Nautitko kirjoittamisesta? Kykenetkö kirjoittamaan mielenkiintoista tekstiä useista aiheista? Siinä tapauksessa voit olla etsimämme henkilö. Me tarjoamme freelance-kirjoittajan työtä, missä saat kirjoittaa laidasta laitaan eri aiheista. Työ on etätyötä, joten sijainnillasi ei ole väliä. Työ on myös joustavaa, ja saat itse määrittää työaikasi ja työmääräsi. Kirjoittaminen tapahtuu omassa järjestelmässämme, missä voit joustavasti ottaa itsellesi lisää tehtäviä. Etsimme tiimimme kaikenlaisia kirjoittajia. Sinun ei tarvitse olla ammattilainen, kunhan kirjoitat mielenkiintoista ja korrektia tekstiä. Työtä on tarjolla reilusti, ja voitkin kirjoittaa niin paljon, kuin haluat.
Jos mielenkiintosi heräsi, laita sähköpostisi alle, niin lähetän sinulle lisätietoa.
Näppärälle kirjoittajalle etätyötä tarjolla!
21
1686
Vastaukset
- asfaf
seksichatti kutsuu..lukekaa vkonlopun iltapäivälehdet, palkkaa jää muutama euro muutamasta tunnista, ja vanhat oksettavat äijät vetää händyyn linjan toisessa päässä
Tämä ei ole mitään aikusviihde-chattia, vaan freelance-kirjoittajan hommaa. Niillä ei taida olla mitään tekemistä toistensa kanssa.
- Kirjoittajakalle
Moi, voitko laittaa sähköpostiosoitteesi tähän? En viitsisi laittaa omaani tähän julkisesti. Kiitos. :)
Olen kiinnostunut kuulemaan lisää tästä.- JoonasPPPPPpPPp
Olen samoilla linjoilla. Tällaisesta viestiketjusta oma sähköposti voisi päätyä ihan vääriin käsiin. Jos saisi tähän johonkin alle sähköpostiosoitteen, niin laittaisin samantien hakemuksen tulemaan. Itsellä taustat sekä luovassa kirjoittamisessa, että tieteellisen tekstin tuottamisessa.
ps. Tänne pitää jättää viesti nimimerkillä, mutta kaikki normaalit nimimerkit jo käytössä =)
- Typyli
Laitteletko lisä tietoa, homma kiinnostaa. [email protected]
- terotero
Kirjoitustaustaa noin kymmenen vuotta. Sähköposti: [email protected]
- terotero
Olen kirjoittanut räppiä, lauluja ja usein vain ajatuksia ylös lähes päivittäin. Olen myös hyvä tekeytymään muuksi kun olen (esim nainen). Motivaatio tätä työtä kohtaan on suuri ja mielelläni keskustelelisin aiheesta lisää tai tekisin testin tai vastaavan.
-Tero Soinne - Voikoollatotta
Laitatko minullekin sähköpostia osoitteeseen [email protected]
- VillePur
Hei, olen erittäin kiinnostunut työstä. Olen freelance-kirjoittaja ja teen toiminimeni kautta kirjoitustyötä eri asiakkaille kokopäiväisesti. Kirjoitan mm. urheilusta, vedonlyönnistä, lottoamisesta ja erilaisista lottojutuista. Sähköpostini on [email protected]. Kirjoituskokemusta minulla on yhteensä jo noin viiden vuoden ajalta.
- Dariy4
Minua kiinnostaisi kovasti myös kuulla tästä työstä eli olisin siis kiinnostunut. [email protected]
- LihaaJaVerta
Taas Samposyreenejä haussa.
- kirjoittelija
Hei. olen kiinnostunut kirjoittamisesta. Osaan kirjoittaa erilaisia tekstejä sekä olen idearikas ja luova. kerro lisää sähköpostiin mnj2018100.
- JokuJokuJokunen
Hei,
Olen kiinnostunut kuulemaan lisää kirjoitustehtävistä. Olen tottunut työskentelemään etänä ja olen hyvä tekstintuottaja. Lisätietoja voi laittaa osoitteeseen: [email protected] - Susinkainen
Nautin sanoista, niiden tuottamisesta itsesään, aihe kuin aihe, näkökulmaa löytyy=)
[email protected] - Maailmanmatkaaja
Kiinnostunut!
[email protected] - 295
Kuulisin mielelläni lisää ko työstä!
Meiliini voitte lähettää tietoa lisää työstä, kiitos!
[email protected] - Vipuli100
[email protected]. infoa, kiitos.
- Rihannaah
Olen kiinnostunut kuulemaan lisää työstä.
[email protected] - Kiinnostunut35
Olen jo kuukausi sitten pyytänyt yhteydenottoa eli laitatko sähköpostia, osoitteeni on [email protected]
- Tua66
Googlettelin ja eihän noilla chatti jutuilla tienaa mitään. Jos 10-20c viestistä saa niin hirveä määrä pitäisi päivässä näpytellä että ansaitsee edes jotakin. 100 viestillä 10-20e ja sormet turraksi. 0,50c-1e alkaisi jo kannattaakkin.
Jos oikeasti on jotain chatti työtä tai vastaavaa kotona tehtävää mistä oikeasti tienaisikin niin kyllä kelpaisi.Saa tarjota jos sellaista on.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949