Jos olet tyytymätön omaan tai puolisosi ulkonäköön kehoittaisin sinua kuuntelemaan iki-ihanat kappaleet.
Rupsahda Rauhassa rakkaani mun ( Kari Kuuva)
Hän on mun (lökäpöksyni mun) esittäjä Hanne
Tärkeintä on välittäminen siintä omasta rakkaasta ja paljon huumoria peliin.
Sinulle rakkaani
40
3138
Vastaukset
- minä,
minä asustelen täällä keskisuomessa, kuuntelen
vain ryysyrantaa.- mun luo
kun mulla on aito ryysyranta, vain kirput ja luteet puuttuvat ja se lapsilaumakin on jo maailmalla...
- mun luo
mun luo kirjoitti:
kun mulla on aito ryysyranta, vain kirput ja luteet puuttuvat ja se lapsilaumakin on jo maailmalla...
tullut kukaan,, vain ajatuksissani kaipasin,, en pikahuumaa,, se on falskia, ei totta. Olen siis edelleen yksin 50 nainen. Mulle sana rakastaa on vieras, se on olotila, ei mitään huumaa, tulee aikojen myötä jos tulee.
- Ihminen
Täällä minä olen vapaa ja villi. Ota minut. minua ei mikään sido. Odotan sinun vastaustasi. Munat on ihan jo kovana.En ole rupsahtanut.
- Unelmien nainen
Toivon että, löydät itsellesi sen unelmiesi naisen. Olen jo toisen oma ( hänen unelmiensa nainen kuulemma.)
- mies 50+
Nyt tekis mieli ehdottaaa yhteislaulua,ja sanat kuuluu näin mä kaunehin oon...
- Unelmien nainen
Tarkoitukseni ei ollut tehdä tästä mitään toivelaulukisaa. Ajattelin vain että noi laulun sanat on niin hyvää huumoria kun olen lukenut noita kommentteja täällä netissä. Toisen tarttis olla sitä ja sitä ja eikä sais muuttua yhtään kun tulee vanhemmaks. Itse ajattelen kauhulla tulevia vuosia jos en saa rauhassa en nyt välttämättä rupsahtaa mutta olla se oma itseni mikä olen ja tulen olemaan. Koen olevani vielä suht nuori 47v.
- Vanas*
Unelmien nainen kirjoitti:
Tarkoitukseni ei ollut tehdä tästä mitään toivelaulukisaa. Ajattelin vain että noi laulun sanat on niin hyvää huumoria kun olen lukenut noita kommentteja täällä netissä. Toisen tarttis olla sitä ja sitä ja eikä sais muuttua yhtään kun tulee vanhemmaks. Itse ajattelen kauhulla tulevia vuosia jos en saa rauhassa en nyt välttämättä rupsahtaa mutta olla se oma itseni mikä olen ja tulen olemaan. Koen olevani vielä suht nuori 47v.
sitten tänne "väkäleukojen" areenalle konttaatte? Meille 50 väelle tulee kauhee morkkis. Täytyyks meijän könytä tuonne seuraavalle luokalle, jotta vois olla vähän rinta rottingilla heh...heh :)))
- Unelmien nainen
Vanas* kirjoitti:
sitten tänne "väkäleukojen" areenalle konttaatte? Meille 50 väelle tulee kauhee morkkis. Täytyyks meijän könytä tuonne seuraavalle luokalle, jotta vois olla vähän rinta rottingilla heh...heh :)))
Ei kai se ikä ole mikään este kirjoittamasta tänne 50 nettiin. Tunnen kuuluvani tänne ennemmin kuin tuonne 40 netin puolelle.
- tröllli
Ei kai se ikä ole mikään este kirjoittamasta tänne 50 nettiin. Tunnen kuuluvani tänne ennemmin kuin tuonne 40 netin puolelle.
* / *
;---
Tule tänne vaan...tervetuloa!
Kannattaa harjoitella ajoissa näitä yli viiskymppisten juttuja, niin sitten osaa olla täällä, tyylikkääksi tällättynä. - Vanas*
Testasin vaan onko sinulla sitä sisua unelmoida ja kestätkö orastavaa hevosenleikkiä. :))
- Unelmien nainen
Vanas* kirjoitti:
Testasin vaan onko sinulla sitä sisua unelmoida ja kestätkö orastavaa hevosenleikkiä. :))
Kiitos, ny oikke virallisest. Oleks mää ny jäsen?
Joo toi käkijuttu on lintupalstan juttuja.Se nuoruuden tunne on muuten melko sitkeässä,mut yksi konsti on koklattu,ostin tossa viime talvena sukset,no nyt jo alkaa pikkuhiljaa uskoa,etteiu meiksistä tuu enää parikymppistä,nostin tasoa ja nyt aattelen olevani jo n 25v.Se tulee jo kympin ladulla,en viitsi pisempää edes koklata,alkaa pian ikä painaamaan.
- Unelmien nainen
RamiKS kirjoitti:
Joo toi käkijuttu on lintupalstan juttuja.Se nuoruuden tunne on muuten melko sitkeässä,mut yksi konsti on koklattu,ostin tossa viime talvena sukset,no nyt jo alkaa pikkuhiljaa uskoa,etteiu meiksistä tuu enää parikymppistä,nostin tasoa ja nyt aattelen olevani jo n 25v.Se tulee jo kympin ladulla,en viitsi pisempää edes koklata,alkaa pian ikä painaamaan.
Joo täytyy lähteä kokeilemaan tota kuntopuolta. Otanpa noi sukset tosta mukaan ja lähden tuonne Ruissalon kauniisiin maisemiin, kun luntakin on nyt tarpeeksi täällä Etelä-Suomessakin. Kivaa kun on tätä lomaakin tässä ettei, ole kiire minnekään voi nauttia tosi kauniista talvipäivästä.
- Vanas*
Kiitos, ny oikke virallisest. Oleks mää ny jäsen?
sää jäsen ny jo oot. Paank jäsenkirjan postis, vai tuutko hakeen? :D
- Unelmien nainen
Vanas* kirjoitti:
sää jäsen ny jo oot. Paank jäsenkirjan postis, vai tuutko hakeen? :D
Kiitos vaan, mutt jäsenkirjat on jo historiaa ja kortteja mull on jo tarpeeksi.
Lähden nyt testaamaan kuntoni tonne ladulle josko toi kouluaikojen hiihtokunto ois vielä tallella ( nauraa makeasti päälle). - Vanas*
Kiitos vaan, mutt jäsenkirjat on jo historiaa ja kortteja mull on jo tarpeeksi.
Lähden nyt testaamaan kuntoni tonne ladulle josko toi kouluaikojen hiihtokunto ois vielä tallella ( nauraa makeasti päälle).siel on pirunmoinen pakkanen. Minä ainakin siirrän hiihtolenkin iltapäivään, on luistokin parempi.
- Unelmien nainen
Vanas* kirjoitti:
siel on pirunmoinen pakkanen. Minä ainakin siirrän hiihtolenkin iltapäivään, on luistokin parempi.
Voiko tämmöstä päivää olla, aivan käsittämättömän kaunista tuolla metsässä, kyllä on luonto taas kauneimmillaan oikein kunnon talviasussaan. Nauttikaa vielä kun voitte, ei tää kauan kestä. Ei tullu noita villahousuja mukaan kun omistan tollasen urheilukerraston joka kyllä vastaa niitä sun villahousujasi. Ei tullu kylmäkään kun toi aurinko paisto niin lämpimästi vaikka, tuolta mereltä puhaltaakin aika kylmää tuulta. Muuten jäi se kuntokin testaamatta kun unohduin ihailemaan tuota luonnon kauneutta, suksilla kuitenkin mentiin eteenpäin (perinteisellä tyylillä).
Joo täytyy lähteä kokeilemaan tota kuntopuolta. Otanpa noi sukset tosta mukaan ja lähden tuonne Ruissalon kauniisiin maisemiin, kun luntakin on nyt tarpeeksi täällä Etelä-Suomessakin. Kivaa kun on tätä lomaakin tässä ettei, ole kiire minnekään voi nauttia tosi kauniista talvipäivästä.
Kokemus hiihtoon.Edellisestä suksilla olosta kulunut n.25-v.Vaikken itä-suomessa asukkaan niin eilen suden jälkiä katseltiin kunnan ylläpitämän ladun varrella.Tänään suuntasin suoraan kotiovelta suksien kanssa toiseen suuntaan,niin kas kummaa,taas oli suden jäljet vajaan kilometrin päässä asunnolta.Paikalla oli "metsämies"jonka koiran susi oli aiemmin raadellut.
Ei se silti kuntoiluani haittaa vaan eiköhän sinne metsään sovita kaikki elävät.En osaa oikein "pelätä" vaan juuri nuoremman tytären kanssa käytiin samaa latua hiihtämässä tässä illan suussa ja hiljaiselta siellä vaikutti.
Aivan erilaiselta n.50-70-vuotias mäntymetsä näytti päivällä auringopaisteella ja nyt auringonlaskun hämärässä.Oli kuin olisi aivan eri metsää hiihdellyt.
Huomenna pitää jatkaa hiihtelyä,että saa motoriikan ja tasapainon maastohiihtoon "hermotettua".Tosi mukavaa liikuntaa kyllä hiihto on nykyisillä välineillä.- Unelmien nainen
emw34 kirjoitti:
Kokemus hiihtoon.Edellisestä suksilla olosta kulunut n.25-v.Vaikken itä-suomessa asukkaan niin eilen suden jälkiä katseltiin kunnan ylläpitämän ladun varrella.Tänään suuntasin suoraan kotiovelta suksien kanssa toiseen suuntaan,niin kas kummaa,taas oli suden jäljet vajaan kilometrin päässä asunnolta.Paikalla oli "metsämies"jonka koiran susi oli aiemmin raadellut.
Ei se silti kuntoiluani haittaa vaan eiköhän sinne metsään sovita kaikki elävät.En osaa oikein "pelätä" vaan juuri nuoremman tytären kanssa käytiin samaa latua hiihtämässä tässä illan suussa ja hiljaiselta siellä vaikutti.
Aivan erilaiselta n.50-70-vuotias mäntymetsä näytti päivällä auringopaisteella ja nyt auringonlaskun hämärässä.Oli kuin olisi aivan eri metsää hiihdellyt.
Huomenna pitää jatkaa hiihtelyä,että saa motoriikan ja tasapainon maastohiihtoon "hermotettua".Tosi mukavaa liikuntaa kyllä hiihto on nykyisillä välineillä.Kyllä toi hiihtäminen on meille suomalaisille varmaan sellainen lemppari harrastus näin talvella vai mitä. Mä ainakin nautin siitä tosi paljon. Voihan sitä hiihdellä ihan omia latujakin kun tuntee nää metsät täällä, eikä täällä mitään petoeläimiä tartte pelätä. Välillä voi moikata muutamaa hirveä tai ristiturpaa.
- Vanas
Voiko tämmöstä päivää olla, aivan käsittämättömän kaunista tuolla metsässä, kyllä on luonto taas kauneimmillaan oikein kunnon talviasussaan. Nauttikaa vielä kun voitte, ei tää kauan kestä. Ei tullu noita villahousuja mukaan kun omistan tollasen urheilukerraston joka kyllä vastaa niitä sun villahousujasi. Ei tullu kylmäkään kun toi aurinko paisto niin lämpimästi vaikka, tuolta mereltä puhaltaakin aika kylmää tuulta. Muuten jäi se kuntokin testaamatta kun unohduin ihailemaan tuota luonnon kauneutta, suksilla kuitenkin mentiin eteenpäin (perinteisellä tyylillä).
