Könönpellon baari

Köpöttäjä

Näkyy aukeevan taas.... No ei oo pitkäikänen tämä...

91

8236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komon

      Mikseipä olisi, meinaan että viihtyisien asuinalueiden asukkaissa on potentiaalia. Yrittäjältä vaatii toki paljon, edellinen oli huippu.

    • kotirauhanrikkojat

      Baari ja Kurolantien K-Kauppa paremmalla asumis-alueella Köpessä!
      Pohjois puolella asuu ne häirikkö pennut ja vanhemmat.
      Toki siellä on myös kunniallisiaihmisiäkin! Vähemmän!

    • sellaistaseon

      Te ja teidän baarinne, ei v...tais yhtään jos kaikki tekis konkan.

    • Tulikonarsistinenpipi

      Ei tullu aiemmin käytyä eikä tule nyttenkään,vaikka likellä asun. Mieluummin rammariin.

    • Hönöttääkö

      Könönpellon baarin uudeksi nimeksi vois tulla Hönönpellon puari.Hönöhän on kotoisin könönpellosta

    • Baarialoite

      Siellähän voisi paikalliset kitaristit vetää sooloja, ankkuritappi orkesterin tahtiin.

      • Hyihyivrsainen

        Olipa valhetta taas, taitaa rainbowin biisi olla haaveissa vaan.


      • TsannuHupari

        Menkääpämuutkiin Napakymppiin ja muihin ohjelmiin häviämään


      • holaja

        näkyhän siellä olevan yks varkauden ruusu


    • Ideointsu

      Parhaalle skittasoololle palkinto, vaikka rollaattori.

      • Kattokassinensan

        Ihanko. menikö ihon alle hermosairasVuokraile sinä niitä rollaattorejasi sieltä matkahuollosta näile turvanräkyttähille ,pistär muutaman piirakkapn eteen parkkiin.Pääsevät Hoidohou ja kunppanit taxiin ,ettei tarvii Nekkarista kontata.Kyllä teidän huojumisenne on säälittävää katseltavaa.Lähes viisikymppiset ,tukkavärissä ja laardit tungettuna farkkuihin.Kiva porukalla Nekkarissa nauraa.Yksi on tää isukin mersupoju


      • Hoidihounnaapuri

        Mersupoju köy natisuttamassa Hoidihoun hetekaa.


      • korkinpiälleastunu
        Kattokassinensan kirjoitti:

        Ihanko. menikö ihon alle hermosairasVuokraile sinä niitä rollaattorejasi sieltä matkahuollosta näile turvanräkyttähille ,pistär muutaman piirakkapn eteen parkkiin.Pääsevät Hoidohou ja kunppanit taxiin ,ettei tarvii Nekkarista kontata.Kyllä teidän huojumisenne on säälittävää katseltavaa.Lähes viisikymppiset ,tukkavärissä ja laardit tungettuna farkkuihin.Kiva porukalla Nekkarissa nauraa.Yksi on tää isukin mersupoju

        Nyt oli tiukkaa kännisepustusta XD


      • Vaimitäuulpekki

        Napakympissä kävi niinkuin Varkauden imagolle joku ihastui muuhuun.Se siitä Varkauden maineen pilaamisesta


      • Anonyymi
        Vaimitäuulpekki kirjoitti:

        Napakympissä kävi niinkuin Varkauden imagolle joku ihastui muuhuun.Se siitä Varkauden maineen pilaamisesta

        Varkauden naiset ei kelpaa kellekään. Hirveitä ihrakasoja. Rumiakin ja juntteja. Kuvittelevat olevansa hemaisevia. Miesmäisiä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varkauden naiset ei kelpaa kellekään. Hirveitä ihrakasoja. Rumiakin ja juntteja. Kuvittelevat olevansa hemaisevia. Miesmäisiä ovat.

        Ekähän nyt. Aika paksuja poikia miehetkin,jos voi miehiksi sanuva.


    • Ostaelämäsika

      No ei tarvi "äitille" kaljarahoja rollaattorin tiimoilta kerjätä kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Ei tarvii ei. Huijausta se on niinku maskikaupat. Vai äiteelle rolla.


    • KauasPilvetKarkaa

      Hienoa että on tarjontaa !

      Nyt vielä kun saadaan kunnan esiintyjiä - niin Vot

      hommat alkaa taas pelittämään !

      • Mahotontameininkiä

        Tauskin kengät show


    • Karmanlaki

      Olipa Napakymppi.Eipä tullut ukkoa Varkauden naiselle ,jäi matka saamatta.Että se siitä saamisesta.Kokonaan ei tuollaista viitsi katsoa ,alun ja lopun.Eiköhön kannata jo viimein omat asiat hoitaa,eikä rävellellä muista.Niinhän se sanoo sananlaskukin että jpka toiselle kuoppaa kaivaa jne.

      • Arvostus

        minusta se kauhukuva oli karmea.


      • enkatsonut

        Millainen nainen ja mistäpäin Varkautta?


    • PitkäPäätyyn

      Pari pitkää ja sitten kotiin...

      kerkiikö vielä ?

    • Jahavadmenarde

      Nu har vi i också Napakymppifanclub.Rever raskar över iisen

    • Cycladehoppare

      Idag är kyrkvalen.Oij oij.Houston vi har broblem.

    • 2kiloapilluakaikille

      joko se o selvinny kuka ampu reijän siihen 40km/h aluerajotustauluun vappuna 2011? Also, onko paikkakunnalla Omaisuusrikos ensimmäistäkään anniskeluravintolaa joka EI olis ns. "paikallisesti pahamaineinen"?
      nim. Könönpellontiellä asuin elokuu 2010-2012.

    • Exxärouva

      Oon inhonnut köpen baaria 49vuotta.
      Se vei mun.......kaljatarjonnalla.

    • CultJuicea

      Minkälaista Porukkaa siellä käy nykyään ?

      Ennen itse kävin JUICE baarissa - mutta sen pitäjä lähti

      Parempiin hommiin !

      • Anonyymi

        Juice pubia on kyllä ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juice pubia on kyllä ikävä.

        Haarasen Lea istui aina aikoinaan Juicessa. Muistatteko?


      • Anonyymi

        käviskös se tuksu se tukiaisen johanna tanssimassa täälä?


    • Anonyymi

      Npunoumehua. Ei ei.

      • Anonyymi

        Napaskymppimisshhhi vetämään shöwtä köpenpuaariin. Musana skake ranteliiniä


    • Anonyymi

      hyvää se o ja kaljaa saa voip olla hönös

      • Anonyymi

        Meidän talo, just, unissas. Höpöti, höpöti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän talo, just, unissas. Höpöti, höpöti

        Baari muutetaan Piirakkapajan sivupisteeksi. Pullaa ja piirakoita ja ruokaa, ei enää alkoholitarjoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baari muutetaan Piirakkapajan sivupisteeksi. Pullaa ja piirakoita ja ruokaa, ei enää alkoholitarjoilua.

        Kyllä nyt on fankikarkurin murjomat kengänpohjat iskostunut jonkun humalikkaan päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt on fankikarkurin murjomat kengänpohjat iskostunut jonkun humalikkaan päähän.

        Baarin nimeksi muutetaan Tolkuton Tupa jumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarin nimeksi muutetaan Tolkuton Tupa jumi

        Eiku Köpen Köhä se on baarin uusi Nimi Korona-aikana


    • Anonyymi

      Rele & Emäntä tuoneet kortensa köpen toimivuuden kekoon!
      Joten pitäkää Illittäjät turpa tukossa niin ei satu 5,nen ohtaan!

      • Anonyymi

        Kovat on puheet mutta pehmeät on teot🤣🤣


    • Anonyymi

      Hyvä Köpe ja sen yrittäjät!!

    • Anonyymi

      Baarissa on hauskaa tunnelmaa,
      kun tuopin eteensä vaan saa.

      M.A.Numminenkin kirjoitti kirjan Baarien mies,
      fiksu muusikko-filosofikin olennaisen ties.

      Kun kapakkaan vaan pääsee,
      vitutus ja ahdistus pois lähtee.

      Kun vaimo alkaa narista ja puhua kurista,
      baariin on paras painua ja tuttujen kanssa turista.

      Kalja alkaa mukavasti tekemään pöhnää,
      joku nukkuu tuolissa ja eestaas röhnää.

      On koossa kantajengi tuttu,
      krapulasta tehdään juttu.

      Karaoke saisi jo koronan jälkeen tulla,
      kun humaltuu on laulunhimo riivatulla.

      Baarissa soi jukeboksista Irwin ja Sorsakoski,
      tunnelma hieno tulee liki naisen poski.

      Baarielämä on parasta elämäntapaa,
      kun arki ja tylsyys mennä mataa.

      • Anonyymi

        Baarit kiinni ja konkkaan ja piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarit kiinni ja konkkaan ja piste

        Ja vähä-älyset haukkujat mthoitoon oli baarissa tai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vähä-älyset haukkujat mthoitoon oli baarissa tai ei

        Äänestämässä käyty haukkuja että ihan turhaan auot toivottavasti häviät vaalit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestämässä käyty haukkuja että ihan turhaan auot toivottavasti häviät vaalit

        Saiko joku vasukkikomukka iänen vaikka sait potkut vasukeista. Isänmaan petturi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiko joku vasukkikomukka iänen vaikka sait potkut vasukeista. Isänmaan petturi,

        En ole saanut potkuja mistään mutta sinä saat leukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole saanut potkuja mistään mutta sinä saat leukaan

        Minä en joltain vähä-älyseltä kysele ketä äänestän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en joltain vähä-älyseltä kysele ketä äänestän

        Tarpeeksi rakutat, potkut saat itte


    • Anonyymi

      Könönpellon puari on niin jees, että ei paremmasta väliä

      • Anonyymi

        Khyllä! Käyn melkein joka päivä kaljoilla. Eläkkeellä ollessa vapaata aikaa ja sen verta eläkettä ja säästöjä että juoda passaa. Mukava olla hönössä.


      • Anonyymi

        Jees on nappikauppiaitten kotibaari
        Ja tosi kuin vesi


    • Anonyymi

      Hieno homma

      • Anonyymi

        Hieno on nappikauppias baari


    • Anonyymi

      Relehän on hauska heppu. Ei ainakaan baarin pitäjän persoonasta jää kiinni. Menestystä heille!

      • Anonyymi

        Juu kokkain sehän meni nokkain
        Pillerikauppat ja baarissa tuopit
        Koli Kolin jee ja rock
        Menestystä asiakkaat on vaan konnia


      • Anonyymi

        Tyhymät eivät tiedä mitään ilmekää itte äitinne tissiä nappibaari mikä nappibaari
        Tosi kuin vesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhymät eivät tiedä mitään ilmekää itte äitinne tissiä nappibaari mikä nappibaari
        Tosi kuin vesi

        Kannata ruveta vittuilee sellaista asioista mitä ette pellet tiedä kokkain ja tytär ja vävy kiljua ja nappia läheltä löytyy naurakeeha baarissa älykääpiöt


    • Anonyymi

      Menikö tää kiinni?

      • Anonyymi

        Onkos tuo puori lopullisesti kiinni?

        Mikäs sen "tappoi"? Kotpuolessa käydessä vakipaikka.


    • Anonyymi

      lehtinen

      • Anonyymi

        Juotiin tiskin takana ja tarjoiltiin samalla asiakkaille ja on varma tieto vaikka muuta väitetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotiin tiskin takana ja tarjoiltiin samalla asiakkaille ja on varma tieto vaikka muuta väitetään

        Ihan paikan kanta-asiakkaalta kuultu vaikka olis 1000 persua ja sukulaiset kälättämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paikan kanta-asiakkaalta kuultu vaikka olis 1000 persua ja sukulaiset kälättämässä

        Kurolassa käyty jo 1979 että mitä muputat ja huvipirtillä


    • Anonyymi

      pita

    • Anonyymi

      jauhelihakeitto

    • Anonyymi

      Rele päivitti faceen jostain peliongelmista... että kaikk mänt.... ja sekava vyyhti... Mitähän lie tapahtunut?

      • Anonyymi

        Joo, Rele päivitti .
        Muijalla peliongelma, pelas kymppitonneja..

        Vouhkaa fasessa lintujensa kanssa.
        Kunpa ei ois kohdannut tätä tyyppiä Heikki 🫶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Rele päivitti .
        Muijalla peliongelma, pelas kymppitonneja..

        Vouhkaa fasessa lintujensa kanssa.
        Kunpa ei ois kohdannut tätä tyyppiä Heikki 🫶

        Totta!!


    • Anonyymi

      rypäleet

    • Anonyymi

      mmjj yyyyyyhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tööööhhh

    • Anonyymi

      Pitikös se rele kosonen tätä paaria?

      • Anonyymi

        Piti ja joku huijari ämmä. (Puhutaan)
        Kävihän siellä vierailevia muusikoita.


    • Anonyymi

      tyrmäystippoja tippoja

    • Anonyymi

      mahtuu mulle
      heti sivutan pois

    • Anonyymi

      köåpäöu

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä ketju joutaisi poistaa, baaria ei enää ole, eikä viimeisintä baarin pitäjää, koska hän on poistunut ajasta iäisyyteen, eli annetaan rauha hänen sielulleen....

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe