On niin mahtavaa olla uskossa!!!

AdaJuliaAlexandra

Mun elämä ei ole aina todellakaan ollut helppoa, mutta nyt Jeesus on tärkein asia elämässäni. Ei tarvitse olla ikinä yksin, koska Jeesus on aina mun kanssa. Ja saan rukousvastauksia, ihmeellisiä juttuja. Ja Jumala johdattaa mua mun elämässä. Tää on ihan huippua!!! Vaikka jotkut haukkuu kun oon uskovainen ja syrjii niin se ei haittaa koska se on niin pientä siihen verrattuna kun mulla on upee Jeesus! Ja oon saanut uusia uskovaisia kavereita seurakunnasta. Jos haluat kokea saman niin tässä vähän vinkkejä:
https://www.netmission.fi/

20

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gangsterion

      Jeesus on vetäny mua muutaman kerran nyrkillä päähään ihan sillee salakavalasti.

      • jeesussydämissämme

        Miksi yrität mustamaalata Jeesusta!? Jeesus on cool! Päästä Jeesus sydämeen!


      • Joo9ooooo
        jeesussydämissämme kirjoitti:

        Miksi yrität mustamaalata Jeesusta!? Jeesus on cool! Päästä Jeesus sydämeen!

        Jeesus on lähettäny monta tuttua helvetin liekkiin käristymään. Kannattaakohan pyrkiä taivasee, jos haluaa heitä vielä nähä?


      • jeesussydämissämme

        Eihän sellaisia syntisiä ystäviä tarvitse nähdä! Saat paljon parempia ystäviä taivaasta! Muiden enkeleiden kanssa saat siellä leijua ja Jeesuksen kanssa voi opetella pelaamaan vaikka haavipalloa. Paljon parempi kuin helvetin liekeissä palaminen näiden "ystäviesi" kanssa!


    • TheGreatestShowManOnXD

      No mitäs täämä sitten on, kun antaa mua kiusata ja syrjitä, jne jnw? Mitäs tämä sitten on, kun on kauheet ja runsaat menkat? Mitäs tämä sitten on, kun jotkut joutuu helvettii ja toiset taivaase3n, eikö kaikilla ole silti oli mikä oli, niin oikeus päästä taivaaseen eikä helvettiin?

      Mut hei! Itte oon demonien puolella. Demonit!!!!! Polttakaa toi!

      • jeesussydämissämme

        Et ole päästänyt Jeesusta sydämeesi, tämän takia kärsit. Jos ottaisit Jeesuksen vastaan eivät nämä "neitihuoletkaan" varmasti olisi niin sietämättömiä! Jeesuksen lämmin syli parantaa.

        Älä anna demoneille valtaa! Syövät sinut sisältä ja sitten joudut Helvettiin palamaan! Ritiset ja kärvennyt kuin grillimakkara!


      • TheGreatestShowManOnXD

        Haha, hyvää vitsiiiiiioioiioooo!!!


    • löydätotuus

      Kristinusko on rakennettu aikaisempien uskontojen päälle, niiltä varastetulle perustalle. Joulu ja kaikki muut kristilliset juhlat ovat pakanallisia alkuperältään. Samoin useimpien kirkkokuntien pyhät paikat kuten ortodoksien Athos-vuori. Suomessa Liedon keskiaikainen kivikirkko (Liedon ruotsinkielinen nimi Lundo, tarkoittaa lehtoa, paikalla oli pyhä lehto ennen kirkon rakennuttamista), karjalaisilla Konevitsan hevoskivi jne.

      Kristinusko on nykyisin kuitenkin, onneksi, katoamaan päin kasteiden vähentyessä ja kirkosta eroamisten lisääntyessä.

      http://josgreece.angelfire.com/Exposing_Xianity.htm

    • jaakko567

      uskominen on heikkomielisille.

    • Sime

      Voihan se elämänsä pilata uskonnollakin. Ei siihen pakko ole huumeita käyttää

    • KatariinaE

      Kattokaa tää elokuva, se on aivan ihana.

      Sarah's Choice

    • Ralex

      En tiedä mitään niin typerää kuin uskovaisuus. No huumeet ehkä vois olla.

    • thetruth

      Se on hienoa, että olet uskossa (Jeesukseen). Se on varmaa, että pilkkaajia ja vainoajia sulla riittää, koska sulla on jotain enemmän ja pysyvämpää mitä tämä maailma voi kenellekään koskaan antaa. Ihmiset ovat niin typeriä, kun pilkkaavat uskovaisia, mutta helvetti on olemassa heille kuoleman jälkeen. Ei sitä voi kukaan estää.

      • Japp3rvocki

        Helvetti on siellä, missä on uskovaisia. Paitsi protuleirillä, vaikka mukana olisi uskovaisiakin. He ymmärtävät olla pelottelematta.


      • thetruth
        Japp3rvocki kirjoitti:

        Helvetti on siellä, missä on uskovaisia. Paitsi protuleirillä, vaikka mukana olisi uskovaisiakin. He ymmärtävät olla pelottelematta.

        Japp3rvocki...

        Eipä tuo asia ole sinusta tai minusta tai kenestäkään muusta ihmisestä kiinni eikä meidän mielipiteistä kiinni. Jumala on ilmaissut tahtonsa ja suunnitelmansa Raamatussa eikä ihmisen kohtalo riipu siitä mitä mieltä ihmiset on siitä asiasta.


    • thetruth

      AdaJuliaAlexandra...sen haluan vielä sanoa, että tuo netmissionin linkki minkä laitoit, on todella hyvä ja varmasti voi auttaa monia: www.netmission.fi

    • T..Mirka

      Usko on kuin sairaus, jossa aivot pistetään narikkaan.

    • TotuudenRenki

      Lukekaa aiheeata EP Tiitisen kirja Pikkulinnunrata.

    • Sime

      On ihan tutkittu että uskovaiset on tyhmempiä :D

      • thetruth

        Mainitseppa joku niistä tutkimuksista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe