Lisää konkursseja pukkaa Euroopassa Primeran, Monarchin ja Cobalt Airin jälkeen.
Lähinnä jännättävää on, että ehtiikö joku vielä ennen Norwegiania. Olin jo veikkaamassa islantilaista WOW airia, mutta Icelandair ilmoitti tällä viikolla ostavansa koko roskan. Valtion ja pankkien kanssa sumplittu juttu.
Norwegian ei selviä talvea, konkurssi oven takana
102
6349
Vastaukset
- BjörninPuoti
Olet aivan oikeassa, itsekin veikkasin WOW `a seuraavaksi joka menee konkurssiin.
Osto on aivan selvästi sumplittu valtion ja pankkien kanssa.
Norwegian on pahoissa talousvaikeuksissa, ollut jo pidemmän aikaa.
Yrittävät saada kovalla kiireellä myytyä suuren määrän lentokoneita ja vuokraamalla ne takaisin.
Monet lentoyhtiöt tekevät sitä, mutta eivät kaikkia lentokoneitansa.
Norwegianin viimeinen yritys saada rahaa tyhjään kassaan, epätoivoinen yritys, sama kuin pikavipillä
maksaisi päivittäisiä laskuja.
Björn Kjos on myös jättämässä yhtiötä, haluaa saada rahansa pois ennen lopullista romahdusta. - Vanhalla_rutinalla
Norwegian menee näemmä konkurssiin kerran vuodessa! :o)
- 10xreissua_vuodessa
Pyh. Pitääkin huomenna superalesta varata taas yhdet lennot maaliskuulle talvilomaa varten. Joulukuussa on jo yksi reissu mutta tammi/helmikuun vaihteeseen voisi jotain vielä miettiä, vaikkapa Krakova...
- Superale
Juuri niin, sinä ja muut ostatte superalesta lentolippuja, ei niistä paljon rahaa tienata.
Kommenttisi on tyhmä ja kertoo ettei sinulla ole koko kuvaa asioista ja kuinka rahaa tehdään. - 10xreissua_vuodessa
Superale kirjoitti:
Juuri niin, sinä ja muut ostatte superalesta lentolippuja, ei niistä paljon rahaa tienata.
Kommenttisi on tyhmä ja kertoo ettei sinulla ole koko kuvaa asioista ja kuinka rahaa tehdään.Mitä sä mussutat. Ei mua kiinnosta "tehdä rahaa" norskille, vaan säästää itse mahdollisimman paljon. Ihan sama jos kaatuu liian halpojen hintojen takia, kaitpa heillä joku noita funtsaa. Ja kiitos norskin meillä on Kanarian reissu maaliskuulle alle 400€ per naama, sis. lennot ja airbnb.
- KarateMauri
Norwegian menossa kohti konkurssia
BraniffAirways-vol2.0
18.7.2017 5:41 - 10xreissua_vuodessa
Minulla on parvekkeella Norjan lippu!
- 10xreissua_vuodessa
Ihan sama minkä maalainen pulju on kunhan hinta, laatu ja palvelu on kohdallaan. Sry ettei Finnair pysty tähän meidän lentokohteissa (lue: Aasia ja jenkit ei kiinnosta pätkääkään)
- Terotina
En ostaisi montaa kuukautta pidemmälle lippuja Norwegianille. Menee kohta konkkaan.
- 10xreissua_vuodessa
Rahat saa takaisin Bank Norwegian Visalta (kaikki maksetaan ko. visalla jos mahdollista bonuksien takia) tai matkavakuutuksesta jos matka peruuntuu jostain syystä
- Vinskinkahvikerho
10xreissua_vuodessa kirjoitti:
Rahat saa takaisin Bank Norwegian Visalta (kaikki maksetaan ko. visalla jos mahdollista bonuksien takia) tai matkavakuutuksesta jos matka peruuntuu jostain syystä
Katsopa mitä nimimerkki Terotina on kirjoittanut 17.2.2018 13:49
En ostaisi montaa kuukautta pidemmälle lippuja Norwegianille. Menee kohta konkkaan. - 10xreissua_vuodessa
Vinskinkahvikerho kirjoitti:
Katsopa mitä nimimerkki Terotina on kirjoittanut 17.2.2018 13:49
En ostaisi montaa kuukautta pidemmälle lippuja Norwegianille. Menee kohta konkkaan.Laita linkki kiitos, en jaksa/osaa etsiä ko. nimimerkin aikaisempia viestejä. En osaa arvailla mitä kirjoitettu, mutta en stressaa. Ensimmäiseksi kyseessä ei ole ruoka/lainarahat, en kuolisi jos vaikka menisi mönkään. Toiseksi kuten kirjoitin, kaikki matkat aina maksettu visalla:
"Pakettimatkojen, lentolippujen ja hotellien varaamiseen saa lisäturvaa, jos varauksen maksaa luottokortilla eli kortin credit-puolella. Jos maksun vastaanottaja sattuisi esimerkiksi menemään konkurssiin ennen matkaa, luottokorttiyhtiö korvaisi menetyksesi. Matkustajavakuutuksesta ei lentoyhtiön mahdollisesta vararikosta henkilölle aiheutuvia kuluja valitettavasti korvata." - Viestinnänyhteyshenkilö
10xreissua_vuodessa kirjoitti:
Laita linkki kiitos, en jaksa/osaa etsiä ko. nimimerkin aikaisempia viestejä. En osaa arvailla mitä kirjoitettu, mutta en stressaa. Ensimmäiseksi kyseessä ei ole ruoka/lainarahat, en kuolisi jos vaikka menisi mönkään. Toiseksi kuten kirjoitin, kaikki matkat aina maksettu visalla:
"Pakettimatkojen, lentolippujen ja hotellien varaamiseen saa lisäturvaa, jos varauksen maksaa luottokortilla eli kortin credit-puolella. Jos maksun vastaanottaja sattuisi esimerkiksi menemään konkurssiin ennen matkaa, luottokorttiyhtiö korvaisi menetyksesi. Matkustajavakuutuksesta ei lentoyhtiön mahdollisesta vararikosta henkilölle aiheutuvia kuluja valitettavasti korvata."En ole Finskinkahvikerho mutta linkkien laittaminen ei aina onnistu, ne on monesti niitä sääntöjen vastaisina poistettuja viestejä. Vastauksena kysymääsi asiaan:
Nimimerkki Terotina on kirjoittanut täsmälleen saman viestin 8.11.2018 0:15 ja 17.2.2018 13:49. Viestin sisältö on tuo: "En ostaisi montaa kuukautta pidemmälle lippuja Norwegianille. Menee kohta konkkaan."
Se toinen sekopää Braniff-Airways-vol2 sentään hiukan muuttelee nimimerkkiään ja viestejään. - Anonyymi
Vinskinkahvikerho kirjoitti:
Katsopa mitä nimimerkki Terotina on kirjoittanut 17.2.2018 13:49
En ostaisi montaa kuukautta pidemmälle lippuja Norwegianille. Menee kohta konkkaan.Nyt 22.2.2020 eikä viellä konkassa
ei täällä ollukkaan asiantuntijoita
- TulevaisuusVaakalaudalla
Epäilijöiden kannaattaa lukea talousuutisia norjalaisista ja muistakin ulkomaalaisista lähteistä.
Siellä on tarkasti kerrottu Norwegianin nykytilanne ja se ei ole kovin lupaava tulevaisuuden kannalta.- vaakalauta
Vieläkö se Norwegianin on pystyssä? Täällä palstalla tiedettiin jo 2012 että seuraava kvartaali on viimeinen.
- 787-9
Hyvin on Norwegian toiminut tähän asti viimeisen 3 vuoden aikana Helsinki - Florida (FLL/ORL)-Helsinki välillä. Asiallinen yhtiö ja ymmärrettävästi vakava haastaja Finnairille. Peitonnut Finnairin mennen tullen hinnoissa ja aina on ollut kone täynnä. Jälleen ostamassa pari menopaluuta samalle reitille.
- LennotTäynnä
Se että lentokone on täynnä ei kerro mitään lentoyhtiön taloudellisesta tilanteesta.
Norwegian ei lennä kaukolentoja Helsingistä, jonka sinä niin mielelläsi haluat antaa ymmärtää.
- tutkikaaedes
Voittoa on tehnyt 1300 miljoonaa viime kvartaalilla. Koneostot tietysti aiemmin vaikuttaneet.
- Asioita_seurannut
1300 miljoonaa mitä? Olisiko NOK? Eli päälle sata miljoonaa euroa vuoden parhaalla kvartaalilla, vaikka esim. yli puolet pienempi Finnair teki voittoa lähes saman verran?
Norwegianilla on kaksi (2) miljardia velkaa. Öljyn hinta eri sfääreissä kuin vuosi sitten. - TheNordicWay
Asioita_seurannut kirjoitti:
1300 miljoonaa mitä? Olisiko NOK? Eli päälle sata miljoonaa euroa vuoden parhaalla kvartaalilla, vaikka esim. yli puolet pienempi Finnair teki voittoa lähes saman verran?
Norwegianilla on kaksi (2) miljardia velkaa. Öljyn hinta eri sfääreissä kuin vuosi sitten.Mitä luulet, kestääkö Norwegian pystyssä maanantaihin, vai kaatuuko jo viikonloppuna?
Itse kyllä epäilen että nyt kun Finnair on saatu voitolliseksi, niin heti kun Venäjän ylitykseen saadaan joku ratkaisu, niin Norwegian ostaa Finnairin pois kuleksimasta. - Hätähuuto
TheNordicWay kirjoitti:
Mitä luulet, kestääkö Norwegian pystyssä maanantaihin, vai kaatuuko jo viikonloppuna?
Itse kyllä epäilen että nyt kun Finnair on saatu voitolliseksi, niin heti kun Venäjän ylitykseen saadaan joku ratkaisu, niin Norwegian ostaa Finnairin pois kuleksimasta.Millä rahalla Norwegian mitään ostaa, yhtiö pahoissa veloissa. Yrittää myydä lentokoneita viimeisenä hätähuutona. Myy myös lippuja reiteille mitä ei vielä ole olemassakaan ja lentokoneita lentämään niitä reittejä.
- AYjotakin
Hätähuuto kirjoitti:
Millä rahalla Norwegian mitään ostaa, yhtiö pahoissa veloissa. Yrittää myydä lentokoneita viimeisenä hätähuutona. Myy myös lippuja reiteille mitä ei vielä ole olemassakaan ja lentokoneita lentämään niitä reittejä.
"Myy myös lippuja reiteille mitä ei vielä ole olemassakaan ja lentokoneita lentämään niitä reittejä."
Hassu yhteensattuma! Taidat seurata enemmänkin lentotoimintaa kun olet noin hyvin kartalla? Nimittäin työkaverille kävi juuri noin! Lippu New Yorkiin oli ostettu jo ajat sitten, mutta muutama viikko sitten tuli sähköpostia että ko. halpalentofirmalla ei ole konetta jolla ne tuonne lentäisivät. Kumma ettei kuluttajaviranomainen puutu noihin Finnairin touhuihin?
- Braniff-Airways-vol2
Pahoittelut, piti jo aloitusviestiin lisätä tieto Norwegianin äkillisestä ilmoituksesta karsia reittejä tulevan vuoden ensimmäisinä kuukausina. Mikäli sinne asti siis selviävät.
Lennot Helsingistä Dubaihin ja Madridiin on poistettu kokonaan myynnistä tammikuusta lähtien. Lentoja useisiin kohteisiin, muun muassa Barcelonaan, Mallorcalle, Marrakechiin ja Kööpenhaminaan ollaan myös vähennetty. Lisää varmasti tulee. Tämä ei siis koske vain Suomea, vaan Norwegian on ilmoittanut tekevänsä laajalla rintamalla leikkauksia ja sanonut niiden koskevan myös kaukolentoja.
Norwegianilla on siis ilmiselvästi hätäkakka jo housuissa kun tehdään näin mittavia muutoksia vain kahden kuukauden varoitusajalla.- 12plus
Noita Espanjan lentoja lisättiin aikalailla talvikaudeksi, eli siinä mielessä väheneminen on ihan luonnollista. Madrid on tosiaan aika menetys, Norwegianin lento Helsingistä on ollut aikataulumielessä loistava. Olen usein ottanut menon Norwegianilla ja paluun airBalticilla - aikataulu ollut paljon parempi kuin Finnairilla (pidempään paikanpäällä).
- RupusakkiReissaa
12plus kirjoitti:
Noita Espanjan lentoja lisättiin aikalailla talvikaudeksi, eli siinä mielessä väheneminen on ihan luonnollista. Madrid on tosiaan aika menetys, Norwegianin lento Helsingistä on ollut aikataulumielessä loistava. Olen usein ottanut menon Norwegianilla ja paluun airBalticilla - aikataulu ollut paljon parempi kuin Finnairilla (pidempään paikanpäällä).
Kertoo paljon sinusta jos valintasi ovat Norwegian ja Air Baltic.
Pers´aukisten lentoyhtiöitä. Sen näkee jo kaukaa lentoasemalla millä portilla Norwegian tai Air Baltic on, aika rupusakkia portin ympäristössä. - 10xreissua_vuodessa
RupusakkiReissaa kirjoitti:
Kertoo paljon sinusta jos valintasi ovat Norwegian ja Air Baltic.
Pers´aukisten lentoyhtiöitä. Sen näkee jo kaukaa lentoasemalla millä portilla Norwegian tai Air Baltic on, aika rupusakkia portin ympäristössä.Olet sä ihme valittaja. Jos ei ole syntynyt kultalusikka suussa ja haluaa matkustaa niin paljon kuin mahdollista, on halvimmat lennot luonnollinen valinta. Täälläkin käytetty paljon myös Air Balticia ja ei mitään valittamista, ihan normaali lentoyhtiö. Vai oletko kenties kielitaidoton ja vaadit aina suomenkielistä palvelua?
Sä olet varmaan näitä Skoda ja Toyota vihaajia myöskin, ainoastaan saksalainen mulkunjatke on hyväksyttävä automerkki? - 12plus
Finnairin lennoilla Madridiin ei ole suomenkielistä palvelua, eli siinä mielessä tuo Rupusakkireissaaja todennäköisesti olisi ongelmissa.
En todellakaan tunne ylemmyydentunnetta Finnairin lennoista, niillä tulee kuitenkin lennettyä huomattavasti enemmän kuin muilla yhtiöillä. Madridiin Norwegian/airBaltic on kuitenkin ollut selvästi paras yhdistelmä. Palvelu molemmilla on parempaa kuin Finnairilla keskimäärin, tosin Madrin lennoilla espanjalainen henkiläkunta on sekin ihan hyvää.
Madridin lennoilla kohtuullisen iso osa Finnairin matkustajista on aasialaisia, ehkä Rupusakkireissaaja tuntee olonsa kotoisammaksi tuossa seurassa, ei minullakaan mitään heitä vastaan ole. - Anonyymi
RupusakkiReissaa kirjoitti:
Kertoo paljon sinusta jos valintasi ovat Norwegian ja Air Baltic.
Pers´aukisten lentoyhtiöitä. Sen näkee jo kaukaa lentoasemalla millä portilla Norwegian tai Air Baltic on, aika rupusakkia portin ympäristössä.Vai persaukisia. Kyllä Nalle Wahlroos tuli samalla Norwegian koneella Nizzasta Helsinkiin
- selvitä
Yrittäkää nyt itsekin ottaa selvää Norwegianin tämänhetkisestä taloustilanteesta. Voitollinen, kun ette näköjään osaa..Velka ei kerro vielä mistään.
- liiankallis
Tiedatko mista se johtuu? Siita etta Ryanair lennot Tampereelta ovat 9 euroa budapestiin jos osaa kayttaa sivun fare finder kohtaa ja kesalla lentavat myos Saksaan. Ryanairin melkein kaikki lennot ovat alle 20 euroa jos vain osaa loytaa ne oikeasta paikasta sivulta ne myy lentoja 5 ja jopa 3 eurolla saksan ja espanjan valilla saksa ja kanarian saaret on 20 euroa sen takia kaikki muut lentoyhtiot menevat konkurssiin ja hyva olen jo varannut itse n 15 ryanair lentoa enka aio enaan varmaan ikina elamassani kayttaa paska finnairia joka on yksi maailman kalleimmista lentoyhtioista ei toivottavasti ne Kaikki menevat konkurssiin ja ryanair lisaa lentoja suomesta.
- Axwell
Taasko!? Tämä sama lässytys on nyt jatkunut vuosikausia ja Norwegian tuottaa jatkuvasti voittoa, Mitä ihmeen turvenuija-analysoijia täällä liikkuu?
- PahastiMiinuksella
Norwegian ei tuota voittoa, lähipubistako tietosi saat?
- Axwell
PahastiMiinuksella kirjoitti:
Norwegian ei tuota voittoa, lähipubistako tietosi saat?
CNBC:"The fast-growing budget airline posted 1.6 billion Norwegian crowns ($191 million) in pre-tax profit for the period ending Sept 30."
Opettelee kieliä niin maailma avautuu, Q2 oli myös hyvin kannattava, polttoaineen hinta söi vähän tuota läskiä odotetusta 1,74 billioonasta NOK:sta. - 7865
Biljoonat ovat suomeksi miljardeja, mutta ei tuota tulosta todellakaan huonona voi pitää.
- Axwell
7865 kirjoitti:
Biljoonat ovat suomeksi miljardeja, mutta ei tuota tulosta todellakaan huonona voi pitää.
Jep tidetään, tuossaha se oli taaloissa perässä, kunhan nyt tehostettiin.
- Lennellääntaas
Ihan samaa tuloskikkailua harjoittaa Finnair. On myynyt ostamansa uudet A350 koneet ja vuokrannut ne itselleen takaisin.
Tällä on saatu tulos näyttämään paremmalta ja samalla nostettu pörssikurssiin. Tiedätte varmaan ketkä siitä hyötyvät, johtajat.- Sinäetlennä
Siellä olikin päivän tyhmin kommentti. Mitä hommia teet vaiko mitään? Työtön pummi jo kolmannessa polvessa?
- Axwell
Tiedätkö että lentoyhtiöt yleensä eivät osta koneita kertasuorituksella omaksi, vaan kalusto rahoitetaan, lentokone on kallis hankinta ja sillä sekunnilla kun se luovutetaan niin se tuottaa rahaa ainoastaan ilmassa, istuimet mahdollisimman täynnä.
Rahoitustapoja/järjestelyjä on monia, mutta pörssiyhtiö ei voi kikkailla numeroitaan laillisesti yhtään paremmaksi kuin ne ovat oikeasti. Tulos on tulos, ei siitä ole pakko tykätä. - Anonyymi
Axwell kirjoitti:
Tiedätkö että lentoyhtiöt yleensä eivät osta koneita kertasuorituksella omaksi, vaan kalusto rahoitetaan, lentokone on kallis hankinta ja sillä sekunnilla kun se luovutetaan niin se tuottaa rahaa ainoastaan ilmassa, istuimet mahdollisimman täynnä.
Rahoitustapoja/järjestelyjä on monia, mutta pörssiyhtiö ei voi kikkailla numeroitaan laillisesti yhtään paremmaksi kuin ne ovat oikeasti. Tulos on tulos, ei siitä ole pakko tykätä.Saa nähdä miten käy. Tekeeko Thomas Cookit?
- Anonyymi
Harmillista etten tätä varmaa tietoa uskonut..tänä vuonna tehty edullisesti jenkkilän ja Kreetan reissut Norskilla.
Tosi harmillista on myös ens vuoden reissut Boston / NY 340€ / naama menopaluu..harmia siis se että firma taatusti kastuu ennen reissua. Taas.Sama harmitus täälläkin, 15 reissua tulee täytteen Norwegianilla vuoden loppuun mennessä ja Norwegianin osakkeetkin salkussa komeasti plussalla.
- Anonyymi
joo, norwegian on ihan selvästi konkurssikypsä eikä kestä tätäkään talvea :D
tosin se teki ennätystuloksen viime kvartaalilla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/norwegian-teki-ennatystuloksen-vuosineljanneksen-tulos-parani-38-prosentilla-verrattuna-viime-vuoteen/7599520#gs.c2lxh4Loistavaa! Ovat saanneet nyt operatiivisen puolen plussan puolelle vihdoin. Ensi vuodelta voisi jo odottaa positiivista tulosta koko vuodelta.
- Anonyymi
Aurinkokuningas kirjoitti:
Loistavaa! Ovat saanneet nyt operatiivisen puolen plussan puolelle vihdoin. Ensi vuodelta voisi jo odottaa positiivista tulosta koko vuodelta.
.. ja osakekurssi tuon leasing -yhtiöuutisen jälkeen aika hurjassa nousussa, aika päinvastainen kehitys kuin Nokialla tai finnairilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. ja osakekurssi tuon leasing -yhtiöuutisen jälkeen aika hurjassa nousussa, aika päinvastainen kehitys kuin Nokialla tai finnairilla.
Norski on perunut mun joulukuun paluulennon Alicantesta jo kahdesti ja viimeksi siirsi kellonaikaa tunnilla aikaisemmaksi. Kysyin voiko nyt luottaa ettei peruuntumista enää tule, ja vastattiin, ettei pysty lupaamaan.
Harmittaa, kun olin alunperinjo syyskuun alussa valinnut kalliimman päivälennon ja nyt tulee aikainen herätys eikä lentokenttäbussilla ehdi ajoissa. Taksi maksaa 60 e. Huonosti nukuttu yö kaupan päälle, ja alkuperäinen korkeampi hinta säilyi. Lisäksi paluu on nyt kolme päivää aikaisemmin kuin alunperin.
Tuttavani joulukuun paluulento on myöhemmin kuin minulla ja sekin on peruttu jo kaksi kertaa.
Ihmettelinkin, kun lentoja tarjottiin niin valtavat määrät. Oisko politiikka haalia asiakkaita väärillä odotuksilla ja vähitellen hivuttaa kaikki halvempiin huonoihin lentoaikoihin, mutta kalliimmalla hinnalla? Tarjottiin vaihtoehtoa "rahat takaisin". Majoitus oli tietysti jo varattu ja osin maksettu, joten Norski pisti selkä seinää vasten. Anonyymi kirjoitti:
Norski on perunut mun joulukuun paluulennon Alicantesta jo kahdesti ja viimeksi siirsi kellonaikaa tunnilla aikaisemmaksi. Kysyin voiko nyt luottaa ettei peruuntumista enää tule, ja vastattiin, ettei pysty lupaamaan.
Harmittaa, kun olin alunperinjo syyskuun alussa valinnut kalliimman päivälennon ja nyt tulee aikainen herätys eikä lentokenttäbussilla ehdi ajoissa. Taksi maksaa 60 e. Huonosti nukuttu yö kaupan päälle, ja alkuperäinen korkeampi hinta säilyi. Lisäksi paluu on nyt kolme päivää aikaisemmin kuin alunperin.
Tuttavani joulukuun paluulento on myöhemmin kuin minulla ja sekin on peruttu jo kaksi kertaa.
Ihmettelinkin, kun lentoja tarjottiin niin valtavat määrät. Oisko politiikka haalia asiakkaita väärillä odotuksilla ja vähitellen hivuttaa kaikki halvempiin huonoihin lentoaikoihin, mutta kalliimmalla hinnalla? Tarjottiin vaihtoehtoa "rahat takaisin". Majoitus oli tietysti jo varattu ja osin maksettu, joten Norski pisti selkä seinää vasten.Ja tietenkin katsoit ne vaihtoehtoiset lennot etkä hyväksynyt suoraan ehdotettua? Alicantesta tulee useita lentoja päivittäin joten tuo matkan lyhentyminen 3 päivää kuulostaa aika uskomattomalta.
Meillä on muuttuneet syksyn lennot jo kahdesti ja jos olisin hyväksynyt suoraan ehdotetut, homma olisi kusenut kunnolla. Katsotaan nyt pysyykö Joulun lennot paikallaan, tuskin enää ensi viikon lentoa alkavat muuttelemaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Norski on perunut mun joulukuun paluulennon Alicantesta jo kahdesti ja viimeksi siirsi kellonaikaa tunnilla aikaisemmaksi. Kysyin voiko nyt luottaa ettei peruuntumista enää tule, ja vastattiin, ettei pysty lupaamaan.
Harmittaa, kun olin alunperinjo syyskuun alussa valinnut kalliimman päivälennon ja nyt tulee aikainen herätys eikä lentokenttäbussilla ehdi ajoissa. Taksi maksaa 60 e. Huonosti nukuttu yö kaupan päälle, ja alkuperäinen korkeampi hinta säilyi. Lisäksi paluu on nyt kolme päivää aikaisemmin kuin alunperin.
Tuttavani joulukuun paluulento on myöhemmin kuin minulla ja sekin on peruttu jo kaksi kertaa.
Ihmettelinkin, kun lentoja tarjottiin niin valtavat määrät. Oisko politiikka haalia asiakkaita väärillä odotuksilla ja vähitellen hivuttaa kaikki halvempiin huonoihin lentoaikoihin, mutta kalliimmalla hinnalla? Tarjottiin vaihtoehtoa "rahat takaisin". Majoitus oli tietysti jo varattu ja osin maksettu, joten Norski pisti selkä seinää vasten.Mene vika yöksi lentokenttähotelliin niin ei tarvitse stressata aikaista aamuherätystä ja eikä tarvitse kulkea taksilla.
Anonyymi kirjoitti:
.. ja osakekurssi tuon leasing -yhtiöuutisen jälkeen aika hurjassa nousussa, aika päinvastainen kehitys kuin Nokialla tai finnairilla.
Sen verran näyttää nyt paremmalta, että uskalsin lisätä Norwegian Air Shuttlea lisää sijoitussalkkuun. Eilinen 25% rohkaisee kummasti.
Lisäksi nuo uudet palvelut lentojen yhteydessä ovat mielestäni loistavia parannuksia, tarkoitan tässä mahdollisuutta ostaa priority ja fast check-in mahdollisuudet, sekä alennetut lounge-hinnat. Nuo mahdollisuudet tekevät matkasta business-luokan tyylisen, jos unohdetaan matkustamoasiat. Eli käytännössä noin extra 50€ per suunta ja teet matkasta paljon mukavamman, No joo, menee jo mainokseksi ja ei ole hyvä, että liian moni tajuaa tämän ja alkaa hyödyntää, sitten ne jonot on priority-portilla...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene vika yöksi lentokenttähotelliin niin ei tarvitse stressata aikaista aamuherätystä ja eikä tarvitse kulkea taksilla.
"Mene vaikka yöksi lentokenttähotelliin"
Olipa fiksu ehdotus!
Viimeisestä päivästä maksut kahteen majapaikkaan. - Lisäksi en vaan tykkää aamulennoista. Otan vain pakottavassa tilanteessa. Ennemmin maksan enemmän (kuten hyväuskoisuuttani teinkin) tai vaihdan päivää tai lentoyhtiötä.
Tällaista sählinkiä ei ole tullut vastaan koskaan ennen, ei millään lentoyhtiöllä, ei myöskään Norskilla, jolla lensin ensimmäisen kerran viime vuonna, tuolloin yhteensä seitsemän lentoa. Tosin en ole aikaisemmin halpalentoyhtiöillä lentänytkään.
Toivotaan, että ensi viikolla rahat riittää polttoaineeseen, ettei tankata riskirajoille.
- Anonyymi
Onko Norwegian nyt karsinut rajusti lentoja Helsingistä?
Olen kuullut, että Madrid, Rooma, Pariisi ja Dublin suorat olisivat vähentyneet, elleivät jopa poistuneet (en jaksa tarkistaa).
- Anonyymi
Ouluun loppuu tammikuussa.
Anonyymi kirjoitti:
Ouluun loppuu tammikuussa.
Ei ainakaan varauskalenterin mukaan, hyvin on lentoja esim helmi- ja maaliskuulle.
- Anonyymi
Aurinkokuningas kirjoitti:
Ei ainakaan varauskalenterin mukaan, hyvin on lentoja esim helmi- ja maaliskuulle.
Vaasa loppuu tammikuussa, ei Oulu. Vaasa-Helsinki -välille ei riittänyt matkustajia, eli tuo kokeilu jää parin kuukauden mittaiseksi.
Madrid poistui jo alkuvuodesta, mikä oli iso menetys. Finnair myös vähensi omia lentojaan Madridiin, ja nyt hinnat ovat todella korkealla aiempaan verrattuna.
- Anonyymi
Ei välia vaikka menevät konkkaan .- Joka ikisestä palvelusta pitää maksaa erikseen :( Lähden kohta Cph-Bkk Thaikulla , Norskeilla olis ollut 300 € halvempi lento , nej tack :(
- Anonyymi
No tuo on se halpalentoyhtiöiden idea, ei makseta muusta kuin siitä mitä halutaan. Minua ei kiinnosta osallistua ihmisten ruokintaan tai juottamiseen, jokainen maksakoon itse kulunsa. Tervemenoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo on se halpalentoyhtiöiden idea, ei makseta muusta kuin siitä mitä halutaan. Minua ei kiinnosta osallistua ihmisten ruokintaan tai juottamiseen, jokainen maksakoon itse kulunsa. Tervemenoa.
Itse asiassa kallislentoyhtiötkin harrastavat tuota, esimerkiksi Finnair kerää lisämaksua kaiksesta muusta paitsi vedestä/mehusta/kahvista/teestä..
- Anonyymi
Nyt loppuu Vaasan lennot
- Anonyymi
Hyvä. Jos ei ole tarpeeksi väkeä koneessa niin kokeillaan jotain muuta. Norwegianilla ei ole "pikkukoneita", joihin saataisiin riittävä täyttöaste tuolle reitille. Businesta, järkevää sellaista.
- Anonyymi
Joo, niinkuin sanoin muutama postaus sitten, "Vaasa loppuu tammikuussa, ei Oulu. Vaasa-Helsinki -välille ei riittänyt matkustajia, eli tuo kokeilu jää parin kuukauden mittaiseksi."
Ihan hyvä että kokeilivat, mutta järkevä liike siirtää kone kannattavammalle reitille.
- Anonyymi
Jälleen reittejä pois, nyt loppuvat Tukholman ja Köpiksen reitit USA:an ja Thaikkuihin. Pois kaikki mitkä eivät kannata. Hyvä.
- Anonyymi
Painopiste on selvästi jo skandinavian ulkopuolella, mikä sinänsä on vähän yllättävää, kun kuitenkin Ryanairilla ja Easyjetillä on aika pienet markkinaosuudet täällä.
Tosin mielenkiintoista nähdä miten Ryanair toimii jatkossa, maaliskuussahan sen ensimmäiset lennot alkavat Helsinkiin. (tai siis Laudan lennot, jotka operoi Ryanair, molemmat samaa konsernia) - Anonyymi
Mutta lentoyhtiö ei voi karsia reittejä kannattamattomuuden takia rajattomasti. Koneiden pitää lentää jonnekin, muuten hukka perii. Jos firman strategia kohdevalinnassa on mennyt pieleen, ei korvaavia kannattavia kohteita löydy kovinkaan helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lentoyhtiö ei voi karsia reittejä kannattamattomuuden takia rajattomasti. Koneiden pitää lentää jonnekin, muuten hukka perii. Jos firman strategia kohdevalinnassa on mennyt pieleen, ei korvaavia kannattavia kohteita löydy kovinkaan helposti.
Eiköhän tällä hetkellä ole ongelmana enemmänkin koneiden puute kuin reittien vähyys. Joutuvat käyttämään kilpailijoiden koneita kattamaan reittejä.
Q4 oli jälleen tappiollinen, mutta ei operatiivisen toiminnan takia. Suuret lainanhoitokulut etc. söivät tuloksen. 18 koneen vajaus tuntuu, niiden hankintakulut juoksevat, mutta ne eivät tuota mitään. Jossakin vaiheessa jotain kompensaatiota on Boeingilta tulossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tällä hetkellä ole ongelmana enemmänkin koneiden puute kuin reittien vähyys. Joutuvat käyttämään kilpailijoiden koneita kattamaan reittejä.
Q4 oli jälleen tappiollinen, mutta ei operatiivisen toiminnan takia. Suuret lainanhoitokulut etc. söivät tuloksen. 18 koneen vajaus tuntuu, niiden hankintakulut juoksevat, mutta ne eivät tuota mitään. Jossakin vaiheessa jotain kompensaatiota on Boeingilta tulossa.Sen verran lyhytjänteisyyttä kaukoreiteillä on ainakin ollut, että konekannasta kaukoreiteille ei todellakaan ole puutetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran lyhytjänteisyyttä kaukoreiteillä on ainakin ollut, että konekannasta kaukoreiteille ei todellakaan ole puutetta.
Voi pitää paikkaansa, koneiden tarve on ollut Euroopan reiteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pitää paikkaansa, koneiden tarve on ollut Euroopan reiteille.
Ei taida olla paljon tarvetta enää Euroopan reiteillekään. Covid-19 pitää huolen siitä, että 18 koneen vaje muuttuu pian 50 koneen parkkeeraamistarpeeksi. Nyt voi tosiaan olla se talvi jota Norwegianin talous ei enää kestä. Tosin taitaa muutama muukin merkittävä lentoyhtiö mennä lakoon ellei valtioiden tukihanat aukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla paljon tarvetta enää Euroopan reiteillekään. Covid-19 pitää huolen siitä, että 18 koneen vaje muuttuu pian 50 koneen parkkeeraamistarpeeksi. Nyt voi tosiaan olla se talvi jota Norwegianin talous ei enää kestä. Tosin taitaa muutama muukin merkittävä lentoyhtiö mennä lakoon ellei valtioiden tukihanat aukea.
Saa nähdä. Tuo tauti iskee pahiten vanhuksiin, oireet kuin keuhkokuumeessa. Kuolleisuus on 3% luokkaa, Suomessa vuodessa noin 60000 keuhkokuume tapausta. Tämä on hyvä ymmärtää kun vertaa normaalin keuhkokuumeen kuolleisuuteen. Yli 75-vuotiaista keuhkokuumepotilaista 17 prosenttia kuolee. 60–74-vuotiailla kuolleisuus on kuusi prosenttia, 60-vuotiailla 0,6 prosenttia. En ole nähnyt tietoja Corona-virukseen kuolleiden ikärakenteesta mutta suurin osa on yli 65-vuotiaita. SARS- kuolleisuus oli 10% ja normaalissa kausi-influenssassa 1% (400000 vuodessa).
Ei tässä tarvitse panikoida kun ymmärtää numeroita ja faktat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä. Tuo tauti iskee pahiten vanhuksiin, oireet kuin keuhkokuumeessa. Kuolleisuus on 3% luokkaa, Suomessa vuodessa noin 60000 keuhkokuume tapausta. Tämä on hyvä ymmärtää kun vertaa normaalin keuhkokuumeen kuolleisuuteen. Yli 75-vuotiaista keuhkokuumepotilaista 17 prosenttia kuolee. 60–74-vuotiailla kuolleisuus on kuusi prosenttia, 60-vuotiailla 0,6 prosenttia. En ole nähnyt tietoja Corona-virukseen kuolleiden ikärakenteesta mutta suurin osa on yli 65-vuotiaita. SARS- kuolleisuus oli 10% ja normaalissa kausi-influenssassa 1% (400000 vuodessa).
Ei tässä tarvitse panikoida kun ymmärtää numeroita ja faktat.Jos katsoo millä vauhdilla lentoyhtiöiden pörssikurssit tippuvat, niin ainakin sijoittajat näyttävät jo panikoivan, ilmeisestä tarpeesta.
Norvegian pitää vähintäänkin hyvää sijoitusta panikoinnissa. Pudotusta 26,49% kahden päivän aikana Norwegianin pörssikurssissa Covid-19 vaikutuksesta, josta tänään 13,91%...siis tarpeetonta panikointia? https://www.oslobors.no/ob_eng/markedsaktivitet/#/details/NAS.OSE/overview - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos katsoo millä vauhdilla lentoyhtiöiden pörssikurssit tippuvat, niin ainakin sijoittajat näyttävät jo panikoivan, ilmeisestä tarpeesta.
Norvegian pitää vähintäänkin hyvää sijoitusta panikoinnissa. Pudotusta 26,49% kahden päivän aikana Norwegianin pörssikurssissa Covid-19 vaikutuksesta, josta tänään 13,91%...siis tarpeetonta panikointia? https://www.oslobors.no/ob_eng/markedsaktivitet/#/details/NAS.OSE/overviewKaikki pörssikurssit tuntuvat tippuvan, mutta juu nuo lentopuljut eniten. Olisi hyvä paikka ostaa mutta kun ei ole irtorahaa nyt.
Tuntuu et Norwegiania rökitetään jatkuvasti, polttoaineen hinnat, max8, hiekkamyrskyt ja nyt virukset. Toki monet noista koskettaa kaikkia puljuja. Toivotaan parasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pörssikurssit tuntuvat tippuvan, mutta juu nuo lentopuljut eniten. Olisi hyvä paikka ostaa mutta kun ei ole irtorahaa nyt.
Tuntuu et Norwegiania rökitetään jatkuvasti, polttoaineen hinnat, max8, hiekkamyrskyt ja nyt virukset. Toki monet noista koskettaa kaikkia puljuja. Toivotaan parasta.Ne jotka ajattelivat eilisen päivän kurssin olevan sopiva hetki ostaa, ottivat tänään turpaan 11,06%, kolmen päivän luisu 34,62%.
Covid-19 kaataa niin heikot ihmiset kuin yrityksetkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka ajattelivat eilisen päivän kurssin olevan sopiva hetki ostaa, ottivat tänään turpaan 11,06%, kolmen päivän luisu 34,62%.
Covid-19 kaataa niin heikot ihmiset kuin yrityksetkin.Se ei pelaa joka pelkää. Norwegian tullut alas 10% tänäänkin, joten nyt tein taktisen liikkeen. Myin tappiollisia osakkeita pois, jotka saan vähentämään vuokratulojen veroja ja samalla käteistä ostaa Norwegiania. Kun häslinki loppuu tulee korjausliike ylöspäin ja saa kivat nopeat tuotot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei pelaa joka pelkää. Norwegian tullut alas 10% tänäänkin, joten nyt tein taktisen liikkeen. Myin tappiollisia osakkeita pois, jotka saan vähentämään vuokratulojen veroja ja samalla käteistä ostaa Norwegiania. Kun häslinki loppuu tulee korjausliike ylöspäin ja saa kivat nopeat tuotot.
No saattaa olla, että iskin kädet p..n tällä kertaa, nyt romahtanut 75% viruksen tultua julkisuuteen. Tässä on se hyvä puoli kuten mainitsin aikaisemmin, oikeastaan ei voi "hävitä", tappiot kuittaa verot muista pääomatuloista :)
SAS ei oikein lennä Norjassa kunnolla enää (ymmärtääkseni) , joten Norjan valtio voi tulla apuun hätätapauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saattaa olla, että iskin kädet p..n tällä kertaa, nyt romahtanut 75% viruksen tultua julkisuuteen. Tässä on se hyvä puoli kuten mainitsin aikaisemmin, oikeastaan ei voi "hävitä", tappiot kuittaa verot muista pääomatuloista :)
SAS ei oikein lennä Norjassa kunnolla enää (ymmärtääkseni) , joten Norjan valtio voi tulla apuun hätätapauksessa.yritinkö varoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yritinkö varoittaa?
Yritit. Mutta elämässä pitää ottaa riskeja, se ei pelaa joka pelkää. Mulla aina ollut sääntönä, että sijoittamista ei tehdä ruoka eikä laina rahoilla. Joskus voittaa, joskys häviää. Edelleen uskon Norjan valtion tulevan apuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saattaa olla, että iskin kädet p..n tällä kertaa, nyt romahtanut 75% viruksen tultua julkisuuteen. Tässä on se hyvä puoli kuten mainitsin aikaisemmin, oikeastaan ei voi "hävitä", tappiot kuittaa verot muista pääomatuloista :)
SAS ei oikein lennä Norjassa kunnolla enää (ymmärtääkseni) , joten Norjan valtio voi tulla apuun hätätapauksessa.SAS lentää erittäin paljon Norjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAS lentää erittäin paljon Norjassa
Olet tavallaan oikeassa, mutta Norwegianilla on noin 50% osuus Oslosta lähtevistä lennoista, eli saattaa kuvitella mitä sen poistuminen aiheuttaisi markkinoilla. Toki kaikki pystytään korvaamaan jollakin aikavälillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä. Tuo tauti iskee pahiten vanhuksiin, oireet kuin keuhkokuumeessa. Kuolleisuus on 3% luokkaa, Suomessa vuodessa noin 60000 keuhkokuume tapausta. Tämä on hyvä ymmärtää kun vertaa normaalin keuhkokuumeen kuolleisuuteen. Yli 75-vuotiaista keuhkokuumepotilaista 17 prosenttia kuolee. 60–74-vuotiailla kuolleisuus on kuusi prosenttia, 60-vuotiailla 0,6 prosenttia. En ole nähnyt tietoja Corona-virukseen kuolleiden ikärakenteesta mutta suurin osa on yli 65-vuotiaita. SARS- kuolleisuus oli 10% ja normaalissa kausi-influenssassa 1% (400000 vuodessa).
Ei tässä tarvitse panikoida kun ymmärtää numeroita ja faktat.Anteeksi mutta normaalissa kausi- influenssassako kuolleisuus suomessa 400000 henkeä vuodessa? Suomessa kuolee vuosittain yhteensä noin 50000 ihmistä! Tämä luku sisältää KAIKKI kuolemantapaukset ja luku on pysytellyt aika vakiona eri epidemioidenkin ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta normaalissa kausi- influenssassako kuolleisuus suomessa 400000 henkeä vuodessa? Suomessa kuolee vuosittain yhteensä noin 50000 ihmistä! Tämä luku sisältää KAIKKI kuolemantapaukset ja luku on pysytellyt aika vakiona eri epidemioidenkin ajan.
Eihän siinä lukenut, että 400 000 olisi Suomessa. Kuten ei SARS:iinkaan kuolleisuus Suomessa ollut 10%. Sen sijaan suomalaisten kuolleisuus SARS:iin taisi olla 100%, ainut sairastunut suomalainen kuoli.
- Anonyymi
Hesarissa kirjoitetaan, että Norwegianin osake syöksyy pörssissä – Kestääkö pitkään talousongelmissa ollut yhtiö koronaviruksen iskun, kaikki riskimittarit huutavat punaista
- Anonyymi
Norjan pääministeri Erna Solberg lupaa tukea konkurssin partaalle ajautuneelle halpalentoyhtiö Norwegianille. Sohlberg kertoi tuesta sen jälkeen kun Norwegian ilmoitti peruuttavansa kesäkuun puoleen väliin menneessä 3 000 lentoa entisten peruutusten päälle ja yhtiön konsernijohtaja Jacob Schram vetosi tuen saamiseksi.
https://www.ts.fi/uutiset/talous/4888584/Norjan paaministeri lupaa tukea konkurssin partaalle ajautuneelle Norwegianille
- Anonyymi
Kohtalo on taputeltu, viimeiset kouristukset päätyvät ennen kuin kuu ehtii vaihtua.
