Baarista tulin. Oli pitkästä aikaa vkl-vapaa. Nollasin tällä tavalla pääni, ikävää se ei poistanut. Olet vaan rakas.
Vastaukset 8
- Foreva
Siis ei ollut vkl-vapaa, vaan ilta klo 18 jälkeen.
- Foreva
Minun rakkauteni nukkuu, niin kuin pitääkin. Jos hän joskus minut huomaa, olen maailman onnellisin ihminen
- totuusontämä
Foreva kirjoitti:
Minun rakkauteni nukkuu, niin kuin pitääkin. Jos hän joskus minut huomaa, olen maailman onnellisin ihminen
Ei ketään kiinnosta juoppo akka.
- Foreva
Foreva kirjoitti:
Toi kommentti ei siteen ollut multa, vaan joltain mulkulta, niitä maailmassa riittää! Kusipääfeikki-ihmisiä.
totuusontämä kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta juoppo akka.
Ilkeät sanat satuttavat. Oltaisiinko vähän kiltimpiä toisillemme? #pienipalarakkautta
- oletajatuksissani
Sinäkin olet. Ikävä on minullakin.
- Foreva
Rakas <3. Aina.
- eikövain
Foreva kirjoitti:
Rakas <3. Aina.
On se varmasti kiva höpötellä itsensä kanssa juovuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052980Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E69885- 40788
- 62730
- 88627
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39474Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446