Hei.
Mulla olisi tarkoitus hankkia mökille pari ip kameraa valvonta käyttöön . Kaipaisin vinkkejä kun ei juurikaan ole kokemusta niistä. Tähän asti on ollut burel lähettävä riistakamera mutta ilmeisesti liiketunnistin on siitä rikki kun lopetti kuvaamisen eikä ota enää kuvia kun manuaalisesti. No reilut pari vuotta vanha ja maahantuoja ei ole kiinnostunut sitä korjattavaksi ottamaan ei osannut antaa edes hinta arviota paljon sen korjaaminen maksaisi. Niinpä kysyisin tietäviltä noista ip kameroista että mitä parin kameran asentaminen vaatii. Katsoin kylläkin tuon hollen autosähkön sivuilta tuota 310e maksavaa pakettia. Onko jollain kokemuksia ko.paketista ja sen toimivuudesta ,lisäksi minkälaisen nettiyhteyden se vaatii. Mullahan on tällä hetkellä tuossa riistakamerassa dna.n laitenetti sim.Rajaton tiedonsiirto 128 kbit/s nopeudella. Toimihan tuo ainakin riistakamerassa toki pienellä viivellä tuli kuvat mutta 0,90e/kk niin hinta laatusuhde on kohdallaan. Siis minkälainen yhteys olisi suositeltava ja paljon maksaa jos tuo laitenetti on niihin liian hidas. Lisäksi jos joku osaa arvioida tai tietää tuon riistakameran korjauksesta niin voisi antaa myös vinkkejä siitä. Kiitokset jo etukäteen asiallisista vastauksista.
IP kamerat mökille
4
354
Vastaukset
- sillainetoimii
Hommaa mobiili 3G/4G modeemi, ja siihen se sim kortti. Sitten osta 2kpl jotaki nettikameroita ja vedä niistä piuhat siihen modeemiin, jos kamerat ulkona sateessa, sit pitää olla sateenkestävät. Tuo yhteys riittää ja ei mitään live kuvaa haluta, kameroiden ottamat kuvat/videot vain tulevat hitaammin.
Hanki langattomat lähiverkkokamerat ja langaton mokkula. Niitä on helppo siirrellä pihalla, kunhan etäisyys ei ole liikaa lähiverkon toiminalle. Kantsuu kysyä alan liikkeestä.
MOI-simmi maksaa 6e/kk.- varmaankin.näin
Varmaan pari 100 F elektrolyyttikondensaattoria ajaa saman asian. Tummanvaalealla kevinittoteipillä kiinni puunrunkoon ja se on siinä.
- kdkdk
Tavallinen levykonkka ajaa saman asia ja ihan pilkkahinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731631
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591102
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41817
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610