PESUKONEEN ASENNUS

Ksksjsjsa

Siis keneltä, mistä voi kysyä pesukoneen asentamista? En osaa enkä rupea itse tekemään kun pitäis letkuakin saada jatkettua.

Taloyhtiöllä ei ole huoltoa. Pesukone on vuosi sitten ostettu eri asuntoon, ei kai ne sieltä firmastakaan enää sitä tule asentamaan? Tuntuu vähän typerältä soittaa mihinkään lvi firmaankaan että hei asennatteko pesukoneen.

Siis minne tässä kuuluu soittaa? 😂

10

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo.homma

      Mitä asennusta se vaatii jos on vesiliitänta ja sähköä lähellä, tyhjennyksellekin paikka. Mutta jos ei ole vesiliitäntää (pesukonehanaa) niin talonmies sen laittaa.

      • Luetun-ymmärrys

        "Mutta jos ei ole vesiliitäntää (pesukonehanaa) niin talonmies sen laittaa."

        Aloittaja kertoi, että taloyhtiössä ei ole huoltoyhtiötä, niin mikä vitun talonmies sinne jonkun vesiliitännän laittaisi? Ja toisekseen, talonmiehet tai huoltoyhtiön huoltomies eivät tee putkitöitä, vaan ne tekee LVI-asentaja taloyhtiön tilaamana, ja osakkaan maksamana. Mikä siinä on kun pitää vastata, vaikka ei edes kysymystä viitsitä lukea?

        Aloittajan kysymykseen vastaus on: LVI-liike. Kyllä ne tulevat asentamaan pesukoneen. Niille vain täytyt maksaa siitä.


    • Aloittajan tapauksessa uusavottomuus on ihan tapissaan, mutta LVI-liike on oikea paikka johon ottaa yhteyttä.

    • hyvä_suomi

      Ja jälleen voimme todeta että onneksi on Suomi24 !

    • Ksksjsjsa

      Kiitos, tuli sieltä yksi vastaus itse kysymykseen!
      Pesukoneen asennus ei sinänsä mikään ongelma olisi, mutta letkua joutuu jatkamaan tai hankkimaan ja laittamaan uuden pidemmän (jälkimmäinen käsittääkseni olisi se oikea tapa). Jos ja kun en tuota letkuasiaa osaa tehdä oikeaoppisesti niin ei varmaan minkään valtakunnan takuut ja vakuutukset korvaa vesivahingon eteen tullessa kun on väärin söherretty, siksi jätän asian ammattilaisille. :) Ei mielestäni uusavuttomuutta vaan fiksua.

      • helppo.homma

        Siis aamulla soitto talonmiehelle sitten.


      • Kskfjdoaof

        Kun ei ole sitä talonmiestä/huoltoa siksi kyselinkin että minne tästä kuuluu soittaa :)


      • Luetun-ymmärrys
        helppo.homma kirjoitti:

        Siis aamulla soitto talonmiehelle sitten.

        Missä helvetin vanhainkodissa oikein asut kun jostain talonmiehestä sönkötät, vaikka ensimmäisessä viestissä on jo kerrottu, että taloyhtiöllä ei ole huoltoyhtiötä ja mitä ilmeisemmin ei siis myöskään talonmiestä, joka ilmeisesti vielä vanhainkodeista ja palvelutaloista saattaa löytyä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ilmeisesti kilpailutettu asentaja ei kuitenkaan kyyennyt oikeanpituista letkua hankkimaan, kun tähän ketjuun kirjoittelit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe