Romuista löyty sims 2, pystyykö sitä asentamaan??

Juno4

Eli siis, löysin varastoa siivotessa Sims 2. En muista mille origin käytäjälle asennettu ja uudelle ei voi kun ''Tuotekoodi on vanhentunut'', onko mitään mahdolisutta päästä pelaamaan kyseistä peliä? Vai onko toivo menetetty? Onnistusiko levy asennus vai mikä neuvoksi?

5

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoSim

Hm? Minulla ei ole vastausta, mutta kuvittelen tuon jutun olevan hoidettavissa ainakin kahdella tavalla, joista esitän hyvin kainosti toista siinä toivossa että joku minua tietävämpi esittäisi tämän luettuaan paremman tai järkevämmän tavan.

Lyhyesti, jos mulla olisi Sims 2:n (mahdollisesti toistaiseksi parhaan tai ainakin toiseksi parhaan Sims-pelin) levyke ja haluaisin sitä pelata, kysyisin kohteliaasti uutta koodia EA-tuelta. Englanniksi, kun suomenkielinen tuki jo lopetettiin.

Ellei vastausta tule, huono juttu, mut voihan kysyä uudelleenkin. Jos vastaavat se on jo puoli voittoa, koska helpointa tukea hoitavalle ihmiselle on yksinkertaisesti antaa toimiva koodi. EA-tuen taustalla on tosin eräs ikävimmin asiakkaisiinsa suhtautuvista pelitaloista ikinä, mutta sielläkin joku edelleen ajattelee, että firman palveluksiin tyytyväinen asiakas ostaa heiltä todennäköisesti helpommin kuin kiukkuinen ja pettynyt entinen asiakas.

• Kiitos neuvosta, pitääpä kttoa jos onnistuisi =D

• Simstietäjä

Sims kakkosen lataamiseen käytetään sitä levyä, eli laita se levyasemaan. Jossain vaiheessa se kysyy latauskoodia, ja se löytyy ohjekirjasta. Originin kautta Sims 2 ei voi ladata toisin kuin Sims kolmosen ja nelosen. Eli jos sinulla ei ole levyasemaa, et voi ladata Sims kakkosta. PS. Sinulla pitää olla peruspeli että voit ladata simsin, eli jos ei ole et voi ladata sitä.

• OutoSim

Simstietäjä kirjoitti 11.11.2018 klo 2:55: "Sims kakkosen lataamiseen käytetään sitä levyä, eli laita se levyasemaan. Jossain vaiheessa se kysyy latauskoodia, ja se löytyy ohjekirjasta. Originin kautta Sims 2 ei voi ladata toisin kuin Sims kolmosen ja nelosen. Eli jos sinulla ei ole levyasemaa, et voi ladata Sims kakkosta. PS. Sinulla pitää olla peruspeli että voit ladata simsin, eli jos ei ole et voi ladata sitä."

Ellei aloittajalla ole levykettä ja levyasemaa ja ellei hän jo levykettä asianmukaisesti käyttänyt ja kokeillut latauskoodia, niin mistä ja miten ajattelet hänen löytäneen tekstin ''Tuotekoodi on vanhentunut'' ?

Huom. en tunne TS2:n toimintoja tai sen lataamiseen liittyviä seikkoja. Ihmettelenpä vain aikani kuluksi.

• Olis kivaa tietää myös,ostin sims 2 tälle läppärille,4 ja lisäosat toimii loistavasti. On siis ihan asennus levyt ja koodit mutta kun kone ei vaan suostu asentamaan sitä. Katsoin ohjeita netistä,tubesta..mikään ei auta,se vaan jämähtää jossain välissä latausta ja pakko sammuttaa kone:/ Eikun olikos se niin että yhdessä vaiheessa pääsin pelaamaan kerran,peli toimi normisti. Seuraavalla kerralla ei enää..karmeat grafiikka bugit eikä tasan tarkkaan johdu näytönohjaimesta kun sims 4 pyörii smoothisti. Ehkäpä sims 2 ei vaan pysty pelaamaan uudemmilla koneilla,harmi:/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe