Meillä koira synnytti vuorokaudella 55 ja olemme saanneet pidettyä ne hengissä 5päivää Nyt kaipaisin kokemuksia ja vinkkejä! Juovat tuttipullosta vuohenmaitoa ja juotamme sitä n.1.5-2h. Välein! 2 romahdusta on tapahtunut tänä aikana,mutta nesteytyksillä olemme saanneet tilanteen korjattua! Nyt kaipaisin neuvoa! Kuinka kauan tilanne jatkuu? Vinkkejä,että saamme pidettyä pennut!!
Kokemuksia koiran keskospennuista!
3
278
Vastaukset
- Wern
Onko konsultoitu eläinlääkäriä vai ainoastaan keskustelupalstalaisia?
En ole ikinä aikaisemmin ollut millään keskustelupalstalla,vaan kirjauduin ihan sen takia,että saisin tietoa täältä,jotka ovat kokeneet saman ja vinkkejä! Tottakai oma eläinlääkäri auttaa,yliopistolliseen eläinsairaalaan olen ollut yhteydessä,mutta keskustelu meni niin,että he kyselivät minulta miten olen pystynyt pitämään pennut hengissä! Eli mitään neuvoja EI tullut! Pitkänlinjan kasvattajilta olen saannut parhaat avut! Niin ja olen ollut yhteydessä Evidenssia Mäntsälään ja jopa opaskoira kouluun! Tässä alkaa vain usko loppua,kun tilanteet hyvästä romahdukseen tapahtuu niin nopeasti!
- Lnkijg
Joskus parasta olisi vain ymmärtää ja hyväksyä luonnon antamat selvät vihjeet. Jos pennuilla ei yksinkertaisesti ole edellytystä elämään, niin niiden myyminen eteenpäin olisi eettisesti arveluttavaa, jos ne jonkin ihmeen kaupalla hengissä pysyvät luovutusikäisiksi asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785