Vinossa kulkeva laiha mies

kiinijää

Veljentyttöni oli tulossa Tapanilan asemalta päin kun mies käveli ilmeisesti tahallaan tyttöä päin niin että tyttö lensi selälleen ja takaraivoon tuli kuhmu. Tyttö katseli puhelinta mutta ikinä ei ole kukaan kävellyt näin päin että tyttö lentää kaaressa selälleen. Vanhempi nainen tuli auttamaan ja sanoi että mies olisi kävellyt ihan tarkoituksella tyttöä päin. Mies olisi nähty poistuvan pienellä vihertävällä autolla parkkipaikalta ja mies olisi laiha, vinossa tai notkuvassa asennossa kävelevä ja muissa maailmoissa oleva. Siihen oli tullut myös koiranulkoiluttaja joka sanoi että kyseessä voisi olla sama mies joka on pyörinyt ja oleskellut Tapanilan juna aseman parkkipaikalla useasti ja hänellä voisi olla useita pieniä lapsia mukanaan ja kävelee pää vinossa ja on aina vihainen ja katseli tyhjää tai muuten erittäin outo. Hän on kiihdyttänyt autoa jos lapset ovat olleet suojatiellä tai menemässä suojatielle ilmeisesti pelotellakseen. Koiran ulkoiluttaja yhdisti pienen auton tähän mieheen mutta sen tarkemmin ei osannut sanoa. Mahdollisesti vanhempi auto mutta ei mopoauto kun niissä on kolmio takana . Mies olisi useasti touhunnut jotain parkkipaikalla ja oleskellut siellä.

1

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d12312312f3

turhaan sinä tänne noita ilmoituksia laitat? miksi, koska suomeen on otettu 10 000 laitonta pakolaista joista kukaan ei ota selvää ketä he ovat, kurin pitäminen on nykyisin mahdotonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe