Elikkä onko kellään kokemusta kyseisestä sarjasta ja onko tietoa minkä hintaluokan sarja on ku en löytänyt netistä mistään hintaa.Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Sisältää 2kpl OR-440 lattiakaiuttimia, 1kpl OR-C140 keskikaiuttimia ja 2 kpl OR-S5.1 takakaiuttimia.
OR Dynamic
6
5567
Vastaukset
- B. Geuse
Ostin syksyllä parin OR 440 -kaiuttimia. Parista pyydettiin muistaakseni hilkkua vaille 300€. Itse maksoin niistä 220, koska olivat viimeiset, koekuunnellut kappaleet.
Pari OR 5.1 -kaiuttimia olisi kustantanut noin 160€
Keskikaiutin lienee noin 150€.
Koekuuntelussa OR hakkasi mennentullen paljon kalliimmatkin kaiuttimet. Niiden ääni oli bassovoittoisempi, täyteläisempi ja mahtipontisempi. Mutta tuohan on tietysti makukysymys.
OR:n sivut:
http://www.or-group.fi/english/index.html- aaaaaaaaaa
noi 440 maksaa 199€... pari 5.1 n.100€... c-140 keskiääni 99€.
noihan on OR:n perus kaiuttimet mutta varmasti tossa hintaluokassa hyvät.
kannattaa tutustua kyseisen merkin muihinkin kaiuttimiin.
esim 160hi x 4 ja keskiääneks 250hi siinä hyvä sarja - B. Geuse
aaaaaaaaaa kirjoitti:
noi 440 maksaa 199€... pari 5.1 n.100€... c-140 keskiääni 99€.
noihan on OR:n perus kaiuttimet mutta varmasti tossa hintaluokassa hyvät.
kannattaa tutustua kyseisen merkin muihinkin kaiuttimiin.
esim 160hi x 4 ja keskiääneks 250hi siinä hyvä sarjaMistä sait noin halvalla?
- aaaaaaaaaa
B. Geuse kirjoitti:
Mistä sait noin halvalla?
kyseisiä kaiuttimia mutta kyllä nuo ihan normaalit "myyntihinnat" on.
haluaisin ennemminkin tietää missä niistä on esim. 440:stä 300€ pyydetty...
Ainut mistä en kyllä ole aivan varma on nuo 5.1 mutta kyllä niidenkin hinta parina lähemmäks satasta jää.
Kysäse hintoja kodinkoneliikkeistä esim. Expertillä pitäs kyseistä merkkiä löytyä... - B. Geuse
aaaaaaaaaa kirjoitti:
kyseisiä kaiuttimia mutta kyllä nuo ihan normaalit "myyntihinnat" on.
haluaisin ennemminkin tietää missä niistä on esim. 440:stä 300€ pyydetty...
Ainut mistä en kyllä ole aivan varma on nuo 5.1 mutta kyllä niidenkin hinta parina lähemmäks satasta jää.
Kysäse hintoja kodinkoneliikkeistä esim. Expertillä pitäs kyseistä merkkiä löytyä...oli juuri se liike, jossa noita hintoja pyydettiin, ja josta ne ostin.
Itselläni nuo palvelevat muuten kotiteatterin takakaiuttimina ja ovat oikein toimivat pelit ainakin siihen tarkoitukseen, miksei myös etukaiuttimiksi. Vaativat kuitenkin isomman tilan, eli ei mitään yksiökaiuttimia.
- aaaaaaaaaa
eli kannattaa tarkistaa kykeneekö vahvistimesi "syöttämään" 4ohmin kuormaa. koska 440 on 4ohmin kaiuttimet.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683