Hotmail.com oli uudistanut käyttämäni sp-ohjelman. Saan meilit normaalisti, mutta en pysty vastaamaan niihin entiseen tapaan. Kun klikkaan VASTAA, saamani viesti poistuu näytöltä. Jos saamassaniviestissä on ollut monta kysymystä, vastaaminen ilman alkuperäistä kysymysviestiä on mahdotonta. Kun sitten lähetän jonkinlaisen vastauksen, kone ilmoittaa: "Viestiä ei voi lähettää juuri nyt. Yritä myöhemmin uudelleen. "
Kun viesti sitten myöhemmin lähtee, huomaan että sen mukana lähtee alkuperäinen kysymysviesti. Missä vika? Onko hylättävä hotmail/outlook ja vaihdettava gmailiin?
Uusi hotmail tuottaa vaikeuksia
5
213
Vastaukset
- outlook-gmail
Selain? Mitä lisäosia? umatrix, privacy badger, ublock origin -mainostenesto?
Laita "kokoruudulle" lähetettävä viesti.
Tallenna luonnoksena, täytä viesti myöhemmin. Luonnokset kansioon.- ca.43
Yksinkertaiselle käyttäjälle liikaa termejä!
- Bourbonangel
Mulla oli Win8.1 Hotmail app käyttökelvoton pitkään mutta löysin netistä ratkaisun, nyt toimii hyvin. Anteeksi , vastaus ruotsiksi, muttei pitäis olla kovin hankalaa.
Använd följande inställningar i din e-postapp.
Inkommande server (IMAP)
Serveradress: imap-mail.outlook.com
Port: 993
SSL-krypterad anslutning
Utgående server (SMTP)
Serveradress: smtp-mail.outlook.com
Port: 25 (eller 587 om 25 är blockerad)
Autentisering: Ja
TLS-krypterad anslutning
Användarnamn: Din e-postadress
Lösenord: Ditt lösenord
¨Tryck sedan på nästa.- säätämistäjoo
Ihme säätämistä taas. Selaimella pelaa aina:D
- Bourbonangel
sitten ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904