Hei, olen 40 vuotias nainen Uudeltamaalta. Olen erittäin eläinrakas kiltti savuton ja herkkä. Olen isokokoinen ja vaalea. Etsin 40-60 vuotiasta eläkkeellä olevaa miestä sähköpostien vaihtoon. Mulla on kristilliset arvot. En ole itsekään työelämässä. Toivon että olet vaatimaton, eläinrakas, epäpinnallinen kiltti ja suvaitsevainen mies. Toivon että olet sinkku kun itsekin olen. Pidän musiikista ja elokuvista. Sähköpostini on: [email protected]
Etsin eläkkeellä olevaa 40-60 vuotiasta miestä s.p
Tuulikoo
2
297
Vastaukset
- sori_vaan
On muute rouvalla melkonen ikähaitari tuossa hakemuksessa. Ja en vaikken olekaan mikään täydellinen mies, niin jos et sinä saa kontaktia mihminkään livessä, niin et kyllä muutenkaan.
- Raksa_Rane
Kyllä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111426- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565914Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644870- 164697
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 853512
- 803260
- 481761