Kartonkien kierrätys

Miksi kartonkien ja pahvien palautus on tehty niin hankalaksi? Miksei näitä voisi palauttaa kurottelematta ylöspäin? Rikkinäisen olkapään kanssa yhtä tuskaa.. Joku insinööri voisi hyvin suunnitella keräyspisteelle korokkeen, josta voisi helposti pudottaa pahvit syöttöaukosta "paalauskoneeseen".

Onko jollekulle tullut sama mieleen? En voi olla ainoa..
Ilmoita

Kannattaako tapella portsareiden kanssa?
Ilmoita
Ootko kääpiö? Kyllä meistä herrasmiehistä joku voi auttaa pahvien nostamisessa!
Ilmoita
Vaadin esteettömän jäteastian!!!! Heti saatava ramppi ja invamerkit astioiden toiselle sivulle.
Ilmoita
Mä kyllä ymmärrän tuskan enkä halua vähätellä kenenkään vaivoja mutta en kyllä ole nähnyt mitään roskista joka täytettäisiin alhaalta ylöspäin
Ilmoita
Ymmärrän hyvin aloittajaa. Samaa asiaa olen itsekin ihmetellyt. Ei minun ainakaan tarvitse kurotella, jos pistän jotain keittiön roska-astiaan enkä ole nähnyt muillakaan keittiössä roskista olkapään korkeudella vaan kaapin takana, roska-astian yläreunan ollessa noin 50 cm:n korkeudella .

Sitäpaitsi minä ainakin täytän roska-astian alhaalta ylöspäin. Viimeiset jätökset jäävät päällimmäiseksi. Olen huomannut muidenkin tekevän niin. Joillakulla on kyllä kummallinen käsitys fysiikan maailmasta..
Ilmoita
Alhaalla oleva täyttöreikä tietää että siellä olisi pian paalissa myös kissasi ja joku utelias junnu.
Ilmoita
Alhaalta ylöspäin täyttyviin asioihin kuului vain iisakin junaleikit.
1 VASTAUS:
Onneksi minulta ei tule pahvia.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kartonkien kierrätys

Miksi kartonkien ja pahvien palautus on tehty niin hankalaksi? Miksei näitä voisi palauttaa kurottelematta ylöspäin? Rikkinäisen olkapään kanssa yhtä tuskaa.. Joku insinööri voisi hyvin suunnitella keräyspisteelle korokkeen, josta voisi helposti pudottaa pahvit syöttöaukosta "paalauskoneeseen".

Onko jollekulle tullut sama mieleen? En voi olla ainoa..

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta