Mulle soitti tänään henkilö, joka mainitsi puhelussa varmaan 20 kertaa, että olen hörhö.
Se sanoi, että Suomessa on susia liikaa ja ne ahdistelevat ihmisiä. Kun vastasin, ,että olen kulkenut susialueilla metsissä, tämä sanoi: "susi on niin viisas, että ei se hörhöjen päälle käy".
Tämän jälkeen urpo väitti mun olevan rikostutkinnassa! Syy ei selvinnyt mikä olisi rikosnimike.
En löytänyt fonectasta enkä siis tiedä missä päin tämä tyyppi asuu. Numero on näkyvissä nimimerkissäni.
Pankaapa numero muistiin
0414876053
2
203
Vastaukset
Heh heh...noitahan tolloja riittää tässä maassa. Vielä kehtaa soittaa jotta oikein numero jää näkysälle, niin tyhmä on pallinaama. Heh heh... mitähän tähän sanoisi. Vissiin tuo poika liikaa leikkinyt possujen kanssa karsinassa. Hyi ku ilettävä tyyppi.
- Hehhehhee
Ja yksi possuja paneva pallinaama on niin tyhmä, että luulee prepaid numeron näkymisellä olevan jotain merkitystä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624519KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1623439Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582767- 1432686
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492644- 241913
- 241771
- 301646
- 1741620
- 421322