Savon Rakennustekniikka Shareholding Vacations

sarjayrittäjä

Savon Rakennustekniikka ala Shareholding Vacations ala jv securyty ala myy huutokaupat.com palvelussa Kolin viikkoa 6 ja kovasti kehuu että osakkeen no:17 vastike on noin 100 euroa vuodessa. Mikä mittatikku Kuopiossa on käytössä kun osakkeen vastike on tässä 42m2 parvi 20m2 osakkeessa 239,40 euroa. Onko sen vaihtosuhde Kuopiossa 100 euroa? Paljonko maksaa kalakukko Kuopiossa?

9

440

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isännöitsijä08

Ei hehkuta ei saatu isännöitsijätodistusta kohteesta sairasloman vuoksi. Ei myydä ilman sitä mitään:

• isännöitsijä08

Kiitos huomautuksesta:

• mis

Missä ilmoituksessa on maininta että kohteessa käytössä RCI-kalenteri?

• Isännöitsijä08

Sinun pitäisi tulla meille töihin : ) hyvin tiedät asioita. : )

• karvaanikulkeejakoirat

Itseasiassa annoimme ilmaiset vastikkeet vuodelle 2019 vastikkeet ovat 0 EUR. Tarjouskampanjat ovat ihan tuttua liiketoimintaa : ) Hohhoijjaa näitä suomi24 juttuja.

• Meklari098

Toinen sivusto on vuokrattu matkatoimistolle: ) halvempaa on käyttää franchising yrittäjää, kuin palkata ketään.

Näistä syistä emme palkkaa, vaikka tarvetta olisi – yrittäjät kertovat
      https://yle.fi/uutiset/3-8306788

• voipoikaparkaa

Käsittämätöntä amatöörimaisuutta kun ei tiedetä myyntikohteesta tai yleensä lomaosakkeista tuon taivaallista. Tämäkin väittämä että annoimme vastikkeet nolla euroa vuodelle 2019 silkkaa puppua. Savon Rakennustekniikan provikat menisivät tähän ilmaiseen nolla vastikkeeseen 2019 jos olisi maksaja. Veikkaan että vuoden viikko on RCI systeemiin tellennettu eli ostajalla käyttöoikeus vasta 2020 ja siitä alkaa vastikevelvollisuus. Itsekun tiedän nämä jutut niin kummeksun näitä tämän yrittäjän ilmituksia joissa ei ole faktaa eli tietämystä lomaosakkeista. Miten tällainen yrittäjä voi sanoa olevansa alan ammattilainen? Ilmoituksissa niin amatöörimäistä tietämättömyyttä.

• isännöinti56

RCI pistepurku kannattaa aina tehdä kaupan yhteydessä holidayclupilla se käy parissa viikossa. Osake vapautuu uuden omistajan käyttöön. Isännöitsijätodistuksessa aina mainitaan seuraava käyttöoikeus. Isännöitsijältä kilahtaa sähköposti, talletus purettu.

• ppiihhaallaa

Tästä viestiketusta huomaa ettei toimija ole henkilökohaiseti ollut missään viikko-osake myyntiorganisaatiossa myyjänä. Ei ymmärrä miten myynti prosessi toimii oikeasi. Sama kuin antaisi pohjoiskoralaiselle ikean mööpeli paketin...kokoa itse ruotsalaisilla ohjeilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. 39
      455
    13. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      450
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe