pienestä tunteesta, sanasta, katseesta syttyy se kipinä, mikä johtaa niihin ....

        Olet oikeassa! Muutama sana vaihdettu ja sisälläni kihelmöi kielletty hedelmä!...


      • aviomies05
        Ihanaa kirjoitti:

        Olet oikeassa! Muutama sana vaihdettu ja sisälläni kihelmöi kielletty hedelmä!...

        Elämä, salattukin, yllättää ihanasti, kun sitä ei liikaa ajattele, suunnittele, antaa sen maistua siltä.....
        Sinun työpäivä on saanut mukavaa väriä, toivottavasti ei häiriten. Olisi kiva jutella enemmänkin...


      • Maista
        aviomies05 kirjoitti:

        Elämä, salattukin, yllättää ihanasti, kun sitä ei liikaa ajattele, suunnittele, antaa sen maistua siltä.....
        Sinun työpäivä on saanut mukavaa väriä, toivottavasti ei häiriten. Olisi kiva jutella enemmänkin...

        Tosi kiva piristys päivään! Kuulostat tosi kivalta ja järkevältä sekä …..!


      • aviomies05
        Maista kirjoitti:

        Tosi kiva piristys päivään! Kuulostat tosi kivalta ja järkevältä sekä …..!

        Nimimerrki vastauksessa vaihtui ihanaa-maista, lieneekö saman ?
        Mutta ei haittaa, keskustelua voi aina jatkaa, kun on oikealla asialla ; )


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Nimimerrki vastauksessa vaihtui ihanaa-maista, lieneekö saman ?
        Mutta ei haittaa, keskustelua voi aina jatkaa, kun on oikealla asialla ; )

        Olen pahoillani? Vaihdoin kun kirjoitit maistamisesta! Monien mielestä varmaan ei oikeilla asioilla! Itselleni jo vuosia elämän suola, tavata aina joskus ihana mies ja nauttia ….!


      • Anonyymi
        aviomies05 kirjoitti:

        Onneksi et ole ratissa, olisi onnettomuusriski. Ajatukset voi olla voimakkaita....

        Eikä ole onnettomuusriski juurihan tällä hetkelläkin ajelen kehäkolmosta 19v neitonen sylissä kyrvän jatkeena


    • aviomies05

      Ei haittaa, maistuu salainen ihana lempi minullekkin, missä voisimme keskustella lisää ?

      • Ihanaa

        ihana! Niin vaistosin ja energiat kirjoituksessa puri minun kehoon! Voimme keskustella vielä täälläkin ja sopia missä tapaamme. Autossa itse haluan tavata ja tietenkin lemmiskellä niin että molemmat nauttii luottamuksella! Mittani 167 /55 ja C vaalea, varmaan mietitkin näitä hi!


      • Ihanaa kirjoitti:

        ihana! Niin vaistosin ja energiat kirjoituksessa puri minun kehoon! Voimme keskustella vielä täälläkin ja sopia missä tapaamme. Autossa itse haluan tavata ja tietenkin lemmiskellä niin että molemmat nauttii luottamuksella! Mittani 167 /55 ja C vaalea, varmaan mietitkin näitä hi!

        Minäkin tykkään touhuta autossa, toki sänky mukavampi paikka mutta autossa on omanlaisensa tunnelma. Yksi naisystävä oli joskus joka halusi vähintään kerran viikossa että ajamme auton sivutielle ja naiskentelemme. Sai selvästi parhaat orkut autossa. Kotonakin saattoi sanoa yhtäkkiä että nyt lähetään ilta-ajelulle ja ainahan minä olin valmis siihen.
        Hyvät mitat sulla nimim. ihanaa, olet varmasti hyvän näköinen minihameessa, panisin ja autossa tietenkin. :)


    • aviomies05

      Syksy ei ole synkkää aikaa ; )
      Kivat mitat sinulla, verhottuna niihin asuihin, joista kaikki alkoi, olet tyrmäävä. Minulla mittaa 176 / 80, klani. Yksi tärkeä kysymys, missä päin sinä?

      • Ihanaa

        Kiitos kommentista niin säkin miehen mitoissa! Hyvinkää - Kerava mutta liikun työkseni isolla alueella. Asuista käytän aina työssä lyhyttä hametta ja avonaista paitaa on osa minua! Olen aivan kiihottunut sinusta, viimeksi vieraan kanssa autossa kesäkuussa itä- suomessa oli tosi ihanaa!


      • rockgang

        Mulla sopivan tummetut ikkunat isossa autossa .mitat 189cm 85 ,jos treenattu kiinnosta?


      • aviomies05
        Ihanaa kirjoitti:

        Kiitos kommentista niin säkin miehen mitoissa! Hyvinkää - Kerava mutta liikun työkseni isolla alueella. Asuista käytän aina työssä lyhyttä hametta ja avonaista paitaa on osa minua! Olen aivan kiihottunut sinusta, viimeksi vieraan kanssa autossa kesäkuussa itä- suomessa oli tosi ihanaa!

        Hei taas ; ) Oletko nyt konttorilla vai autoilemassa ?


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Hei taas ; ) Oletko nyt konttorilla vai autoilemassa ?

        Hei! Nyt ajamassa olin työ matkalla Joensuussa, olit juuri ajatuksissani!


      • aviomies05
        Ihanaa kirjoitti:

        Hei! Nyt ajamassa olin työ matkalla Joensuussa, olit juuri ajatuksissani!

        Huomenta.
        Voisko ihanammin päivän enää alkaa...
        Vaikka vain täällä olemme kohdanneet, silti ajatuksissasi. Aivan huikea fiilis.
        Toivottavasti pysähdys vielä osuu kohdallemme ; )


      • aviomies05

        Hei Ihanaa !!!!
        Aamulla taas ajattelin sinua ja missä päin tänään liikut,ihana eläväinen nainen ; )


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Hei Ihanaa !!!!
        Aamulla taas ajattelin sinua ja missä päin tänään liikut,ihana eläväinen nainen ; )

        Ihana kuulla! Ajelen tänään Lohjalla ja Hesassa. Näin viime yönä unta meistä. oltiin autossa pururadan parkissa. Pidit minua tosi hellästi, suuteli ihanasti ja imeskelit rintojani sekä samalla hyväilit vako...ni sain heti ….! Siirryimme sitten taka penkille tulit si….ni AAH ja jaksoit ja jaksoit, kunnes räjähdin!!!! Mies herätti minut kun voihkin kova äänisesti ja kysyi oliko vanha tuttu unissasi, sanoin oli ja ei. Olin aivan märkä oli pakko käydä kuivaamassa kiitos sinulle! Olet ajatuksissani ja fantasioissani ja tunnen kosteutta siellä.... ihana ajella!


      • aviomies05

        Autosi etenee liikennevirrassa, juttelet handsfreen kautta asiakkaalle. Liikahdat kuljettajanpenkillä, hameesi helma nousee ylemmäs, paljastaa tummien stayuppiesi kuvioidun reunan. Teit sen kuin kutsuna, käännyn paremmin sinuun päin, turvavyö hiukan haittaa, käteni laskeutuu reidellesi. Sukkiesi sileä pinta, kuumat reitesi tuntuvat käteni alla värähtävän. Liuutan ylemmäs, sukka loppuu, ihoasi myöten käteni painuu näkymättömiin. Puhelimessa kuuntelet asiakasta, kuulen muutoksen hengityksessäsi, käteni saa tilaa avaat jalkojasi sen mitä pieni hameesi antaa myöden. Tunteva, tunkeileva käteni löytää sylisi, uuuuuh, pikku rouva on jättänyt housut pois, kosteat odottavat huulet eivät vastusta. Tuoksusi, halusi vie meitä.....
        Toinen käteni aukaisee nappeja paidastasi, sinisten pitsiliivien peittämät ihanat rintasi kohoilevat, käteni sipaisee kovana olevaa nänniä liivin päältä, samalla toisen käden sormi avaa sylisi. Sanot puhelimeen: " palaan asiaan pikimmiten", käännyt pienemmälle tielle...
        Näinkin voisimme...
        Miloin, ihanaa fantasiani, olet Kymenlaaksossa ?


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Autosi etenee liikennevirrassa, juttelet handsfreen kautta asiakkaalle. Liikahdat kuljettajanpenkillä, hameesi helma nousee ylemmäs, paljastaa tummien stayuppiesi kuvioidun reunan. Teit sen kuin kutsuna, käännyn paremmin sinuun päin, turvavyö hiukan haittaa, käteni laskeutuu reidellesi. Sukkiesi sileä pinta, kuumat reitesi tuntuvat käteni alla värähtävän. Liuutan ylemmäs, sukka loppuu, ihoasi myöten käteni painuu näkymättömiin. Puhelimessa kuuntelet asiakasta, kuulen muutoksen hengityksessäsi, käteni saa tilaa avaat jalkojasi sen mitä pieni hameesi antaa myöden. Tunteva, tunkeileva käteni löytää sylisi, uuuuuh, pikku rouva on jättänyt housut pois, kosteat odottavat huulet eivät vastusta. Tuoksusi, halusi vie meitä.....
        Toinen käteni aukaisee nappeja paidastasi, sinisten pitsiliivien peittämät ihanat rintasi kohoilevat, käteni sipaisee kovana olevaa nänniä liivin päältä, samalla toisen käden sormi avaa sylisi. Sanot puhelimeen: " palaan asiaan pikimmiten", käännyt pienemmälle tielle...
        Näinkin voisimme...
        Miloin, ihanaa fantasiani, olet Kymenlaaksossa ?

        Olet ihana! Haluaisin heti tavata hui miten haluan sinua, aika hullua olen aivan kiihottunut ja valmis sinulle! Katson työ keikat ja järjestän tapaamisen, saat etsiä paikan missä voimme nauttia toisistamme!


      • aviomies05

        Aamusta asti, kun luin edellisen viestisi ja kirjoitin oman versioni, olen ajatellut kuumana sinua, eroottista, salaisesti nauttivaa, kuumaa rouvaa. Sanoissa on voima. Sinulla onneksi aikaa ajatella matkoillasi muutakin kuin työelämän haasteita. Missä me....., se selvinnee ajallaan. Täytyy vielä keksiä sopiva muu tapa yhteyden pitoon, ehdota jotain sinulle sopivaa.


      • Ihanaa
        aviomies05 kirjoitti:

        Aamusta asti, kun luin edellisen viestisi ja kirjoitin oman versioni, olen ajatellut kuumana sinua, eroottista, salaisesti nauttivaa, kuumaa rouvaa. Sanoissa on voima. Sinulla onneksi aikaa ajatella matkoillasi muutakin kuin työelämän haasteita. Missä me....., se selvinnee ajallaan. Täytyy vielä keksiä sopiva muu tapa yhteyden pitoon, ehdota jotain sinulle sopivaa.

        Tykkään kun käyt kuumana! Olen mielestäni kuuma ja nautin aina täysillä siksi varmaan tykkään irto suhteista! Kävin papa kokeissa ja tuttu nais lääkäri tietää minun seksuaalisesta käyttäytymisestä ja miten kannan vastuun terveydestä. Kysyi heti olenko menossa pikku jouluihin, kerroin että uusi mies kiikarissa! Kehui paksuja limakalvoja ja kimmoisuutta eikä ylimääräistä vuotoa! Tosi tärkeä kun mies vaihtuu koska jokaisella erilainen bakteeri kanta ja paras ehkäisy naiselle, eritoten jos haluaa nauttia aidosta ....! Lääkäri laski leikkiä haluaisin olla mies joka pääsee nauttii sinusta!!
        Yhteyden pidosta …. haluan ensin sopia eka tapaamisen ja tietenkin lupaan …. kanssasi en peruuta!! Saat sitten kaikki tietoni ja voit viestitellä puhelimeen sovitusti! Olet ajatuksissani ja …..!


      • kaikkeasitäkuulee
        Ihanaa kirjoitti:

        Tykkään kun käyt kuumana! Olen mielestäni kuuma ja nautin aina täysillä siksi varmaan tykkään irto suhteista! Kävin papa kokeissa ja tuttu nais lääkäri tietää minun seksuaalisesta käyttäytymisestä ja miten kannan vastuun terveydestä. Kysyi heti olenko menossa pikku jouluihin, kerroin että uusi mies kiikarissa! Kehui paksuja limakalvoja ja kimmoisuutta eikä ylimääräistä vuotoa! Tosi tärkeä kun mies vaihtuu koska jokaisella erilainen bakteeri kanta ja paras ehkäisy naiselle, eritoten jos haluaa nauttia aidosta ....! Lääkäri laski leikkiä haluaisin olla mies joka pääsee nauttii sinusta!!
        Yhteyden pidosta …. haluan ensin sopia eka tapaamisen ja tietenkin lupaan …. kanssasi en peruuta!! Saat sitten kaikki tietoni ja voit viestitellä puhelimeen sovitusti! Olet ajatuksissani ja …..!

