Moi, oon 12 vutta vanha ja tarviisin nopeesti kasaan 300e uutta puhelinta varten?
Miten saan nopeasti rahaa.
6
531
Vastaukset
- Toimihenkilö
Olet 12-vuotias, etkä tarvitse 300 euron puhelinta.
- Omyritäjä
Sinun iässäsi ei paljoa voi tehdä, pyydä joulu- syntymäpäivä lahjaksi rahaa. Voit ehkä myös kysyä sukulaisilta tai naapureilta jos nämä tarvitsisivat vaikka ikkunan pesussa apua tai nyt talven tullessa myöhemmin lumitöissä. Pulloja keräämällä. Oikein muuta en tuon ikäiselle keksi, mutta olen kyllä samaa mieltä ylemmän kanssa, tarvitsetko todella mitään 300 euron puhelinta.
- kimmo266
mene töihin:3
- ipuopopo
onko sun tikkarissa jo karvoja
- karakallionmiika
Sain viikossa auttamalla naapureita 180 euroo kun aloitin ja nyt on useita naapureita jota autan, saan nyt 250-300euroo viikossa.
Ihan joka päivä on pyörällä ulkoiluttaa koiraa ja kaikenlaista hommaa, lumitöitä, kaupassa käyntiä ja yhden invaliidin seurana kauppamatkoilla.
On mun tikkarissa jo karvoja ja jos näytän niin paljonko siitä saisi? Se on sellainen normaali tuppikalu 12-13cm kovana. - ffffdfdfdf
näytä sitä naapurin mummolle
ilman tekareita se voi tehdä sulle ns ienjumppaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823