Kävin itsekin eilen hiihtämässä iltapäivällä, niinkuin lupasin. Keli oli todella hieno ja suksissa hyvä luisto ja pito. Ei sieltä olisi pois halunnut tulla ollenkaan, mutta eihän sitä "huttua" yhdellä kertaa tolkuttomsti voi ahnehtia. Eiköhän tänään ole saman kertaustan näyttää ainakin hyvältä.
- Unelmien nainen
Vanas kirjoitti:
Kävin itsekin eilen hiihtämässä iltapäivällä, niinkuin lupasin. Keli oli todella hieno ja suksissa hyvä luisto ja pito. Ei sieltä olisi pois halunnut tulla ollenkaan, mutta eihän sitä "huttua" yhdellä kertaa tolkuttomsti voi ahnehtia. Eiköhän tänään ole saman kertaustan näyttää ainakin hyvältä.
Ihan varmasti täytyy mennä tänäänkin. Kyllä tuolla ulkona on taas niin hieno ilma. Ei tuu kylmäkään kun pukeutuu oikein. Ajattelin ottaa vähän kaffetta mukaan ja juoda jossain kannon nokassa. Jotkut pakeni tuonne pohjoseen, mutta ihan turhaan täällä etelässäkin riittää lunta ja pakkasta nyt. Ei tämmösiä päiviä voi tuhlata niistä pitää nauttia. Ei tartte pelätä edes pahemmin rupsahtavansa kun saa tuolta luonnosta raiksta ulkoilmaa, auringonvaloa ja sopivasti tota liikuntaakin.
- Vanas*
Ihan varmasti täytyy mennä tänäänkin. Kyllä tuolla ulkona on taas niin hieno ilma. Ei tuu kylmäkään kun pukeutuu oikein. Ajattelin ottaa vähän kaffetta mukaan ja juoda jossain kannon nokassa. Jotkut pakeni tuonne pohjoseen, mutta ihan turhaan täällä etelässäkin riittää lunta ja pakkasta nyt. Ei tämmösiä päiviä voi tuhlata niistä pitää nauttia. Ei tartte pelätä edes pahemmin rupsahtavansa kun saa tuolta luonnosta raiksta ulkoilmaa, auringonvaloa ja sopivasti tota liikuntaakin.
pohjoisella tarkoitit? Ohan siellä tietenkin hyvätkin puolensa, mutta kyllä nämä etelän ladut ja järven jäät ovat tänäkin talvena riittävän hyviä näihin ulkoilu ja kuntoilutarkoituksiin. Se mukava seura ja tanssinrytkehän näiltä kotipaikan lomilta puuttuu.
- Unelmien nainen
Vanas* kirjoitti:
pohjoisella tarkoitit? Ohan siellä tietenkin hyvätkin puolensa, mutta kyllä nämä etelän ladut ja järven jäät ovat tänäkin talvena riittävän hyviä näihin ulkoilu ja kuntoilutarkoituksiin. Se mukava seura ja tanssinrytkehän näiltä kotipaikan lomilta puuttuu.
Juu tarkoti just. Ystävät lähti ja jätti mut tänne ruikuttamaan. Olen niin usein ollu siellä lomilla kun lapset oli pieniä. Nyt ne on jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa ei tartte keksii niille mitään puuhastelua, saa tehdä itte niiku mielii. Mä olen oikeastaan aika onnellinen kun ei tartte lähteä mihikään. Oonkohan tullu vanhaks. ( nauraa itselleen)
- Vanas*
Juu tarkoti just. Ystävät lähti ja jätti mut tänne ruikuttamaan. Olen niin usein ollu siellä lomilla kun lapset oli pieniä. Nyt ne on jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa ei tartte keksii niille mitään puuhastelua, saa tehdä itte niiku mielii. Mä olen oikeastaan aika onnellinen kun ei tartte lähteä mihikään. Oonkohan tullu vanhaks. ( nauraa itselleen)
- vanhuutta tarkoitan. Nämä "lapit ja etelät" olen jo itsekin nähnyt, ja sinne ei ole kovin suurta hinkua. Nämä kuntoilut voi hoitaa kotioloissa aivan hyvin ja rentoilut on sitten erikseen. Nuo ulkomaan- ja lapinmatkat ovat ihan mukavia, jos niillä on jokin tarkoitus, eli tapahtuma jota varten sinne mennään. En minä ainakaan viihdy kovin hyvin viikkoa lapissa, jos joka päivä hiihdetään 20-30 km, tai etelässä pelkkää hiekalla makaamista.
- Unelmien nainen
Vanas* kirjoitti:
- vanhuutta tarkoitan. Nämä "lapit ja etelät" olen jo itsekin nähnyt, ja sinne ei ole kovin suurta hinkua. Nämä kuntoilut voi hoitaa kotioloissa aivan hyvin ja rentoilut on sitten erikseen. Nuo ulkomaan- ja lapinmatkat ovat ihan mukavia, jos niillä on jokin tarkoitus, eli tapahtuma jota varten sinne mennään. En minä ainakaan viihdy kovin hyvin viikkoa lapissa, jos joka päivä hiihdetään 20-30 km, tai etelässä pelkkää hiekalla makaamista.
Ei oo vanhaks tulemist, jos lukee noita viestejä jos ei enää 50v. halut pelaa. Toivottavasti noin ei tapahdu. Rakastaminen ja Rakastelu on niin ihanaa ettei, sen soisi loppuvan missään iässä
Olenkohan liian romattinen?. - Vanas
Ei oo vanhaks tulemist, jos lukee noita viestejä jos ei enää 50v. halut pelaa. Toivottavasti noin ei tapahdu. Rakastaminen ja Rakastelu on niin ihanaa ettei, sen soisi loppuvan missään iässä
Olenkohan liian romattinen?.Ei romantiikasta ja rakkaudesta kannata luopua. Se näyttää olevan kuitenkin joillekin suuri tragedia, ja sitä se onkin mielestäni. Joku on sanonut että rakkaus on ikuista, mutta kohteet vaihtuvat, liekö näin?
Taitaa muuten tekniikka panna tällä meidän "oksalleeme" kohta lopun, muistaakseni 20 kommenttia on maksimi. - Unelmien nainen
Vanas kirjoitti:
Ei romantiikasta ja rakkaudesta kannata luopua. Se näyttää olevan kuitenkin joillekin suuri tragedia, ja sitä se onkin mielestäni. Joku on sanonut että rakkaus on ikuista, mutta kohteet vaihtuvat, liekö näin?
Taitaa muuten tekniikka panna tällä meidän "oksalleeme" kohta lopun, muistaakseni 20 kommenttia on maksimi.Kauneimmista kokemuksista kahden ihmisen välillä. Ei todellakaan kukaan varmaan haluasi luopua niistä. Ne täytyy kuitenkin löytää aina uudestaan ja uudestaan ainakin jos on ollut pitkässä parisuhteessa. Saada jopa se toinen osapuoli tuntemaan samoin. Kokemuksesta tiedän että, se ainakin on mahdollista. Ikuisuudesta en tiedä.
- pohpoika
Tuossa mieleeni tuosta jutusta että kerronpa iloisen viesti,kun leivonen visersi minulle niin kyllä oli iloinen asia ihan laittoi miettimään että taitaa olla kevät ja kesä tulossa että mikään ei oisi voinut ilahduttaa enempää ;))))
- Pirre*
leivosia..nyt elä yritäkkää...:)), vai outko sie rakastuna??
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
leivosia..nyt elä yritäkkää...:)), vai outko sie rakastuna??
Kyllä leivonen visersi eilen minulle mut saat arvata miten ja missä ;))))
- Pirre*
pohpoika kirjoitti:
Kyllä leivonen visersi eilen minulle mut saat arvata miten ja missä ;))))
kivaa, kerro ihmeessä, oletko nyt onnellisempi:)?
- Roope63
Pirre* kirjoitti:
Mutta oli rehellinen leivonen ja ilmoitti että on kumminkin varuttu että se siitä ilosta ;((((
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
Olen matkalla tältä jonnekin , en tiedä mistä tulen ja minne olen menossa, matka on ollut vaihteleva, synkimmistä syövereistä, kirkkaaseen valoon. En tiedä tarkkaan tarkoitusta tai merkitystä, mutta tiedän että osani onkulkea tämä matka loppuun joskus haluaisin luovuttaa, päästä helpommalla joskus elämä kulkee niin voimakkaasti lävitseni, etten tiedä mihin riemuni purkaisin,
olen matkalla täältä jonnekin, jonnekin joka on salaisuuksia täynnä. pohpoika kirjoitti:
Olen matkalla tältä jonnekin , en tiedä mistä tulen ja minne olen menossa, matka on ollut vaihteleva, synkimmistä syövereistä, kirkkaaseen valoon. En tiedä tarkkaan tarkoitusta tai merkitystä, mutta tiedän että osani onkulkea tämä matka loppuun joskus haluaisin luovuttaa, päästä helpommalla joskus elämä kulkee niin voimakkaasti lävitseni, etten tiedä mihin riemuni purkaisin,
olen matkalla täältä jonnekin, jonnekin joka on salaisuuksia täynnä.olen tuntenut samanlaista huikaisevaa iloa välistä jostain pienestä ajatuksesta,kävellessäni ulkona hyräilen usein jotain laulua,viime vuonna Soile Isokosken nyt Esa Ruuttusen ja vanhoja klassisia sävelmiä,tänään lumous nimistä tanssia,mielialan mukaan,jokus tuntuu hyvältä vaikka itkeä sävelmän mukana, sen jälkeen on kuin raikas sade olisi mennyt ylitseni, siinä minun pohtimiseni,
jos sois mun äänein kuin leivon soi,
niin luokse kultani lentäsin,
ja silmist kyyneleet pyyhkisin.- pohpoika
pääsky kirjoitti:
jos sois mun äänein kuin leivon soi,
niin luokse kultani lentäsin,
ja silmist kyyneleet pyyhkisin.elää.
En tiennyt mitä on rakkaus.
Sinä tulit luokseni salaa
kuin varas yön pimeydessä
tänään katsomme tulevaisuuteen
käsi kädessä hymyillen. pohpoika kirjoitti:
elää.
En tiennyt mitä on rakkaus.
Sinä tulit luokseni salaa
kuin varas yön pimeydessä
tänään katsomme tulevaisuuteen
käsi kädessä hymyillen.opettelemassa elämää, Edit Sjödgekranin kirjan sanoin:Ken on elämäsään pitänyt kädessään timanttia, voi sen jälkeen istua kerjäämässä tien vieressä,onnellisena.Kävellään käsi kädessä tulevaisuuteen.
- pohpoika
pääsky kirjoitti:
opettelemassa elämää, Edit Sjödgekranin kirjan sanoin:Ken on elämäsään pitänyt kädessään timanttia, voi sen jälkeen istua kerjäämässä tien vieressä,onnellisena.Kävellään käsi kädessä tulevaisuuteen.
Ulapalla mi eessäni hohtaa
kaukaisen saaren katseeni kohtaa.
Onneni saaren lieneekö siinto
tuolla, jossa on silmäini kiinto ;) pohpoika kirjoitti:
Ulapalla mi eessäni hohtaa
kaukaisen saaren katseeni kohtaa.
Onneni saaren lieneekö siinto
tuolla, jossa on silmäini kiinto ;)voi tuoda pettymyksen,kangastukset aina,sinun näkysi on kaunis,kaikki hyvä tulee Luojalta, sillä on sinun toivomasi kädessään kunhan pyydät,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798