        Huomaa kyllä, että siellä mies kirjoittelee naista esittäen. Taas eräitä kusetetaan.
        Joo joo, paljaalla vain ja paras ehkäisy kun miehillä erilainen bakteerikanta. Hohhoijaa.


    • kiimainenmies

      Naisten vaateostastolla voi neuvotella myyjän kanssa jos varaston pääsis, sinne sitten kumpanin kanssa :)

    • sellasta_tänää

      Kuule, Hotellilla on aika iso vaitiolovelvollisuus asiakkaista ja niitä murretaan vasta kun on tapahtunut jotain sellaista, että poliisia tarvitaan. Verottajaa kiinnostaa lähinnä sen hotellin asiat taloudellisessa mielessä, ei asiakkaan asiat ellei kyse ole vaikka vero tai talousrikoksesta.

      Yksityiselle ulkopuolisellekaan ei hotelli anna tietoja. Eli jos puoliso menee sinne, ja kysyy puolisoa, niin eipä sitä tietoa tule. Aika turvallisesti voit mennä jopa oman kaupunkisi hotelliin. Ja tiedätkö. Niitä siellä hotellissa ei taida suuresti kiinnostaa tuo asia. JA tiedätkö. Et ole ainoa joka tekee noin.

      • hothel

        Lähinnä kait tuossa häiritsee, jos hotelliketju alkaa lähettelemään jotain mainospostia kotiin.


      • sellaista_tänää

        ei ole pakko käyttää mitää s-etukorttia jos se haittaa! Ja mä luulen, että mainosposti on nykää tekstareita ja maileja.


    • hothel

      Eipä ole koskaan autossa paneskeltua. Miten siellä edes mahtuu?

    • 37vn

      Olen miettinyt samaa. Myös sitä että mistä ihmeestä löytäisin miehen joka miellyttäisi seksuaalisesti. Olen aika nirso ulkonäön suhteen.
      Itseä kiihottaisi ajaa autolla jonnekin syrjään ja sitten autoa vasten antaa. Ajomatkan aikana mies voisi jo sormella hyväillä ja minä myös häntä.

      • Mua kiihottaa kans tuo autolla ajo johonki!


    • Niin käviskö minä 183/85 hiukset talLessa :)

    • Goldman

      Auto on hyvä paikka rakastella salarakkaan kanssa ,muutamia kertoja käyty tänä vuonna naapurin nuoren rouvan kanssa ajelemassa ,ja aina ollaan oltu vakipaikallamme erään tuuhean kuusikon keskellä metsäautotien varressa.

      • Noäähh

        Ja lopuksi työnsit koko kuusikon perseesees satusetä


    • josef

      Mitä mieltä olette niistä jotka käy autonikkunan takaa tirkistelemässä pariskuntia jotka nussii autossa ?

      • Anonyymi

        Ihan h vetin kiihottavaa katseltavaa kun nussivat ,se on panemista aidoimmillaan eikä näyttelemistä kun naivat ja kuvittelevat olevansa kahden 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan h vetin kiihottavaa katseltavaa kun nussivat ,se on panemista aidoimmillaan eikä näyttelemistä kun naivat ja kuvittelevat olevansa kahden 😁

        Minulla oli muutama vuosi sitten suhde erään nuoremman naimisissa olevan naisen kanssa joka oli työpaikassani kesälomasijaisena ja olin hänen esimies samalla ,meille kehittyi ensin hyvä ystävyys suhde mm saman laisen huumorin jika hiljalleen kehittyi intiimiksi suhteeksi ,meillä oli tapana työpäivän jälkeen pari kertaa viikossa tavata erään syrjäisen metsätien varressa jossa kuvittelimme saavamme olla rauhassa kahden ,erään kerran häntä naidessa ja illan jo hämärtyessä nöin sivusilmällä että auton viereen ilmestyi mies henkilö kalu kädessään ,sanoin naiselleni että saatiin seuraa johon hön vastas ettei haittaa mitään ,se on hänen miehensä ja oli kiihottunut kuullessaan että vaimolla on vanhempi mies rakastajanaan ja halusi nähdä kun vaimo saa vierasta kullia naiseni ei udkaltanut tästä minulle mainita mutta oli miehelleen kertonut paikan jossa tapailimme ,hetken ajattelin että täytyy lopettaa mutts naiseni sanoi että jatka vaan js täytyy myöntää että oli minustakin loppujen lopuksi kiihotts vaa nussia naista jonka aviomies katselee vieressä.


    • sinkkumies_

      Valitsemalla seksipartnerikseen sinkun. Hänellä kun ei ole tarvetta lymyillä, vaan voi tavata ihan kotonakin. Sitten on tuo hotelli vaihtoehto. Omppu hotelli. Sinkkumiehen tilitapahtumia kun ei kukaan ole valvomassa, niin hotelleja on helppo varata. Siis aikuiset ihmisetkö lähtee nussimaan ahtaassa autossa ja sitten nussineen näköisenä menevät kotiinsa miehensä haisteltavaksi:D
      Hotellissa sentään voi peseytyä ja ehkä hieman sivistyneempää toimintaa.

    • sörni

      Suurin osa aviorikoksista suomessa tapahtuu nimenomaan autontakapenkillä tai autossa ylipäätään ,ja kuinka paljon esimerkiksi lapsia on siitetty autossa ,niin kuin joku jo tuolla edellä mainitsi niin käytettyjen kondomien määrä syrjäisillä pysäköintialueilla sekä rauhallisilla metsäteillä osoittaa sen että salapareja on runsaasti ja autossa rakastelu on varsin yleistä heidän keskuudessa.

    • Anonyymi

      Nuoren naisen hellää seuraa lohjalta ja kiihottava autossa

    • Nuoren naisen hellää seuraa lohjalta ja kiihottava autossa

    • Anonyymi

      Eräässä Kymenlaaksolaisessa, entisessä kunnassa, kylän rakennusmestari paneskeli jokaisessa kunnan rakennuksessa salarakkaitaan.

    • Anonyymi

      Auto on hyvä paikka naida , oli melko suosittu paikka 90-luvun alku vuosina tuossa erään hämäläisen pikkukaupungin kupeessa jossa salaparit kävivät naimassa sellainen rauhallinen metsätie jossa oli sivupistoja useitakin ja jossa tuli käytyä katselemassa pariskuntia lähes päivittäin ,usein kun meni n klo 17 aikaan paikalle niin aina oli joku auto ikkunat huurussa ja kiimaisia voihkintoja autosta kuului ,muutaman kerran pariskuntia oli kolme ,tosin eivät kai mitään toisistaan tieneet/välittäneet ja oli kiimaista katseltavaa kun kaikki autot ikkunat huurussa heilui ja kiimaisia voihkintoja kuului metsässä.

      • Mikä kaupunki mahtaa olla Riihimäki?


      • Anonyymi
        Keijokomu kirjoitti:

        Mikä kaupunki mahtaa olla Riihimäki?

        Missä Riihimäellä tarkalleen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä Riihimäellä tarkalleen..

        En ole ite ollut, olisko joku halukas ?


      • Anonyymi

        Sen verran piti tuota vielä jatkaa että oli yks pariskunta joka kävi säännöllisesti torstaisin aina klo 17 ja rupesi kiinnostamaan että keitähän he ovat ja pikku paikkakunnalla kun ollaan niin kyllähän se selvis ,varatuomari ja toimistosihteeri .


    • Anonyymi

      Omenahotelli! Vaatii kaiketi jonkin kännykkätelineestä, mutta se data on käyttäjän ja operaattorin tiedossa.

    • Anonyymi

      Tampereella aika suosittu paikka on ollut Mustavuoren entinen sorakuoppa. Siellä olen poikennut useammankin daamin kanssa. Hyvässä tapauksessa joku ajaa vielä viereen niin että puolin ja toisin voidaan nauttia kiinnostavasta seurasta. Rohkeimmat avaavat jopa oven.

      t. Kaarlo

    • Anonyymi

      Katsoin yhtä paikkaa kaukana omaa paikkaa ja siellä on parikin hotellia joissa nettivaraus 27.9-28.9 klo 12 mennessä on 119€. Se ei ole paha jos on mahdollisuus matkustaa reilu sata kilometriä sopivan ihmisen kanssa ja haluaa kunnon hotelliin ”viettämään” aikaa!

    • Anonyymi

      Asuntoauto on hyvä paikka. Siellä on tullut touhuttua :)

    • Anonyymi

      Hotelleilla on aika korkealle menevä salassapito ja ainahan voi matkustaa naapurikaupunkiin. Tee varaus netissä vaikka paria päivää ennen. Kallista se on mutta elämä on!

      • Anonyymi

        Päivä huoneen saa edullisesti muutamaksi tunniksi


    • Anonyymi

      Omistin tila-auton, aika usein näin tilanteita kun ei pariskunnat kävi kuumana.
      Kerran tuttu kaveri toi naisen autoon sanoi kiertele vähän alkoi kova suutelu takapenkillä käänsin peiliä nainen meni syliin aukoi etumustaan ja imetti tissejään mies repi hameen hekmoja välistä tämä nätti pyllynen nosteli pyllyä ja antoi pillua aivan raivona liikutti itseään ulisi ja antoi tissiä kunnolla molemmat huokaili ja lopetti annoin kaverille paperia taakse istuivat vielä sylitysten ja suutelivat, ajelin katsoin uudelleen antoi taas raivona pillua pysäytin parkkipaikalle kaveri kuului sanovan valut hulluna nainen sanoi haluttaa niin saatanasti sitä sitten kesti, Laittoivat vaatteet ja nainen tuli istuimien väliin ja katsoi hämmästyneenä sinä , sanoin menetkö kotiisi. Istui siinä ja sanoi ethän kerro, sanoin mitään en ole nähnyt. Nauroi näit vakoilit peilistä. kuiskas teki niin mieli kuulithan sinä. korvaan tämän sulle joskus, nainen oli minun entinen liikunnan ope.
      Toinen kerta äidin ystävä, pyysi kyytiä ei tuntenut minua, istui nuoren pojan kanssa takana, Poika reilusti puristeli tissejä Marjaana sanoi mitä se kuskikin ajattelee. Poika kaivoi vaan rinnat esille ja meni sen eteen imemään nännejä, Marjaana esteli muka vähän, mekon helmat nousi pikkuhiljaa kun poika ähräsi.
      Kuulin kun sanoi kiusasit liikaa, Marjaanan housut lensi etupenkille ja poika työntyi kysymättä sisään Marjaana nosti jalat leviälle ja ulisi pillun äänet oli märät, poika pani nopeaan Marjaana paineli poikaa lujasti kuului ulaus kun poika laski sisään ja jatkoi rintojen imemistä Marjaana oli silmät kiinni ja sanoi eikö riitä poika vaan jatkoi Marjaana kiljahti, taasko sulla seisoo ja antoi pojan panna sanoi olet paljon kestävämpi kuin ukko pane nyt kunnolla, aikansa sitäkin kesti. Poika jäi jonkin matkan päästä ulos, Marjaana tuli lähemmäs takaa ja säikähti sanoin älä pelkää Marjaana sanoi kun alkuun päästy aja jonnekkin, menin taakse Marjaana suuteli ja imi kalua meni samaan asentoon sanoi pane olenkin katsonut sinua joskus ja ajatellut naisitko.
      Sanoin olet minun kiimapillu nyt Marjaan kuiskas olen ja olenkin kiimassa, panin ja ajattelin välillä muuta että saan naida pitkään kun laukesin Marjaana oikeasti tuli ja painoi pakaroista kuiskas alatko mun varamieheksi kun tiukka paikka tulee mutta voinhan silti käydä teillä, nauroin meillä parempi kuin huonoilla teillä.
      Marjaan kävi useinkin joskus piti viedä kotiin aikaisin ajettiin rauhalliseen paikkaan ja naitiin Marjaan sanoikin olin koko illan valmis naitiin ainakin kahdesti jos oli aikaa vaihdettiin paikkaa ja uudestaan. Paras nainen rakastelussa ollut tähän mennessä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Salarakkaan kanssa naitiin eri paikoissa metsäteillä, paikan etsiminen sai mahtavan kiimantunteen valloilleen. Kerran naimme lentokentän lähellä kun Hornet-hävittäjä nousi ilman ylitsemme. Aina ottaa eteen kun muistelen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe