Moi, oon 12 vutta vanha ja tarviisin nopeesti kasaan 300e uutta puhelinta varten?
Miten saan nopeasti rahaa.
6
435
Vastaukset
- Toimihenkilö
Olet 12-vuotias, etkä tarvitse 300 euron puhelinta.
- Omyritäjä
Sinun iässäsi ei paljoa voi tehdä, pyydä joulu- syntymäpäivä lahjaksi rahaa. Voit ehkä myös kysyä sukulaisilta tai naapureilta jos nämä tarvitsisivat vaikka ikkunan pesussa apua tai nyt talven tullessa myöhemmin lumitöissä. Pulloja keräämällä. Oikein muuta en tuon ikäiselle keksi, mutta olen kyllä samaa mieltä ylemmän kanssa, tarvitsetko todella mitään 300 euron puhelinta.
- kimmo266
mene töihin:3
- ipuopopo
onko sun tikkarissa jo karvoja
- karakallionmiika
Sain viikossa auttamalla naapureita 180 euroo kun aloitin ja nyt on useita naapureita jota autan, saan nyt 250-300euroo viikossa.
Ihan joka päivä on pyörällä ulkoiluttaa koiraa ja kaikenlaista hommaa, lumitöitä, kaupassa käyntiä ja yhden invaliidin seurana kauppamatkoilla.
On mun tikkarissa jo karvoja ja jos näytän niin paljonko siitä saisi? Se on sellainen normaali tuppikalu 12-13cm kovana. - ffffdfdfdf
näytä sitä naapurin mummolle
ilman tekareita se voi tehdä sulle ns ienjumppaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501