Päivitykset kestänyt 4h kauanko vielä? Jos näyttö sammuu päivittääkö?
Uuden läppärin windows
12
384
Vastaukset
- win7-12h-etsii
Päivittää jos on päällä tietokone. Näyttö ei ole tietokone, voi sammuttaa.
Riippuu mikä windows? Onko se hakemassa niitä vai lataamassa vai käynnistys/sammutus asennuksessa.- ennenläpihuutojuttu
Nyt jumittunut ominaisuuspäivitys w10 versio 1803 Tila Asennetaan 86% jumittunu siihen 30min. Miten voi olla näin vaikeeta 6-7odottaa uudelleenkäynnistystä
- aslakkialatölviöstä
ennenläpihuutojuttu kirjoitti:
Nyt jumittunut ominaisuuspäivitys w10 versio 1803 Tila Asennetaan 86% jumittunu siihen 30min. Miten voi olla näin vaikeeta 6-7odottaa uudelleenkäynnistystä
Kyllä se siitä jatkaa, odota vaan.
Tehtävienhallinnasta voi katsella mitä kone harrastaa, niin kauan kun näppäimistö toimii on toivoa päästa päivityksen loppuun. - laita-päiv-ku-ei-tarvet
SSD nopeuttaisi huomattavasti.
Odota 3h ainakin. Minulla ei ole koskaan jumiutunut ilman että ei olisi antanut virheilmoitusta tai vastaavaa.
Yö päivitys tai silloin kun et ole kotona. Laita aktiiviset tunnit sopivasti. Ei voi mitää joskus se on päivitettävä kun ei voi estää ellei ole pro versio silloinkin vain 30 päivää. Älä paina etsi päivityksiä. Laita data mitattu yhteys niin ei asenna.
- luultavimmin
Uudessa on kai Win 10, ellei jostain syystä ole asentelemassa vanhempaa versiota.
- hhjkk
Tänään kone on win10 koneen käyttöönotto pitääkö pakko käynnistä uudestaan. Tässä menee koko ilta tää pskempi kuin vista
- hahhaaahhaaaaaaaaaaaaa
hhjkk kirjoitti:
Tänään kone on win10 koneen käyttöönotto pitääkö pakko käynnistä uudestaan. Tässä menee koko ilta tää pskempi kuin vista
Kakenlaisia romuja ne ostaakin, Buhahhaaahhaa
- suosittelentätä
Näidentakia asennan markettikoneisiin aina puhtaan ja tuoreen version Microsoftin sivuilta alustaen levyn. Saapi uusimman version ja pääsee samalla eroon koneen valmistajan turhista roinista..
- mikämaksaa
6h 45min kesti päivitys, no tän kanssa elettävä 💻
Jos on pysähtynyt johonkin kohtaan yli vuorokaudeksi ettei etene niin sitten käynnistä uudestaan.
- Tuossanoin
Miksi ihmiset ostavat tuolaisia etanoita? Ostakaa kunnon koneita niin ei tarvitse valittaa, maksaa huolloista ja vaihtaa konetta tiheällä tahdilla. Köyhällä ei ole varaa halpaan.
Ei se windows ole ongelma, vaan liian heikko rauta. Halvimmat ja uudet myynnissä olevat kannettavat ovat raudaltaan liian heikkoja windows 10 -käyttöjärjestelmän pyörittämiseen. Kelvollisten koneiden hinnat alkavat noin 500€ tienoilta.
Tämä kannettava maksoi reilut 1000€ kolme vuotta sitten, enkä edes muista milloin olisin joutunut odottelemaan windowssin päivittymistä kymmentä minuuttia kauempaa. Käyttöjärjestelmän asentaminenkin hoitui muistaakseni alle puolessa tunnissa.- ennenoliennen
Silloin ei ollu windows 10 vaihtuis äkkiä parempaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511