Olen jonkin aikaa käyttänyt jotakin McAfeen tietoturvaohjelmaa. Olen yrittänyt perua tilaukseni, mutta nilkkifirma McAfeelle ei tunnu sopivan mikään. Sähköpostitse ei voi peruuttaa, kirjautuneena käyttäjänä ei voi peruuttaa.
Kun Suomen palvelunumeroon soittaa, tulee aina vastaus, että suomenkielinen palvelu on käytettävissä arkisin 9 - 18. Sen jälkeen ajankohdasta riippumatta kerrotaan, että painamalla 1 pääsee englanninkieliseen palveluun. Heti sen jälkeen puhelu katkeaa.
En tule ostamaan ensimmäistäkään tietokonetta, johon on esiasennettu tuon nilkkifirman tuotteita. Suosittelen välttämään McAfeeta viimeiseen saakka.
McAfee, nilkkifirma
3
246
Vastaukset
- asiakkaitaVedetäänNenäst
Nuo ohjelmat ovat ihan kaikki on samanlaisia, koska ne jotka ostaa noita ovat helposti harhautettavissa. Enemnän rahaa saadaan kerättyä yksilöiltä.
Joka kauppa tunkee näitä kun tietokoneita ostetaan. Kaupat saa 100% ohjelman hinnasta itselleen kun joku ostaa. Interssi saada joku ostamaan tarpeetonta tuotetta on erittäin korkealla. - kerrankinluin
Ensimmäinen tehtävä on poistaa heti uudesta koneesta 30 päivän ilmaisversio McAfee haittaohjelma. Yrittävät harhauttaa uuden koneen ostajaa, kun vaativat sähköpostiosoitetta, jos annat niin tilaus jatkuu automaattisesti 30 päivän jälkeen maksullisena. Lukekaa tarkkaan ne sopimusehdot.
McAfee:ta on nykytilassaan pidettävä haittaohjelmana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086