Onko se keskustelu suljettu kun ei sivut enää avaudu
metsakoneet.fi
10
2212
Vastaukset
- turhauma
Jo vain joutikin lopettaa.
- exitus
Näillä näkymin se on suljettu. Ei noin epäaisallisen sisällön takia voi antaa sen jatkua.
- Ais
Täälläkö jatkuu aisallinen keskustelu?
Katso alla.
- Molopää
Eikö äitin kyykkänöillä hermo pidä?
- exitus
Etkö itse ole äidin kyykkänä? vai mistä muualta luulet olevan lähtöisin kuin äitisi kohdusta?
- Öky
Piti laittaa sivut kiinni. Annoin samalla parille renkillekkin neljävitosta
- closed
Kaikki tällaiset vääryyttä tekevät pitää sulkea pois vaikuttamasta täältä. edelleen Kiteellä jatkuu se käyttövesikaivoihin paskan kantaminen ja ihmisille vahingon tuottaminen, lisäksi ongelmaa tuottaa näiden Virroilla ja Jurvassa kavallusta ja petosta harjoittaneiden henkilöiden toimet. Mikä ajaa järjellä varustettuja ihmisä tekemään tällaisia väärämielisiä toimia?
- Kualeppi
Mitä lienee tapahtunut kun ei "avoin ja rehellinen" sivusto avaudu?
- mehtäpöhölö
Ihme sakkia tämä mehtäväki. Alan asioista ei voi järjellisesti keskustella. Nuo lahtosen sivustot välillä ku esiteinien huutelua. No sellasta se on kun pääsee huutelemaan mitä sylkisuuhun tuo ihan anonyymisti. Vaihtoehto on ollu tarjolla mutta ei ketään kiinnosta. Mistä johtuu?
On vielä olemassa se vaihtoehto sivusto, http://metsatyo.foorumi.eu/index.php Ei tosin ole pitkään aikaan ollu kävijöitä, muutaku mainosbotteja. Nehän on tosin lahtosen sivun kävijöille tuttuja.. :D
Tuonne metsätyösivulle jos luo tunnuksen niin pääsee virittelemään keskustelua, josko sinne alkas muitakin tulemaan hiljalleen .- Anonyymi
Kukas sinuakaan kieltää esiintymästä omalla nimellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2459552Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.527791Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2016505- 1733662
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2851971- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1091532
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397