Haluan perustaa perheen / isäehdokkaita

SuuriUnelma

Olen kohta kymmenen vuoden ajan ollut sinkku ja kovasti haluaisin toisen lapsen.
Olisiko täällä isäehdokkaita? Kultainen sydän ja elämästä innostuminen sekä
usko korkeampaan voimaan ovat varmaan ensimmäisiä toiveitani. Olen täyttänyt jo 41 vuotta, joten kauheasti ei ole aikaa enää etsiskelä.

8

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarppa46

Moi täällä olisi hyvä ehdokas terveisin mies 46v

• Kivaolisi

Hei! sehän on ihan mukava asia voitko kirjoitella kanssani?

• kysyyhän

Kenelle tämä oli?

• kivaolisi

SuurelleUnelmalle!

• Isäehdokas

Hei, täällä olisi 30.v mies

• Voisin yrittää kanssasi , sähköposti voimassa

• Ehdokas1

Onnistuko raskaaksi tuleminen? Täälä olisi nuori 22v ehdokas🙂

• raimblik

olen kaksymppinen, perusterve, kuntoileva, parisuhteessa, komea, ei sairauksia taikka mitään vikaa muutenkaan, kuin pieni yksinäisyys. haluaisin luovuttaa sperma pankkii sittiötäni ja olisin valmis näyttämään kuvani jos on kiinnostusta. muuten naiset joutuvat sokkona valitsemaan luovuttajansa ovumiassa taikka mehiläisessä. jos on kiinnostusta lähetä viestiä [email protected] en pyydä rahaa, eikä tarvitse muuten olla yhteydessä jos lapsi välttämättä haluaa tietää. olen parisuhteessa ja todennäköisesti teemme lapsen parin vuoden päästä vasta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      134
      12055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3580
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1309
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1265
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1216
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1127
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1021
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      913
    Aihe