Kokemuksia koiran keskospennuista!

Meillä koira synnytti vuorokaudella 55 ja olemme saanneet pidettyä ne hengissä 5päivää Nyt kaipaisin kokemuksia ja vinkkejä! Juovat tuttipullosta vuohenmaitoa ja juotamme sitä n.1.5-2h. Välein! 2 romahdusta on tapahtunut tänä aikana,mutta nesteytyksillä olemme saanneet tilanteen korjattua! Nyt kaipaisin neuvoa! Kuinka kauan tilanne jatkuu? Vinkkejä,että saamme pidettyä pennut!!

3

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wern

Onko konsultoitu eläinlääkäriä vai ainoastaan keskustelupalstalaisia?

• En ole ikinä aikaisemmin ollut millään keskustelupalstalla,vaan kirjauduin ihan sen takia,että saisin tietoa täältä,jotka ovat kokeneet saman ja vinkkejä! Tottakai oma eläinlääkäri auttaa,yliopistolliseen eläinsairaalaan olen ollut yhteydessä,mutta keskustelu meni niin,että he kyselivät minulta miten olen pystynyt pitämään pennut hengissä! Eli mitään neuvoja EI tullut! Pitkänlinjan kasvattajilta olen saannut parhaat avut! Niin ja olen ollut yhteydessä Evidenssia Mäntsälään ja jopa opaskoira kouluun! Tässä alkaa vain usko loppua,kun tilanteet hyvästä romahdukseen tapahtuu niin nopeasti!

• Lnkijg

Joskus parasta olisi vain ymmärtää ja hyväksyä luonnon antamat selvät vihjeet. Jos pennuilla ei yksinkertaisesti ole edellytystä elämään, niin niiden myyminen eteenpäin olisi eettisesti arveluttavaa, jos ne jonkin ihmeen kaupalla hengissä pysyvät luovutusikäisiksi asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1557
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      1495
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1088
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      891
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      864
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      610
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe