Olin huhtikuussa Madeiralla ja ihastuin siihen. Mahtava luonto ja ulkoilu mahdollisuudet.
Nyt olisin lähdössä viikon päästä lomalle, mutta kohde puuttuu. Mikä olisi Euroopassa Madeiran tyylinen paikka? Ihana luonto, ulkoilua, aurinkoa. Baarit ja yöelämä ei hirveästi kiinnosta. Paikan pitäisi olla myös turvallinen yksin liikkuvalle keski-ikäiselle naiselle.
Madeiran tyylinen lomapaikka
3
257
Vastaukset
- Täällä.ollaan
Marraskuu on varsin viileä aika Euroopassa. Välimerellä on viileää. Azoreillakin on melko viileää.
Kanarian saarista joku lienee ainoa vaihtoehto Madeiralle, jos haluaa kohtuullista lämpöä ja nättiä luontoa,jossa liikkua.
Talviaikaan Madeiralle on helppo palata aina vaan uudestaan. En kaipaa mitään mikä täältä puuttuisi.
Mulle paikat ei enää minulle kelpaakaan.- Vähätvaihtoehdot
La Gomera, mutta on enemmän sellainen päiväreissun arvoinen Teneriffalta.
Mutta äänet Madeiralle.
Loppukeväästä ja alkupuoli syksystä käy Azoritkin (käytännössä Sao Miguel), mutta siellä on kaikkea vähemmän, paitsi sadetta.
- FNC
Noilla spekseillä suosittelisin Azoreita tai La Palmaa. Toki "Nyt olisin lähdössä viikon päästä lomalle" saattaa tehdä lentohinnnoista aika, sanoisinko hintavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847