Jokioinen syntisin paikkakunta

mooses

Jokioinen on kokemusteni mukaan syntisin paikkakunta. Siellä ihmisiä nimitellään, parjataan, ihmisistä levitetään valheita, he kulkevat toisten asunnoissa.

13

2194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

No eipä kandee ainakaan Jokioisille sit muuttaa.

• Anonyymi

Jokoisilla on hyvät sosiaaliset edut. Aina olleet

• olisi kiva viettää aikaa jokioisilla ja sit ennen kaikkea tutustua ihmisiin siellä

• Anonyymi

Miksi päästät ulkopuolisia kulkemaan asunnossasi? Mikset pidä ovia lukossa ja sarjoituta lukkoja niin, ettei muilla ole avaimia lukkoihisi?

Ulkopuolisen henkilön asunnossasi voi ottaa kiinni ja luovuttaa poliisille.

Älä ole nössö suomaloinen lammas.

• Anonyymi

Aloittaja kirjoittaa ihan pas%&/kaa. Asuttiin perheen kanssa yli 10v. Jokioisilla ja mitään tuollaista en ole huomannut.

• Anonyymi

Työnantaja kulki asunnossani. Hän oli saanut Forssan isännöitsijältä tai taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalta. Varmuuslukon jouduin 3 vaihtamaan, mutta mistään ei ollut apua. Lukitusta pöytälaatikostani varastettiin apurahoillani toisessa organisaatiossa tekemiäni tutkimustuloksia ja ainutkertaiset lapsuuteni aikaiset valokuvat. Yhtään rehellistä ihmistä en Jokioisilla tuntenut.

• Anonyymi

Kun olin Jokioisilla töissä, helluntalainen tuli puhumaan kielillä asuntooni. Kun ei saanut minua käännytettyä, hän alkoi haukkua ja nimitellä minua. Kävin häntä sairaalassa katsomassa. hautajaisissaan joku hänen sukulaisensa nimitti minua joksikin -noffiksi tai -jeffiksi. En ole venäläinen, enkä edes karjalainen.

• Anonyymi

Koira nimen antaa, mies nimen kantaa (Suomalainen sananlasku). Jokioisilla oli paljon koiria.

• Anonyymi

Olen körttiläistaustaista sukua. En ole helluntailainen enkä venäläinen. Isomummoni oli lukkarin tytär, jonka veli ja veljen poika olivat pappeja, joista vanhempi on vihkinyt vanhempani ja kastanut osan meistä lapsista ja nuorempi siunasi haudanlepoon isovanhempani. Isoisäni on ollut 1900-luvun alkupuolella kunnan ja kirkon rahastonhoitaja siihen saakka, kun hänet on nimitetty paikkakunnalle perustetun Maatalous-Osake-Pankin johtajaksi, missä tehtävässä hän oli 70-vuotiaaksi saakka. Isoukkini on valmistunut vuonna 1875 2-vuotisesta maanviljelyskoulusta, minkä jälkeen hän on toiminut eri tehtävissä mm pappilan pehtoorina, kauppiaana ja vaivaistalon johtajana, minkä jälkeen hän on toiminut kivikirkkojen rakennusmestarina arkkitehti Josef Stenbäckin alaisuudessa vastaten ainakin 5 kivikirkon rakentamisesta ja myöhemmin yhden tiilikirkon rakentamisesta rakennusvaiheen loppuvaiheessa sekä ainakin yhden kaupungin tiilirakenteisen 2-kerroksisen vaivaistalon rakentamisesta, josta on tullut niin nykyaikainen, että vuonna 1915 valmistuneeseen rakennukseen on asennettu keskuslämmitysjärjestelmä,

• Anonyymi

Oikeus, totuus ja vanhurskaus eivät enää asu Jokioisilla kun Olawikin on poistunut keskuudestamme. Kuka tietää minne Olawi on haudattu? Jokioisten kirkkomaalla ei häntä näkynyt.

• Anonyymi

Jos vaikka rauhanmaalla lopullisesti.

• Anonyymi

Hienoa. Muutan heti asumaan Jokioisiin. Hyvä meininki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe