Uutisvuoto palaa, mutta se Rädyn ääni

Rakentava.ehdotus

Olen ollut innokas Uutisvuodon katsoja. Kiva kun ohjelma palaa, mutta en pysty yhtään kuuntelemaan Reetta Rädyn ääntä. Sellainen mäkättävä ja säkättävä. Miten voisin ystävällisesti hänelle kertoa, että menisi puheterapeutille. Missä sen voisi kertoa. Hän puhuu asiaa ja on hyvä toimittaja ja uskon hänen muuten sopivan Uutisvuoden vakiopanelistiksi.

(Muuten ihan törkeesti tökkii Suomi24. Onkohan vika operaattorissani vai Suomi24ssä.)

76

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähänalkeellinenohjelma

Ihan mielenkiinnolla kuulisin miten sellainen jankkaava jalkapuolivitsejä UUTISISTA
      keksivä ohjelma on jonkun mielestä mielenkiintoinen

• Rakentava.ehdotus

No olen kai alkeellinen ihminen, mutta menköön. Kyse ei nyt ole ohjelman tasosta, vaan toivoisin neuvoja siitä, miten saisi perille sanomansa toimittajan äänen korjaamisesta. Ystävällisesti eikä vihapuheella räiskien.

• Eikö Ylelle voi antaa palautetta, käypä sivuillaan etsimässä.
        Firma ei varmaan voi toimittajaa puheterapeutille lähettää, mutta jospa hän itse palautteen saatuaan ymmärtää hakeutua äänenkäyttöopetukseen.

• gauhistunut

Ei kait tämä sama vaalea toimi vetäjänä?

• Rakentava.ehdotus

Vetäjänä on Peter Nyman ja Räty on toinen vakiopanelisti.
        Kiitos vaan Anceli vinkistä. Katsoin asiakaspalautteen Mtv3n sivuilta. Sinne voi laittaa vain Facen ja muiden samantyyppisten linkkien kautta palautteen, enkä kuulu mihinkään. Tavallisella sähköpostilla laittaisin. Tai sitten niinkuin monella firmalla on palautesivun, sinne kirjoitetaan asia, lähetetään ja sillä hyvä. Tätä mahdollisuutta en sivulta löytänyt. Tässä tapauksessa kyllä kayttäsin omaa nimeä, vaikka yleisesti en haluakaan minnekään kirjautua.
        Ehkä vain jätän katsomatta yhden kokeilun jälkeen jos ei hermo kestä säkätystä. Sama koski Ukkola-ohjelmaa, jukoliste, kaksi naista kälättää niin etten pysty kuuntelemaan. Ekassa minkä katsoin, aiheet olivat katsottavia, ääni kivisti hermoa ja lopetin.

• Rakentava.ehdotus kirjoitti:

Vetäjänä on Peter Nyman ja Räty on toinen vakiopanelisti.
        Kiitos vaan Anceli vinkistä. Katsoin asiakaspalautteen Mtv3n sivuilta. Sinne voi laittaa vain Facen ja muiden samantyyppisten linkkien kautta palautteen, enkä kuulu mihinkään. Tavallisella sähköpostilla laittaisin. Tai sitten niinkuin monella firmalla on palautesivun, sinne kirjoitetaan asia, lähetetään ja sillä hyvä. Tätä mahdollisuutta en sivulta löytänyt. Tässä tapauksessa kyllä kayttäsin omaa nimeä, vaikka yleisesti en haluakaan minnekään kirjautua.
        Ehkä vain jätän katsomatta yhden kokeilun jälkeen jos ei hermo kestä säkätystä. Sama koski Ukkola-ohjelmaa, jukoliste, kaksi naista kälättää niin etten pysty kuuntelemaan. Ekassa minkä katsoin, aiheet olivat katsottavia, ääni kivisti hermoa ja lopetin.

Ahaa, Uutisvuoto siirtyykin MTV:lle, aina sitä jotain uutta tietoa saa vanhakin ihminen :)

• KK54

Kyllä se ääni repii korviani ja jopa sieluani, raastavaa suorastaan. Muuten varmaan ihan hyvä ohjelma mutta tämän kiljuvan jalopeuran voisi vaihtaa.

• staka

Äänen muodostamisessa on korjattavaa myös yhdellä TV3:n uutisten miespuolisella toimittajalla. En muista nimeä, aika uusi nuori (?) kasvo ja toimittajana mielestäni ok. Mutta se nariseva ääni :( Äytsh!

Reetta Rädystä en tiedä mitään. Mutta jos ylläolevaan on luottaminen niin saatanpa häipyä toiseen huoneeseen. Puolisko nimittäin useimmiten Uutisvuodon katsoo.

• Sisäpiirinbingo

Kun uutinen kertoi, että MTV3 ottaa Ylellä jäihin pannun uutisvuodon, kerroin tuoreeltaan, että Peter Nyman palaa juontajaksi (koska tiedän vähän juttuja molemmista taloista). Eipä sitä kukaan tuntunut uskovan, vaan arvuuttelut oli puuta heinää.
      No, kerron tähän samaan syssyyn, että Jari Tervokin palaa. Mutta...antaapa ajan kulua hetkisen.

• 4711

Sisäpiiri, jätitkö jengin sulattelemaan tuota Tervon paluuta ja huomenna kerrot Tabermanninkin palaavaan....

• Ei-taida-palata
        4711 kirjoitti:

Sisäpiiri, jätitkö jengin sulattelemaan tuota Tervon paluuta ja huomenna kerrot Tabermanninkin palaavaan....

Palata kuolleista olisikin maailman ensi-ilta.

• Sisäpiiristä

Taberman ei palaa. Mutta kunhan vaalit lähestyvät, poliitikot palaavat.

• alfons.S.almi

Joo,palaahan se Tervo,,bensalla kuten porilaistyttö koska ei halunnut afgaanin kanssa seurustella..
        Milloinkahan mahtaa kommentoija iskeä joka valittaa mamujutuista...aina ja jokapaikakassa matuja sorretaan?

• RealistiN

Olen mielissäni maikkarin Uutisvuodon henkilövalinnoista, palaan taas seuraamaan ohjelmaa, toivottavasti saavat hyviä sanavalmiita veraita.

• RealistiN

Vielä ei oikein ole sytyttänyt, tosin Peter on taattua laatua, paljolti on lopputulos aina vieraista kiinni.

• Psykoterapeutitar

Missä viipyy Tupla tai Kuitti ja Tarvan laatikkoleikki, kun kaikki muutkin jo edesmenneet vaan palaavat takaisin? Televisio-ohjelmatarjonta alkaa epäilyttävästi muistuttaa 60-lukua!

• staka

Kaikista typeristä ohjelmista typerin oli Tarvajärven laatikkoleikki. Niinkuin radion Tervetuloa aamukahvillekin (muistinko nimen oikein?). Toivon mukaan niitä ei ikuna uusita, missään muodossa.

Peyton Placea katsoisin pätkän joskus - ihan sillä silmällä että mitä minä joskus nuorena siinä oikein näin. Ehkä katsoin sitä Mia Forrown vuoksi, ikätoveri ja ah niin kaunis!

• Takaslapsuusko

Vilgilialainen, Mutta Oli, Lattie, Lin Tin Tin, Bonantta paljon latten ohjelmia.

• VieläMuistan
        Takaslapsuusko kirjoitti:

Vilgilialainen, Mutta Oli, Lattie, Lin Tin Tin, Bonantta paljon latten ohjelmia.

Minäkin muistan. Vilginiallaisessa päähenkilö oli Tampax, Lattie-koila oli meidän suosikki, Lin Tin Tinin äiti oli Emä Tin Tin, ja isä oli Sii Tin Tin, Bonanttassa oli se paksu Hott. Lattena niitä kateltiin, vaikka ei ollut edes väritelevisiota eikä nettiä.

• Pannukakku

Räty on kuvottava. Janne Kataja (kääpiö) on sellainen otus jota en katella. Mikko Leppilampi huutaa kaikki mitä on tarkoitettu puhuttavan.

• Hyssy

Janne Katajaa en voi katsella ja kuunnella ollenkaan, niljakas epämiellyttävä mies.

• Ruudukko

Kummitteliko televisiosanne? MInä en nähnyt Uutisvuodossa Katajaa enkä Leppilampea. Nutta minulla onkin aika vanha vastaanotin.

• song

Kauheaa kuunneltavaa näiden ohjelman kahden naisen käkätys

• onkooikein

janne Kataja olisi mielestäni hyvä toinen tuomari. Mutta se Reetan kimittämällä puhuminen kuullostaa kamalalta. Se kuullosta sellaiselta kiljumiselta. Tosin ei kova ääniseltä.
      Mutta iljettävältä.

• taskokkaampaa-ohjelmaa

TV ohjelmat ovat nykyään per,,,, sees,,,, tä
      uutisvodon voi saman tien lopettaa, EI KIINOSTA ,

jotain tasokasta viihdettä pitää olla kuten jahti
      myös se .............- suomi peli jossa voi voittaa jopa 500 000

peleissä PITÄÄ olla TASOA, tyhjänpäiväisiä höpötysksiä EI tarvi katsojien kiusaksi esittää miltää kanavalta

• Tiedän

Se Rädyn ääni on todella hirveä monien ihmisten mielestä.Pilaa silla koko ohjelman katsomisen ilon.Sais lukea tämän ja nennä puheopetukseen.Ehkä vielä olisi jotain tehtävissä.
      Vinkatkaa hänelle te ,jotka olette tuttuja,että puheopetus odottaa.

• viihdyttävä

Puheterapeutti voi auttaa esim uutisten lukijaa yleensä madaltamaan ääntään. Viihdeohjelmassa ei oikein voi teeskennellä.
      Nyt katson Uutisvuoto uusintaa ja kyllä tuo vanha systeemi ja Peter Nyman miellyttää enemmän kun Lybeckin juontama naispaneeli, jossa neljä kapteenia. Nyt On hauskempi, nokkelat kapteenit ja hyvät vieraat Rosa Meriläinen ja Jonas Nordman.
      Toivottavasti Tervo ja Saanila tulevat vieraiksi joskus.
      Katsellaan rauhassa miten kehittyy.

• W222

Oli aikamoinen pettymys tuo Uutisvuoto! Räty floppasi täysin ja Joonas nappasi narut käsiinsä. Hyvin ei käynnyt sillä toisellakaan puolella...
      Uutisvuoto on älykköjen laji ja Jari Tervo oli siinä aika vahvoilla. Ja ne mainokset raivostuttaa kaiken lisäksi, ei oikein sovi meikäläiselle. Tuskin jatkan tämän uudelleen lämmityksen katsomista pidempään.

• bessie-----

"Uutisvuoto on älykköjen laji ja Jari Tervo oli siinä aika vahvoilla. Ja ne mainokset raivostuttaa kaiken lisäksi, ei oikein sovi meikäläiselle. Tuskin jatkan tämän uudelleen lämmityksen katsomista pidempään."

Jos Uutisvuoto on älykköjen laji, niin kyllä Reetta Räty on vähintäänkin yhtä vahvoilla kuin Jari Tervo konsanaan.

En nähnyt ohjelmaa, mutta avoimin mielin aion sitä jatkossa katsella ja kuunnella. Tuskinpa Räty "floppasi", jos "floppaamisella" epäonnistumista tarkoitat? Se on mahdollista, että on jännittänyt aika tavalla; tottakai hän tiesi, että katsojat tulevat vertailemaan häntä edeltäjiinsä ja että heillä saattaa olla suurehkot ennakko-odotukset.

Tämä ohjelma kyllä kestää vuosiakin jatkuvaa "uudelleen lämmittämistä", ideanahan on käsitellä viikon uutisia ja uutisettomia viikkoja ei taida olla odotettavissa. Tottakai osa katsojista kyllästyy, mutta uusia katsojiakin aina tulee ja sitten on meitä, jotka päättävät viikon vieraiden mukaan katsovatko vaiko eivät.

Reetta Räty sopii mielestäni oikein hyvin Uutisvuotoon

• W222
        bessie----- kirjoitti:

"Uutisvuoto on älykköjen laji ja Jari Tervo oli siinä aika vahvoilla. Ja ne mainokset raivostuttaa kaiken lisäksi, ei oikein sovi meikäläiselle. Tuskin jatkan tämän uudelleen lämmityksen katsomista pidempään."

Jos Uutisvuoto on älykköjen laji, niin kyllä Reetta Räty on vähintäänkin yhtä vahvoilla kuin Jari Tervo konsanaan.

En nähnyt ohjelmaa, mutta avoimin mielin aion sitä jatkossa katsella ja kuunnella. Tuskinpa Räty "floppasi", jos "floppaamisella" epäonnistumista tarkoitat? Se on mahdollista, että on jännittänyt aika tavalla; tottakai hän tiesi, että katsojat tulevat vertailemaan häntä edeltäjiinsä ja että heillä saattaa olla suurehkot ennakko-odotukset.

Tämä ohjelma kyllä kestää vuosiakin jatkuvaa "uudelleen lämmittämistä", ideanahan on käsitellä viikon uutisia ja uutisettomia viikkoja ei taida olla odotettavissa. Tottakai osa katsojista kyllästyy, mutta uusia katsojiakin aina tulee ja sitten on meitä, jotka päättävät viikon vieraiden mukaan katsovatko vaiko eivät.

Reetta Räty sopii mielestäni oikein hyvin Uutisvuotoon

Jos et nähnyt ohjelmaa, niin olet aika jäävi käsittelemään sitä floppaamista.
        Katso ihmeessä se ensimmäinen Uutisvuoto netin kautta ja kerro sitten vasta mielipiteesi.

Minulla ei ollut mitään ennakkokäsitystä ennen ohjelmaa. En vertaa Tervoon tai Saanilaan. Tilanne vain oli tämä, ei kapteeni voi jäädä täysin pelin ulkopuolelle, siinä se floppi! Uutisvuodon olisi voinnut jättää hyllyyn!
        En vain ole ainut mielipiteeni kanssa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6e231a77-867d-463c-b44a-bcb92d425576

• bessie-----
        W222 kirjoitti:

Jos et nähnyt ohjelmaa, niin olet aika jäävi käsittelemään sitä floppaamista.
        Katso ihmeessä se ensimmäinen Uutisvuoto netin kautta ja kerro sitten vasta mielipiteesi.

Minulla ei ollut mitään ennakkokäsitystä ennen ohjelmaa. En vertaa Tervoon tai Saanilaan. Tilanne vain oli tämä, ei kapteeni voi jäädä täysin pelin ulkopuolelle, siinä se floppi! Uutisvuodon olisi voinnut jättää hyllyyn!
        En vain ole ainut mielipiteeni kanssa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6e231a77-867d-463c-b44a-bcb92d425576

Olen nähnyt Uutisvuotoja aiemmin, joten olin ja olen tietoinen siitä mikä on pelin henki. Reetta Räty myös on minulle tuttu entuudestaan; olen lukenut, nähnyt (ja kuunnellut) televisiossa ja myös livenä. Jo siltä pohjalta ajatellen minulla mielestäni oli 'oikeus' kertoa mielipiteeni asiasta, tietysti muutenkin. Lisäksi ajattelen, että kaupallinen kanava varmasti valitsee erityisen huolellisesti uudelleen aloitettavan ohjelman esiintyjät. Paino sanalla kaupallinen...

Ehkä kapteeni tieten tahtoen antoi tilaa vieraalle, tunnetulle käsikirjoittajalle ja koomikolle (jne. jne.)? Kysymyksessä "ensi-ilta" kuitenkin, ei sitä varmaan ihan tuosta vain lonkalta vedetty. "Ensi-illan" vieraat oli huolella valittu; hyvin monia ärsyttävä Meriläinen ja suosittu pelimies imitaattori Nordman. Kapteeni antoi vieraansa imitoida ja hauskuttaa (suurta) yleisöä (minulle olisi riittänyt vähempikin), arvelen sen olleen harkittua ja aika pitkälle käsikirjoitettua. Ohjelma sai paljon huomiota, ja tuo Iltalehden viihdetoimituksen juttu tietenkin on sille erinomaista mainosta...

• Ole.rehellinen
        bessie----- kirjoitti:

Olen nähnyt Uutisvuotoja aiemmin, joten olin ja olen tietoinen siitä mikä on pelin henki. Reetta Räty myös on minulle tuttu entuudestaan; olen lukenut, nähnyt (ja kuunnellut) televisiossa ja myös livenä. Jo siltä pohjalta ajatellen minulla mielestäni oli 'oikeus' kertoa mielipiteeni asiasta, tietysti muutenkin. Lisäksi ajattelen, että kaupallinen kanava varmasti valitsee erityisen huolellisesti uudelleen aloitettavan ohjelman esiintyjät. Paino sanalla kaupallinen...

Ehkä kapteeni tieten tahtoen antoi tilaa vieraalle, tunnetulle käsikirjoittajalle ja koomikolle (jne. jne.)? Kysymyksessä "ensi-ilta" kuitenkin, ei sitä varmaan ihan tuosta vain lonkalta vedetty. "Ensi-illan" vieraat oli huolella valittu; hyvin monia ärsyttävä Meriläinen ja suosittu pelimies imitaattori Nordman. Kapteeni antoi vieraansa imitoida ja hauskuttaa (suurta) yleisöä (minulle olisi riittänyt vähempikin), arvelen sen olleen harkittua ja aika pitkälle käsikirjoitettua. Ohjelma sai paljon huomiota, ja tuo Iltalehden viihdetoimituksen juttu tietenkin on sille erinomaista mainosta...

Olet bessie feministi kommentteinesi ihan pihalla. Ei nais-asianaisen pidä kannattaa tai suosia naista sen vuoksi että tämä on nainen. Katso nyt yksi jakso tämän ämmän rääkymistä ja myönnä että on sietämätöntä käytöstä, jopa naiselta.

• kiitosei

Tämä formaatti oli loppuunkaluttu..

• Ihanhirveä

Siis ihan oksettava se Rädyn ääni.Heti paikalla puheopetukseen,muuten ei voi uutisvuotoa katsoa.

• 12356

Eipä se naama siitä puheopetuksesta muutu kuten ei luonnekaan joten ei tarvitse sitä kanavaa katsella lauantaisin jolloin ei telkasta muutenkaan tule mitään, ei koko viikonloppuna yleensä.

• pirremiinapas

Itse en ole sarjaa enää katsonut, maistuu vanhalle, mutta joskus pitää vilikasta, että mikä Reetan äänessä on vikana, ei ainakaan niissä ohjelmissa joita ole katsonut hänen äänessään ole mitään vikaa..

• Entäs-sitten-Rosan-nauru

se ottaa hermoon liiaksi.

• Mitäs jos itse menisit sietämys- tai suvaitsevaisuusterapeutille. Miten sinulle voisi ystävällisesti kertoa, että on olemassa erilaisia ihmisiä, ulkonäköön, luonteeseen ja jopa puheääneen liittyen. Ongelma lienee vain sinun, ei Reettan.
      ,

• Rakentava.ehdotus

En tiedä kenelle ehdotuksesi tarkoitit, mutta jos minulle niin vastaan. Katsoin ohjelmaan muutaman minuutin (oliko viime la vai su), korvat eivät sietäneet Rädyn vihlovaa kaakatusta. Siirryin katsomaan toista ohjelmaa, onneksi niitä riittää. Asia on omalta osaltani lopullisesti ratkaistu, ja kaikki hyvin.

• gauhistunut

NykyinenNainen?

Et kait ole nähnyt, mutta Reettaa kritisoidaan ympäri verkkoa. Jos Reetta esiintyisi vain omissa piireissään, niin se ei olisi ongelma, mutta esiintyessään pyytämättä sadoilletuhansille televisiossa, niin ongelmataso on aivan toinen.

Melko kahelia esitystä, että katsojien pitäisi mennä sietämys- tai suvaitsevaisuusterapeutille.

• Asko751t

Räty ja Sumarin siskokset, ärsyttäviä räksyttäjiä, niin ärsyttäviä, niin ärsyttäviä ett ei pysty katsoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Bengalitikku

Saisitkos vatsahaavan,,jos nämä sisarukset olisivat kapteeneina?
        Kuvittelin vain...

Rosan nauru taas on niin erikoinen, ettei voi kuin käkättää mukana.
        Sanoisko estoton.

Minusta ohjelmasta uupuu jotain. Se ärsyttää, että pitää voimallisesti mainostaa mainoksia; eikö voisi sanoa, että on katkos. Katkot syövät ohjelmaa.

Minua ei sykähyttänyt Nordman.

• Vaatii_huumorintajua

Jonas Nordman pelasti uusimman uutisvuodon. Hänestä uusi kapteeni.

• W222

Näin minäkin sen näkisin tuon ensimmäisen jakson katsottuani, Joonas pelasti mitä oli pelastettavissa!

• ÄlytöntäköVai

Minusta Roosa Meriläisen tapa puhua kovaäänisesti ja nauraa hekottaa vaikuttaa välillä meiskaamiselta. En yhtään kaipaisi häntä, vaikka katoaisi julkisuudesta.

• viittoen

Äänistä puheenollen. Ei Reetan ääni särähdä korvaani. Rosan puhe on välillä vähän liian nopeaa ja sitä on vaikea aina seurata.
      Säänaisen Kerttu Kotakorven puheesta on myös joskus vaikea saada selvää. Nämä pari edellistä varmaankin voisivat pari tuntia ottaa puheterapeutilta artikuloidakseen paremmin.
      Tanssija Ansku Bergströmillä on pieni ääni. Sinnemäki on onneksi saatu puhumaan kokonaisia lauseita eikä pätkittele enää kuten poliittisen uransa alkuajoissa.

Kyllähän se niin on, että otamme vastaan äänet erilailla. Mitkä äänet särähtävät minun korviini eivät välttämättä jonkun toisen kuuloaistia kutittele ollenkaan.

• Ihanhirveä

Ei voi katsoa uutisvuotoa,ennenkuin Räty oppii puhumaan siedettävällä äänellä.

• On se niin sääli, että henkilö, joka kirjoittaa näin viisaita, omaa ei niin miellyttävän puheäänen:

https://yle.fi/uutiset/3-10345470

Kaikki eivät voi olla kaikessa hyviä.

• kokkari

Eilisessä lähetyksessä 3 kertaa solvattiin perussuomalaisia ja kerran Soinia.
      Melko köyhää, kun ohjelman formaatti rakentuu yhden tietyn puolueen solvantaan.

Reetta ei pettänyt. Sama rääyntä ja 12 v tyyli kiekaista virkkeen viimeinen sana ylös. Muutenkin typerät jutut, mutta sitä ei tiedä oliko käsiksessä vai Reetassa syy siihen.

• Monissa ylen hupiohjelmissakin vitsaillaan ja nälvitään perussuomalaisia , sehän on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Se on silmiinpistävää ja toisaalta ärsyttävää ja kiusallista . Etenkin kun ylen pitäisi suhtautua kaikkiin tasapuolisesti. tasapuolisuus ei yllä vitseihin asti, olen huomannut.

Mutta ehkä he eivät hoksaa sitä, että loppujen lopuksi , ei haittaa mitä puhutaan, kunhan puhutaan.
        Viihdenikkareitten osaaminen ei yllä tasapuoliseen puoluepolitikointiin.
        Köyhää!!!!!

Nykyään saa yliannoksen puoluepolitiikka ja raiskauksia jo tälläkin palstalla.

• Enemmän tämän kaltaisessa ohjelmassa kiinnostaa vieraat kuin se vakioporukka.
      ja kautta rantain kuulin, että viime kerralla oli Alina vieraana, pidän tuosta iloisesta näyttelijätärestä,
      olisi ollut kiva nähdä miten pärjäsi uutisvuodossa.
      Täällä ei ohjelma näy, joten ehkä näen sen joskus nauhalta.

Vakioporukka vanhenee jo muutamalla katsomiskerralla, joten heidän juttunsa menee ohi,
      ainoat vakiot, jotka ovat jääneet mieleen Taberman ja Tervo, siinä oli oiva pari.

• Hyvin pärjäsi Alina, hän on mukava tyttö.

Lopetin Uutisvuodon seuraamisen siihen, kun Tabermanin poistuttua niistä seuraajista ei kukaan natsannnut, ja etenkin Saanilan epäsiisti olemus ja tyhmät jutut oli viimeinen pisara.

Nyt silkasta uteliaisuudesta katsoin viime jakson.

• ääääälykö

Rosalla on räkäinen nauru ja iso erotomaani. Räty on rankka äänestään. Mä en kestä noita naisia, eikö muita löydy?

• ö-Öö

Äänelläänhän kaikki.

Rädyllä omanlaisensa soundi, ei mua erityisemmin häirinnyt. Aikanaan kesti aikansa tottua Tabermanin ilmaisuun. Jutut oli epäselkeitä ja kundin soundi oli epäselvä sekin. Ajan oloon siihen tottui ja toisekseen Taberman ite rentoutui ja muuttui eloisammaksi jutellessaan, kai alkujännitystä.

Muuten mun mielestä uutisvuoto loppuunkaluttu formaatti. Toimii kyllä, kuin junanvessa, tosin kulunut, kuin kutri-helunan naamari. Uusia hittiformaatteja hankala kehittää ja uutisvuotokin ostokamaa. Ihmetytti, kun peter siirtyi uutisista tohon, sai kai hyvän fyrkan sovittua. Riskipisnes, uutisankkurina ois voinut olla ns. eläkevirka, viihdeohjelma riippuu mainosmyynnistä, joka riippuu katsojaluvuista.

Kaitpa sitä tulee ainakin joskus katottua, riippuu käsikirjoituksista ja maailman tapahtumista, siis sisällöstä. Rädyn soundi ei vaikuta mitenkään asiaan.

=DW=

• turhaaviihdettä

Uutisvuoto on aikansa elänyt, ihan turhaan uudelleen lämmittely, ei kiinnosta. Ihmettelen että Peter Nyman lähti leikkiin mukaan, oli ihan hyvä uutisten lukija.

• bvchgf

Ja nuo valtoimenaan liehuvat haituvat hiukset. Miehet siististi stailattu, mutta nuo kaksi naista: varmasti maskeeraajat, kampaajat osaavat laittaa suomalaisten naisten ohuet ja vähäiset hiukset siististi pois kasvoilta TV esiintymisiä varten. Epäsiisti, keskellä päätä oleva jakaus, naamalle kuin naamalle iästä riippumatta näyttää olevan trendi. Ikävää ja vastenmielistä katsottavaa.
      Yhden jakson kyseistä ohjelmaa seurasin, enempää en katso, jos ei tyyli ja käkättäviä ääniä saada jotenkin 'miksailtua'. Kaikenlaiset vempaimet ja robotit ovat tätä päivää, miksei ääntä pystytä muokkaamaan samalla tavalla kuin stailataan esiintyjien habitustakin?

• Viihdeohjelma

Räty ei sovi uutisvuotoon kapteeniksi. Käkätys ja omille vitseille nauraminen ärsyttää. Uusivuorikaan ei paras mahdollinen. Tervon ja Staanilan tyyppiset persoonat eivät jättäneet
      kylmäksi katsojaa tämän ohjelman aikana koskaan.

• Eikössetajua

Yhdessä jaksossa Räty jasoi hillitä rääkymisensä,mutta taas viime kerralla aivan hirveätä variksen rääyntää. Miten se on niin tyhmä.Kaipa joku lukee näitä ja kertoo hänelle.
      Juontaja on tosi symppis,mutta oli pakko vaihtaa kanavaa ,niin paljon ihoan Rätyä.
      Ja meitä on paljon.Aivan kuvottava ääni.

• kaikk.ohjelmat.mätää

Voi surku,
      ei jaksa enää kattoa l ä m m i t e t t y ä uutisvuotoa,

huh huh,

eikö ne keksi enää mitää oikeesti uutta, älykästä, huumoria,
      kattosivat edes vanhioista mallia ja sommitelisivat niitten pohjalta jotain aivan uutta ja mielenkiintoista,

• alfons.S.almi

Muuten paska ohjelma mutta Räty onneksi kohottaa ohjelman tasoa.
      Myös ihanalla artikuloinnillaan,joka saa pa****a väreilemään.

• sarkasminpaluu

On todella miellyttävää, kun Uutisvuotoa juontaa taas sympaattinen älykkö, Peter Nyman, jonka ei tarvitse huutaa ollakseen hauska.
      Ohjelma on palautunut oikeille raiteilleen Lybeckin metelöinnin ja naispaneelien jälkeen.

• sammatr

Rätyn tyyli, ja puhe ja muu tosi rasittavaa!!

• Bengalitikku

Sampo Terho ja Antti Häkkänen selvisivät aika hyvin.

Mutta minua ohjelmissa häiritsee nämä kapteenien päälle puhumiset ja se kun kuvittelevat olevansa niin erinomaisen näppäriä, eivät vieraat juurikaan pääse loistamaan. Molemmilla kapuilla hirveä esiintymisen ja pätemisen tarve: vaihtoon, mikä olisikin hyvä. Joka kuukausi uudet kaput!

• Poispois

Siis edelleenkin se Räty on tosi vastenmielinen.Muuten hyvä ohjelma ,mutta ei voi katsoa justuon Rädyn kiljumisen ja epämiellyttävän ulkonäön takia.

• Osannetkoarvella

Onhan aloittaja huomannut ja hoksannut sellaisen pienen jutskan elämästä ja maailmasta, että jos joku toisen ihmisen ominaisuus, tapa, piirre ... ärsyttää sinua, niin vika ei ole sen toisen, vaan ...

• Rakentava.ehdotus

Ole sinä vaan kernaasti tuota mieltä, mutta minä en. Käkätys ärsyttää niitä joita se ärsyttää. Ei ole itsessä silloin mitään vikaa. On pari ohjelmaa nauhoitettuna, kun niissä on mielenkiintoiset henkilöt, mutta katsomaan en ole vielä pystynyt Rädyn takia. Kun laitan ohjelman päälle niin ihan korviin ottaa ja eikun kiinni. Vuodenko verran ne ohjelmat siellä säilyy, saas nähdä jäävätkö katsomatta. Onneksi on paljon muita hyviä ohjelmia, mm. Putous eilen oli vekkuli ja suosikkini ehdottomasti Etukammarin pohjalaispoika.
        Vastasin nyt tähän kun on näköjään aikanaan aloittamani keskustelu pullahtanut esille uudestaan.

• Bengalitikku

Ehkä eri nimettyjen poliitikkojen irvailu alkaa olla 'last season' eli voisiko Väyryset, Halla-ahot jne jättää jo. Sanomisen puutetta ja liian helppoa vain nimiä heitellä. Asia etunokassa. Hjallis oli aika hyvä eilen (osaa muuten nauraa itselleen, mutta osaa vääntää moodin vakavaksikin) samoin Lawson.
        Nuo vakikapteenit voisi kuukausittain vaihtaa.

• Revisiitä

Olen vakaasti sitä mieltä, että se, mikä ihmistä ärsyttää, kertoo no. siitä ihmisestä, jota ärsyttää. Ei kenestäkään toisesta eikä muista mitään. Aika yleisesti ihmisiä ärsyttää sellaiset asiat, joita he eivät kestä itsessään, mutta itseä on niiin pilun paha panetella.

• peter5v

@Revisiitä

Kumpi sinua ärsyttää? Persu vai vasemmistoliittolainen? Vai poliittisesti joku muu?

• Snaijaako5-vuotias

Ei kumpikaan, mutta kaikki politiikkapotaskaa veivaavat ja vääntävät, jotka ovat olevinaan hoitamassa yhteisiä asioita. Ärsytys on yleistä eikä kohdistu yksittäisiin persooniin heidän haukkumisenaan tai joittenkin heidän persoonallisten ominaisuuksiensa julkisena mollaamisena.

• Bengalitikku
        Revisiitä kirjoitti:

Olen vakaasti sitä mieltä, että se, mikä ihmistä ärsyttää, kertoo no. siitä ihmisestä, jota ärsyttää. Ei kenestäkään toisesta eikä muista mitään. Aika yleisesti ihmisiä ärsyttää sellaiset asiat, joita he eivät kestä itsessään, mutta itseä on niiin pilun paha panetella.

No eihän kaikki ärsyynny samasta tai samalla tavoin.
        Voihan ohjelmaa tarkastellaa niinkin, että miten siitä saisi paremman.

Pitkästä aikaa katsoin Tähdet, tähdet. Onpa Ressu Redfordilla kaunis, soiva ääni. Oispa kiva, jos joku säveltäisi balladeja hälle.
        Nii-in. Ohjelman nimi voisi olla Tähti, tähti. Leppilampi säheltää eikä oikein tiedä, mitenpäin olisi. Show-varas, mokomakin komia poika.

• yllätyin
    • Amazone

Lisäksi henkilö yrittää koko ajan päästä ääneen ja kun onnistuu, ei huuto tahdo loppua lainkaan. Sitäpaitsi hän ei ole hauska.

• 12345678Q

Suomen hauskin mies Sami Hedberg ja hänen naisystävänsä Saija Tuupanen olisivat vierassuosikit Rädyn ohjelmaan.

• KeltaisetTakahampaat

Ihana yhteiskuva Samista ja Saijasta iltapäivälehdessä. Kaksi humoristia.

• madallaääntä

Peter on kiva ja oikein odotin et palaa takas, mut Reetan ääni ottaa korviin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10500
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3615
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3381
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2895
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      221
      2281
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2223
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2053
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1658
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1486
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1396
    Aihe