Gallup: Taitoluistelu

stkk

Mielenkiinnosta tiedustelen, katsovatko vl uskovat taitoluistelua, juuri parhaillaan Gala-lähetys alkoi TV2:ssa? Katsotko Sinä? Tykkäätkö?

14

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhaPuhveli

      Pikkupoksyt vilahtelee ja se saa vanhankin puhujan veren pakkautumaan oikeisiin paikkoihin.

    • stkk

      No sinulla on kakkanen fantasia, kun et näe sitä kauneutta ja lahjoja, joita Luoja ihmisille on antanut.
      Tosin maailman henki vaikuttaa näissäkin lihan suuntaan, yleensä viihteen rappeuttava puoli. Ihminen tuppaa turmelemaan sitä, minkä Luoja on niin kauniiksi tehnyt.
      Tai suoremmin henki joka on lähtöisin Saatanasta, maailman ilmavallan hallitsijasta.

      • Selewvä.peli

        Taitoluistelija Emmi Peltosen, 18, treenatut pakarat varastivat huomion: ”Onko sinussa brasilialaista verta?” Kuva!
        25.4.2018 20:14

        Taitoluistelijakaunotar Emmi Peltonen hurmasi upeilla pirueteillaan ja hypyillään katsojat Etelä-Korean Pyeongchangin olympialaisissa alkuvuodesta.

        Hurmaamista jääprinsessa on jatkanut somessa, sillä hän jakaa siellä upeita kuvia niin yksityiselämästään kuin myös treeneistään.


      • hmmmmm

        Olit ottanut jutun Seiskasta.
        Hän on jääkiekkoilija Ville Peltosen tytär.
        Isovanhempi Esa Peltonen.


    • Srk.vl.rovasti

      Pikkanen kappeli.

    • Uskovilta se ei ole kielletty, mutta mikä on Kerhon kanta, se on avoin. Heillehän se tuo saastaisia perverssioita, josta saamme lukea.
      Hyvä usheilulaji.

      • MILLAISIA

        erityisen saastaisia pervessioita on sinulla, Kesi?


      • MILLAISIA kirjoitti:

        erityisen saastaisia pervessioita on sinulla, Kesi?

        Missä minulla ne on?


    • vl-mies

      En katso juuri nyt luistelua.

    • vl-mies

      Kuuntelen naissaarnaajaa. Ei ole vl. Saarnasta huolimatta hänellä on hyviä neuvoja ihmiselämään.

      • vl-mies

        Tarkistin juuri. Tämä nainen kuuluu helluntaiherätykseen.


    • stkk

      Kesitas suhtautuu järjellisestä taidelajiin, joka on tosi kaunis.
      Joskus tosin nuo liian voimakkaat näytökset saa ajattelemaan, että niitäkin kautta voisi langeta toissijaiseen. Se on niin yksilöstäkin kiinni.

      • Itseäni ihmetyttää, taidetta suuremmalti ihailematta, mitä tarkoitat?


      • stkk

        No aivan vaan sitä, että aina voi jokin asia nousta tärkeämmälle sijalle elämässä kuin tosi palvonta. Ehkä tässä on omaa taistelua takana, että asiat pysyisi oikeassa tärkeysjärjestyksessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe