Baarista tulin. Oli pitkästä aikaa vkl-vapaa. Nollasin tällä tavalla pääni, ikävää se ei poistanut. Olet vaan rakas.
Minun rakkauteni nukkuu, niin kuin pitääkin. Jos hän joskus minut huomaa, olen maailman onnellisin ihminen0ÄänestäKommentoi
Foreva kirjoitti:Minun rakkauteni nukkuu, niin kuin pitääkin. Jos hän joskus minut huomaa, olen maailman onnellisin ihminenEi ketään kiinnosta juoppo akka.0ÄänestäKommentoi
Foreva kirjoitti:Minun rakkauteni nukkuu, niin kuin pitääkin. Jos hän joskus minut huomaa, olen maailman onnellisin ihminenToi kommentti ei siteen ollut multa, vaan joltain mulkulta, niitä maailmassa riittää! Kusipääfeikki-ihmisiä.0ÄänestäKommentoi
totuusontämä kirjoitti:Ei ketään kiinnosta juoppo akka.Ilkeät sanat satuttavat. Oltaisiinko vähän kiltimpiä toisillemme? #pienipalarakkautta1ÄänestäKommentoi
Foreva kirjoitti:Rakas <3. Aina.On se varmasti kiva höpötellä itsensä kanssa juovuksissa.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 8
Vanhimmat
Siis ei ollut vkl-vapaa, vaan ilta klo 18 jälkeen.
Minun rakkauteni nukkuu, niin kuin pitääkin. Jos hän joskus minut huomaa, olen maailman onnellisin ihminen
Ei ketään kiinnosta juoppo akka.
Toi kommentti ei siteen ollut multa, vaan joltain mulkulta, niitä maailmassa riittää! Kusipääfeikki-ihmisiä.
Ilkeät sanat satuttavat. Oltaisiinko vähän kiltimpiä toisillemme? #pienipalarakkautta
Sinäkin olet. Ikävä on minullakin.
Rakas <3. Aina.
On se varmasti kiva höpötellä itsensä kanssa juovuksissa.