Miksei exel muista viimeistä copyä kuten monet muut ohjelmat, jos pastaan jonkun ja teen muuta välillä joudun ottamaan copyn uudestaan vaikka copyn sisältö olisi sama kun aimmin copyssä.
copy paste
pekka-123
1
286
Vastaukset
- Kundepuu
Käytä leikepöytää...
Muistissa 24 edellistä kopiointia ja jos lisäät niin vanhin poistuu...
Löytyy HOME valikosta ja klikkaamalla sitä Clipboardin vieressä olevaa nuolta, aukeaa valikko, mistä voi valita liitettävän tiedon...
2017 versiossa lisätty tuo liitännän mahdollisuus, eli v 2017 vanhemmissa täytyy tyytyä tohon leikepäytään
Keep EXCEling
@Kunde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804