- Anonyymi
Onneksi kaikki luottokortilla maksettuja ja majoituksissakin aikaa peruuttaa tarvittaessa. Harmittaisi, mutta ei maailmaa kaada.
- Anonyymi
Öljyvaltio lennättää turvallisesti uusilla f35 lennokeilla, eikä ole ruuhkaakaan.
- Anonyymi
Norjan pääministeri Erna Solberg lupaa tukea konkurssin partaalle ajautuneelle halpalentoyhtiö Norwegianille. Sohlberg kertoi tuesta sen jälkeen kun Norwegian ilmoitti peruuttavansa kesäkuun puoleen väliin menneessä 3 000 lentoa entisten peruutusten päälle ja yhtiön konsernijohtaja Jacob Schram vetosi tuen saamiseksi.
https://www.ts.fi/uutiset/talous/4888584/Norjan paaministeri lupaa tukea konkurssin partaalle ajautuneelle Norwegianille
poista tämäkin dorka...- Anonyymi
Näkyy toimivan edelleen 14.3.2020
- Anonyymi
Tukemisessa voi tulla vielä totuus vastaan. Norwegian ei ole enää se norjalainen Norwegian , joka se oli vielä ennen ryhtymistään taloudelleen tuhoisaan kaukomatkaseikkailuun. Norwegian koostuu Norwegian Air Shuttlen lisäksi nykyisin viidestä halpalentoyhtiöstä, jotka tosin ovat Norwegian Air Shuttlen kokonaan omistamia:
Norwegian Air International
Norwegian Air Norway
Norwegian Air Sweden
Norwegian Air UK
Norwegian Air Argentina
Norwegian Long Haul
Tytäryhtiöistä ainoastaan Norwegian Air Norway, pitää pääkonttoriaan ja koneensa rekisteröitynä Norjassa. Haluaako norjan hallitus tosiaan tukea Irlantiin, Iso-Britanniaan, Argentiinaan tai Ruotsiin rekisteröityjä lentoyhtiöitä? Jos tuki kohdistuisi ainoastaan Norjaan rekisteröityyn osaan, tuen piirissä olisi noin 150 lentokoneen laivastosta ainoastaan noin 25 konetta.- Anonyymi
Uusi viikko ja lennot jatkuu supistuneina.
- Anonyymi
Onko noi samoja kun Norskin henkilökunta puhuu baseista?
Silloin tohon listaa pitää lisätä Suomen Base, Espanjan Base ja mitä niitä onkaan.
Suomen Basessa on kuitenkin n. 200 työntekijää
- Anonyymi
Norjan hallituspuolueet ovat sopineet kuuden miljardin Norjan kruunun eli lähes 500 miljoonan euron tukipaketista maan ilmailualalle, kertoo norjalainen uutistoimisto NTB.
Kyse on lainavakuuksista, joista 3 miljardia Norjan kruunua (250 miljoonaa euroa) kohdistetaan Norwegianille ja 1,5 miljardia (125 miljoonaa euroa) SAS:lle. Loppusumma on tarkoitettu alueellisesti toimivalle Wideröelle ja muille lentoyhtiöille, jotka ovat kärsineet koronavirusepidemiasta.- Anonyymi
24.3 toimii edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24.3 toimii edelleen.
Tuettuna toimii vaikka maailman tappiin. Mutta jos kyse on tosiaan pelkistä lainavakuuksista, eikä korottomista lainoista, joita ei tarvitse maksaa takaisin, on kysymys vain Norwegianin kärsimysten hetkellisestä pidentämisestä.
Jos Norjan valtio toteaa Norwegianin olevan välttämätön norjalaisten liikkumiseen, saattaa lopputulema olla yhtiön kansallistaminen ja ulkomaille rekisteröityjen tytäryhtiöiden alasajo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuettuna toimii vaikka maailman tappiin. Mutta jos kyse on tosiaan pelkistä lainavakuuksista, eikä korottomista lainoista, joita ei tarvitse maksaa takaisin, on kysymys vain Norwegianin kärsimysten hetkellisestä pidentämisestä.
Jos Norjan valtio toteaa Norwegianin olevan välttämätön norjalaisten liikkumiseen, saattaa lopputulema olla yhtiön kansallistaminen ja ulkomaille rekisteröityjen tytäryhtiöiden alasajo.Näyttää yhtiö lentävän Hki-Rovaniemi. Ilmeisesti toimii edelleen 28.3.2020
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää yhtiö lentävän Hki-Rovaniemi. Ilmeisesti toimii edelleen 28.3.2020
Joo, 4.4.2020 liikenteessä.
Anonyymi kirjoitti:
24.3 toimii edelleen.
25.3 kaikki lennot peruttu Canarialta,mitään ei ilmoitettu meille asiakkaille,törkeää,olin varannut lennot yli 6kk,aikaisemmin ,sitten oli jo corona saatin finskin lento Suomeen,ja kallis oli hinta,nyt yritys saneeraukseen jää hyvitykset saamatta,p-kele,Norjan pääminiteri vakuutti että valtio auttaa ei päästetä konkkaan.
- Anonyymi
On vielä pomppuisaa kyytiä ennen kuin selviää, onko Norwegian edes pelastuskelpoinen. https://newsweb.oslobors.no/message/500791
Täyttä kakkaa ei halua Norjan valtiokaan pelastaa...ellei se edes kellu.- Anonyymi
On ilmeisesti anomassa yrityssaneeraukseen?
- Anonyymi
On ilmeisesti anomassa yrityssaneeraukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ilmeisesti anomassa yrityssaneeraukseen?
Näin on. Toiminta jatkuu Norjasta.
- Anonyymi
Norwegian on alkanut myös perumaan syksyn lentoja palmasiin ja teneriffalle ja pieni mahdollisuus että marraskuussa lennetään taas,hyvin pieni.Malagaa ja alicantea on tarjolla toistaiseksi
- Anonyymi
Syksylle pitäisi ostaa pari lippua Norskille. Kai ne uskaltaa ostaa?
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752