se on vieläkin, että saisi painaa kasvot hiuksiisi ja tuntea niiden tuoksu ja paljon muutakin.
Huumaava ajatus nainen
28
1388
Vastaukset
- Päätöntä
Kuka sen muka estää. En voi ymmärtää uusavuttomia.
- entiedätoteuutuuko
Niin se olisi, huumaava ajatus, tuntea hengitys hiuksissa.
- nainen.nuori
Mulla ainaki tais hiuslakka haista🙄😏
- nainen.nuori
Luinkin hätäisesti. Aloituksesi onkin toive. Eli et ole painanut.
Onko ollut lähellä että olisit voinut painaa, jos olisitte esim olleet kaksin?😊 - enole
En ole painanut. Ehkä olisi ollut tilaisuus jos nopeana olisi ollut.
- Päänsä
Ei ole pakko olla kaksistaan. Voi sitä painaa päänsä vaikka kaupan kassajonossa päänsä jonkun tukkaan, jos kaikki siihen suostuu.
- nainen.nuori
Ok. No itsellä olisi kerran ollut mahdollisuus painaa pää hänen olalleen/rinnalleen. En kuitenkaan kehdannut, mietin katsooko jotkut paheksuvasti 😕🤔ja sekin jos hän ei olisi tykännyt?
- Tutuis1
nainen.nuori kirjoitti:
Ok. No itsellä olisi kerran ollut mahdollisuus painaa pää hänen olalleen/rinnalleen. En kuitenkaan kehdannut, mietin katsooko jotkut paheksuvasti 😕🤔ja sekin jos hän ei olisi tykännyt?
Tässä teille huru-ukot ja akat totuus: ei tule tapahtumaan teille koskaan!
Jos ette tähän asti ole sitä mahdollisuutta saaneet ette saa koskaan.
- enoikeintunnistaketäänyt
En tiedä kuka kirjoittaja on, mutta ei se enää ole minulle mahdoton ajatus jos löytyy sopiva ihminen elämääni.
- Tahtoisinminäkin
Toteutuu jos laitetaan toteutumaan! :)
- hoosee
Kemikaalikylpyä vailla.
- reality-check
Ymmärrän että ajatus kiehtoo, sinulla itselläsi kun alkaa nuo rasvaiset hiuksesi uhkaavasti harventua ja minulla on upeat hiukset. Ja voin sanoa, ettei tuo haaveesi tule ikinä toteutumaan.
- envoikäsittää
Onpa täällä taas ihastuttavia kommentteja. Miksi kirjoitat tänne? Miksi pitää lytätä jonkun kaunis kaipailu?
- väärinmeni
Ei yhtään ole harventunut ja hyvin kasvaa. :) Ja ei edes rasvoitu että oleppas takkutukka hiljaa. ;)
- reality-check
väärinmeni kirjoitti:
Ei yhtään ole harventunut ja hyvin kasvaa. :) Ja ei edes rasvoitu että oleppas takkutukka hiljaa. ;)
Hyvä juttu sinulle, olet siis selvästi väärä henkilö. Tarkoittamani rasvaletti on nimittäin ihan hirveä, haistoin sen hiusrasvan joskus metrien päästä.
- Omintämän
Millaiset hiukset hänellä naisella on?
- enolenähnytvähäänaikaan
En tiedä millaiset on nykyään.
- neon_
Vaaleathan ne ovat.
- enolenähnytvähäänaikaan
neon_ kirjoitti:
Vaaleathan ne ovat.
Ne onkin kivat ja sopii todella hyvin. Tuoksuetäisyydestä onkin jo aikaa.
- Xllflclflx
neon_ kirjoitti:
Vaaleathan ne ovat.
Onko ne pitkät?
- Vainyksiainoamiestyyppi
Saahan sitä haaveilla ja untakin saat nähdä minusta!
Mutta erehdyt pahasti jos luulet että, sä päätät siitä!
Vikittely ja kaikenlainen mielistely ei tehoo tähän naiseen!- kaikkeasitäluullaan
bläääh. Enhän minä nyt sua.
- Tyyppinumerokaksi
En ole vikitellyt vaan ollut oma itseni siinä ero mitä et voi käsittää..
- Mikäketju
Hahhahhahhaaaaaa 😄😄😄 Kiitti huumorista, parasta tänään 👍
Se kyllä käy ja passaa.
Silloin huokaisit syvään ja painoit pääsi päälaelleni.
Sinulla on hyvä kosketus ja herrasmiehen tavat.
Omat hiuksesi ovat pitkät, ja silmäsi hyvin syvät.
Olet Länsi-Suomesta lähtöisin...
Kyllä toistekin kävisi, neropatti.
Pitkätukkaiselle DI:lle "Juhanille":
https://www.youtube.com/watch?v=meM4D8zXsjs
"...Kanssasi on niin hyvä olla. Syliisi helppo tulla..."En vieläkään löydä Sinusta "Juhani" mitään vikaa:
https://www.youtube.com/watch?v=hoUpYx0YF4c
"...Olisitpa sylissäni..."Hyvää yötä "Juhanille",
valvoipa tai nukkuipa!
https://www.youtube.com/watch?v=B6JZl375_lM- Moimitäkuuluuu
No moi mitä kuuluu elämääsi? Olet mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311047Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!803812Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053780- 423248
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113217Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳433080- 913078
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322023Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul241749