Kuinka hakkeroida sivu?

Miror

Moi. Mietin kuinka voisi hakkeroida suojaamattoman sivun? Selitykset suomen kielellä kiitos:)

6

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • htmlKoodiaSivulle

Siis client puoli vai servu?

Client. Selain. Ei ole mitenkään suojattu koskaan, eikä tule olemaan. F12 sitten syötät koodit mitkä lähettää tiedot sinulle eikä oikeaan osoitteeseen. Tai tekee molemmat, lähettää sinulle ja oikeaan osoitteeseen.

Servu. Etsi palvelimen fyysinen sijainti. Käy käsiksi USB tikulla tai jos ei salasanaa niin hiiri/näppis. Tai keksi miten saat etäyhteyden laitteelle.

Jos tietoja haluat kerätä niin perusta VPN palvelu ja kerää kaikki http liike. https on salattu et voi. Voit kerätä domain nimet joka käyttäjältä, ja ip:n. Sitten voit kiristää heitä historialla.

Tee ohjelma mikä antaa sinulle etäyhteyden käyttäjien laitteille.
      Tee ohjelma mikä suorittaa koodia ja kerää dataa, jonka voit kerätä eri tavoilla. Antivrusohjelmat.

Liity LAN verkkoon (wifi). Muuta reitittimen asetuksia. DNS reititä liikenne sinulle. Reititä kaikki kulkemaan sinun kautta. Huijaa käyttäjää saman näköisellä nettisivulla. Kerää tunnukset. Phishing.

Lähetä linkkejä sähköpostiosoitteisiin. Toivo että joku nielee syötin. Tee mitä ikinä haluat/voit.

• MquiX1234

Moi! Kiitos kun vastasit mutta mitä linnkejä lähetän sähköpostiin? Ja mistä niitä saa

• MquiX1234

Ja miten muutan verkkoa jotta minä näen ne? Kiitos jos vastaat

• tiesithäntämän

Tiedätkö että siellä yleensä on niitä nk. namuja. Kun menet katsomaan, saat koneellesi viruksen.
      Ne on ansoja niille, ketkä rikkovat lakia.
      Namussa voi lukea "salaiset" tai vaikka "kuvatiedostot" ja kun sinä ressukka menet sitä katsomaan, paluuta ei enää ole.

• Kiinnostunut7

Missä sellasia on? Ja miten sellaisen sa esim toisen laitteseen?

• Fdhehe

%)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe