Martin Schmitt

ihminen

Martin on paras...siitä ei pääse mihinkään :)

14

771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milka

ei pääsekään, eikös se juuri voittanut Falunin karsinnankin? harmi vaan et joku maikkari lähettää kevään mäkihypyn maailmancupit.. menee hermot =)

• Mä vaa

Jaa no onhan se ihan söde ta tällee,mut
      ei se toss mäkihypyss oo enää täl kaudel loistanu......matti hautamäki rulez!

• wedge

Kyllähän Martin Schmitt on hyvä mutta Sven Hannawald on paras!!!!!!!!!!!!!!

• zappy

Se on harmillista, että Schmittillä saattaa olla ihan oikeitakin faneja, mutta heidät luetaan samaan massaan näiden kirkuvien teinityttö-"fanien" kanssa. Todella harmillista. Jotkut saattavat arvostaa Schmittissä muutakin kuin ulkonäköä.

• alottaja
        zappy kirjoitti:

Se on harmillista, että Schmittillä saattaa olla ihan oikeitakin faneja, mutta heidät luetaan samaan massaan näiden kirkuvien teinityttö-"fanien" kanssa. Todella harmillista. Jotkut saattavat arvostaa Schmittissä muutakin kuin ulkonäköä.

Raivostuttaa tollaset tekstit.Mistä sä voit tietää kuka tai mikä mä oon????
        Naurettavaa yleistää kaikki heti "kirkuviksi teinitytöiksi".Kai mä sitä voin ihan "oikeestiki" kannattaa??Vaikka oonki teini??
        ja tosta ulkonäöstä vielä.Ei se todellakaa oo maailman tärkein juttu.Tarkotan että en mä martinii vaa sen pärstäkertoimem perusteella kannata.Pidän siitä koska se on hvyä ja taitava hyppääjä ja myös sympaattinen.
        Tottakai se on vaa plussaa että on hyvännäkönen mutta en mä suosikkiani sen perusteella valitse.

• zappy
        alottaja kirjoitti:

Raivostuttaa tollaset tekstit.Mistä sä voit tietää kuka tai mikä mä oon????
        Naurettavaa yleistää kaikki heti "kirkuviksi teinitytöiksi".Kai mä sitä voin ihan "oikeestiki" kannattaa??Vaikka oonki teini??
        ja tosta ulkonäöstä vielä.Ei se todellakaa oo maailman tärkein juttu.Tarkotan että en mä martinii vaa sen pärstäkertoimem perusteella kannata.Pidän siitä koska se on hvyä ja taitava hyppääjä ja myös sympaattinen.
        Tottakai se on vaa plussaa että on hyvännäkönen mutta en mä suosikkiani sen perusteella valitse.

Tarkoitin ihan yleisesti. Saatathan sinä ollakin yksi oikeista faneista, mutta harmittavan usein oikeat fanit ajatellaan samanlaisiksi kuin nämä muut, joille vain ja ainoastaan ulkonäöllä on merkitystä. Tiesittehän kaikki, että pelkästään ulkonäkö ei ole oikein järkevä syy kannustaa.

Oletteko huomanneet, että myös Jaakko Talluksesta on kehkeytynyt samanlainen teini-idoli kuin Martin Schmittistä? Sekin on todella harmillista oikeita faneja kohtaan.

Mutta jaksetaan kannustaa suosikkejamme, muunkin kuin ulkonäön vuoksi.

• eeva
        zappy kirjoitti:

Eikö sust oo muka oikee FANI jos kirkuu jollekki julkkikselle tai omalle suosikille?!
        Kyl must ainaki voi olla "oikee" fani vaikka kirkuis omalle suosikillee jos se (täs tilantees)hyppää tai onnistuu hyvin.
        Tietty onha se eriasia jos valittee suosikkinsa pelkästää siks et se on ihan helvetin hyvän näköi ja sattuu olee hyvä just siin lajis sil hetkel.

Täytyy myöntää et kyl se vähä suorastaa naurattaa ku kuuntelee kavereiden tai muiden juttui tai lukee esim. näit keskustelui (hyvii juttuiha ne on ei siin mitää ja kaikil saa olla mielipiteet ja omat suosikit ja omat syyt miks niit kannattaa) mutt ei pahal: huomaan et heti ku Amman onnistuu tosi hyvin OLYMPIALAISIS nii kaikki alkaa heti kannattaa sit ja vaahtoo et se on hyvän näköi ja symppis... jne
        EI VARMAA KOVIN MONI SANOIS ET SE ON HYVÄN NÄKÖI ELLEI SE OIS VOITTANU OLYMPIALAISIS. Ja ei varmaa kovin moni kannattais sit ellei se ois voittanut nykyää vaa tupataa vaihtaa suosikkiaan sen mukaa kuka on just sil hetkel hyvä. IKÄVÄÄ! (Esimerkkinä SAKSALAISET Martin Schmitt jyrää niin kaua ku se on huipul ja kaikki saksalaiset kantaa milka lippiksiä pääs mut sit ku tulee pieni suvanto vaihe ja joku muu saksalai on parempi, kaikki ainaki melkee kaikki unohtaa Schmittin ja alkaa kannattaa sit parempaa. Täs vaihees tulee oikeet fanit esille ne jotka jaksaa kannattaa suosikkiaan viel silloinki ku se ei oo huipul)
        Raikuvat aplodit niille jotka ovat oikeita faneja!
        Ja hyvää KEVÄTTÄ kaikille!

• Anni_Carter

Martin on aika hyvä ja söpö mutt Simon Amman on vielä söpömpi...Tykkääks kukaan Simonista???

• Sazzy

miks kaikki viel jaksaa... siiis se ei oo yhtään muita parempi niin ulkonäöltään kuin luonteeltaan tai hyppytaidoiltaan... sen hymy on KAMALA irvistys. tavalliset ihmiset rulettaa paljo enemmän ku jotku julkkikset.

• just

"Tavalliset ihmiset".
        Siis voi jumalauta.Kuka voi vetää eroa "eikoisiin ja tavallisiin ihmisiin".
        Martin Schmitt on ihan tavallinen tyyppi ja just siks paras!

• Sazzy
        just kirjoitti:

"Tavalliset ihmiset".
        Siis voi jumalauta.Kuka voi vetää eroa "eikoisiin ja tavallisiin ihmisiin".
        Martin Schmitt on ihan tavallinen tyyppi ja just siks paras!

NIILLÄ NS. ERIKOISILLA IHMISILLÄ ON A) VARMAAN 100 KERTAA ENEMMÄN RAHAA KUIN TAVALLISILLA IHMISILLÄ B) JA AIKA SUURI ERO ON SEKIN, ETTÄ KYSEISEN MARTIN SCHMITTIN TUNTEE SUUNNILLEEN KOKO SUURI MAAILMA JA SEN ASUKKAAT, KUN TAAS TAVALLISET IHMISET TUNTEE VAIN PIKKU PIKKU PIIRI OMALLA PAIKKAKUNNALLA! ETTÄ SEMMOSIA PIKKUSEIKKOJA JOKA TEKEE NIISTÄ MUISTA VÄHÄN ERIKOISEMPIA! LUONNE SAATTAA EHKÄ OLLA VÄHÄN SAMANTAPAINEN KUIN MEILLÄ MUILLA TALLAAJILLA, MUTTA KYLLÄ VARMASTI KUULUISUUS JA RAHA ON PARI SENTTIÄ NOSTANUT JALKOJA MAANPINNAN YLÄPUOLELLE! ÄLKÄÄKÄ TULKO VÄITTÄMÄÄN ET "EI MARTINIL VAAN OLE" KUN ETTE TUNNE SITÄ. EN TOSIN MINÄKÄÄN MUTTA SE ON MINUN NÄKEMYKSENI KUULUISISTA IHMISISTÄ. MINÄ KATSELEN MIELUMMIN TAVALLISIA IHMISIÄ. (KÄYTÄN SITÄ NIMITYSTÄ EDELLEEN)

• Aikuinen

Onko tästä tullut teinityttöjen palsta, kun kaikki on vaan niin ihania.....

PERKELE, MUITAKIN KOMMENTTEJA SAA LAITTAA

• milka

kylähän täällä aika monenlaisia kommentteja saa kuulla.. Martinia ei kyllä tunneta ihan koko maailmasa, mäkihyppyä ny ketään muu kattele kun muutamat; suomalaiset, saksalaiset, itävaltalaiset ja japsit. Joku oli pistäny Ammannista jotain, joo Simi on ehottomasti hauskin tyyppi mäkihyppymaailmasa!

• :)
        milka kirjoitti:

kylähän täällä aika monenlaisia kommentteja saa kuulla.. Martinia ei kyllä tunneta ihan koko maailmasa, mäkihyppyä ny ketään muu kattele kun muutamat; suomalaiset, saksalaiset, itävaltalaiset ja japsit. Joku oli pistäny Ammannista jotain, joo Simi on ehottomasti hauskin tyyppi mäkihyppymaailmasa!

on perseestä.Kauhee pelle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      349
      2997
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1235
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe