Uuden läppärin windows

mikämaksaa

Päivitykset kestänyt 4h kauanko vielä? Jos näyttö sammuu päivittääkö?

12

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • win7-12h-etsii

      Päivittää jos on päällä tietokone. Näyttö ei ole tietokone, voi sammuttaa.
      Riippuu mikä windows? Onko se hakemassa niitä vai lataamassa vai käynnistys/sammutus asennuksessa.

      • ennenläpihuutojuttu

        Nyt jumittunut ominaisuuspäivitys w10 versio 1803 Tila Asennetaan 86% jumittunu siihen 30min. Miten voi olla näin vaikeeta 6-7odottaa uudelleenkäynnistystä


      • aslakkialatölviöstä
        ennenläpihuutojuttu kirjoitti:

        Nyt jumittunut ominaisuuspäivitys w10 versio 1803 Tila Asennetaan 86% jumittunu siihen 30min. Miten voi olla näin vaikeeta 6-7odottaa uudelleenkäynnistystä

        Kyllä se siitä jatkaa, odota vaan.
        Tehtävienhallinnasta voi katsella mitä kone harrastaa, niin kauan kun näppäimistö toimii on toivoa päästa päivityksen loppuun.


      • laita-päiv-ku-ei-tarvet

        SSD nopeuttaisi huomattavasti.
        Odota 3h ainakin. Minulla ei ole koskaan jumiutunut ilman että ei olisi antanut virheilmoitusta tai vastaavaa.

        Yö päivitys tai silloin kun et ole kotona. Laita aktiiviset tunnit sopivasti. Ei voi mitää joskus se on päivitettävä kun ei voi estää ellei ole pro versio silloinkin vain 30 päivää. Älä paina etsi päivityksiä. Laita data mitattu yhteys niin ei asenna.


    • luultavimmin

      Uudessa on kai Win 10, ellei jostain syystä ole asentelemassa vanhempaa versiota.

      • hhjkk

        Tänään kone on win10 koneen käyttöönotto pitääkö pakko käynnistä uudestaan. Tässä menee koko ilta tää pskempi kuin vista


      • hahhaaahhaaaaaaaaaaaaa
        hhjkk kirjoitti:

        Tänään kone on win10 koneen käyttöönotto pitääkö pakko käynnistä uudestaan. Tässä menee koko ilta tää pskempi kuin vista

        Kakenlaisia romuja ne ostaakin, Buhahhaaahhaa


    • suosittelentätä

      Näidentakia asennan markettikoneisiin aina puhtaan ja tuoreen version Microsoftin sivuilta alustaen levyn. Saapi uusimman version ja pääsee samalla eroon koneen valmistajan turhista roinista..

    • mikämaksaa

      6h 45min kesti päivitys, no tän kanssa elettävä 💻

    • Jos on pysähtynyt johonkin kohtaan yli vuorokaudeksi ettei etene niin sitten käynnistä uudestaan.

    • Tuossanoin

      Miksi ihmiset ostavat tuolaisia etanoita? Ostakaa kunnon koneita niin ei tarvitse valittaa, maksaa huolloista ja vaihtaa konetta tiheällä tahdilla. Köyhällä ei ole varaa halpaan.

      Ei se windows ole ongelma, vaan liian heikko rauta. Halvimmat ja uudet myynnissä olevat kannettavat ovat raudaltaan liian heikkoja windows 10 -käyttöjärjestelmän pyörittämiseen. Kelvollisten koneiden hinnat alkavat noin 500€ tienoilta.

      Tämä kannettava maksoi reilut 1000€ kolme vuotta sitten, enkä edes muista milloin olisin joutunut odottelemaan windowssin päivittymistä kymmentä minuuttia kauempaa. Käyttöjärjestelmän asentaminenkin hoitui muistaakseni alle puolessa tunnissa.

      • ennenoliennen

        Silloin ei ollu windows 10 vaihtuis äkkiä parempaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe