Hotmail.com oli uudistanut käyttämäni sp-ohjelman. Saan meilit normaalisti, mutta en pysty vastaamaan niihin entiseen tapaan. Kun klikkaan VASTAA, saamani viesti poistuu näytöltä. Jos saamassaniviestissä on ollut monta kysymystä, vastaaminen ilman alkuperäistä kysymysviestiä on mahdotonta. Kun sitten lähetän jonkinlaisen vastauksen, kone ilmoittaa: "Viestiä ei voi lähettää juuri nyt. Yritä myöhemmin uudelleen. "
Kun viesti sitten myöhemmin lähtee, huomaan että sen mukana lähtee alkuperäinen kysymysviesti. Missä vika? Onko hylättävä hotmail/outlook ja vaihdettava gmailiin?
Uusi hotmail tuottaa vaikeuksia
5
245
Vastaukset
- outlook-gmail
Selain? Mitä lisäosia? umatrix, privacy badger, ublock origin -mainostenesto?
Laita "kokoruudulle" lähetettävä viesti.
Tallenna luonnoksena, täytä viesti myöhemmin. Luonnokset kansioon.- ca.43
Yksinkertaiselle käyttäjälle liikaa termejä!
- Bourbonangel
Mulla oli Win8.1 Hotmail app käyttökelvoton pitkään mutta löysin netistä ratkaisun, nyt toimii hyvin. Anteeksi , vastaus ruotsiksi, muttei pitäis olla kovin hankalaa.
Använd följande inställningar i din e-postapp.
Inkommande server (IMAP)
Serveradress: imap-mail.outlook.com
Port: 993
SSL-krypterad anslutning
Utgående server (SMTP)
Serveradress: smtp-mail.outlook.com
Port: 25 (eller 587 om 25 är blockerad)
Autentisering: Ja
TLS-krypterad anslutning
Användarnamn: Din e-postadress
Lösenord: Ditt lösenord
¨Tryck sedan på nästa.- säätämistäjoo
Ihme säätämistä taas. Selaimella pelaa aina:D
- Bourbonangel
sitten ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837