Kohta kolkytvuotta pattiksella kyräillyt

Ettäsillee

Näin ne vuosikymmenet kuluu mutta pattis vaan matkakohteena pysyy.
Huomionpistävää on nykyiset ruuhkat joka puolella pattista.
Soi 6,7 & 8 ,soi buakhao ,LK Metro ja walking street on niin loppuunkaluttu että nykyään tykkään parin kolmen päivän perusmeuhkaamisen jälkeen painua jomtienille rauhoittumaan ja night markettiin herkuttelemaan.
Jomtienilta on haastavampaa hoitaa kunnon pesää mutta on mukavaa vaihtelua eivätkä ole yhtä leipääntyneitä myymään persettä versus pattaya beach, jos vain alueelle kasaantuneet ladyboyt ,ryssät ja homot ei häiritse.
Pattis on vain starttipiste thaimaan kierrokselle.
Mutta Molempi parempi
En vain enään jaksa viikkotolkulla riekkua yhden kohteen baareissa kas kun thaimaa on myös täynnä toinen toistaan mukavimpia reissukohteita
Silti tykkään aina aloittaa ja lopettaa reissut pattikselle.
Siinä samalla välttää bangkokin ruuhkat matkalla lentoasemalle
Melkein joka ainoasta thaimaan kaupungista löytyy kyllä thaimuijaa tyrkylle ja on mukavaa vaihtelua.
Ei tartte pelätä saantia eli siis saamatta jäämistä.
Pattiksen lentokentältä nääs airasia ainakin lentää nyt vihdoinkin useaan kohteeseen ja promohinta on joskus halvempi kuin bussilippu.

20

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MielenkiintoKullakin

      30 vuoden matkailun pääasiallinen anti tytöt.

      • Ettäsillee

        Tytöt hyvinkin.
        Et vain ymmärtänyt lukemastasi että painotin nimenomaan thaimaan eri kaupunkien ja osien kiertämistä eli todellakin muutakin kuin vain peruserkin ensisijaista mielikuvituksetonta seksilomaa pattayalla tyyliin baari-hotelli-baari etc.


      • 44x

        Sähän olet sitten just kuin minä. En ole kolmeakymmentä vuotta kylläkään vielä ehtinyt hengailla. Kaikki kuuluisimmat kohteet ja paikat on kierretty omatoimisesti. Alla on ollut kaikki kulkuneuvot moposta junaan ja sisäisiin lentoihin. Pattayalta ja Chiang Maista olen lomaseurat mukaani valkannut silloin kun olen. On ollut myös tytöttömiä lomia varmaan vajaa puolet. Baari-iltoja vietän kuukaudessa noin 5.
        Se on mukavaa vaihtelua ja luksusta baaripimullekin päästä vähän tuulettumaan mukavan farangin matkaan. Ei ne huonon matkaan lähdekään vaan keksivät jonkin kivan tekosyyn. Thaihin on helppo tutustua. Niin on suomalaisiinkin. Se varmaan sen tekeekin että suomalainen ja thai sopii niin hyvin yksiin. Monet muut kansat on paljon varautuneempia.


    • HappyHand

      Mitä helvetin vikaa on baari- hotelli- baari- joskus ranta- lomassa?

      • 44x

        Ne tekee ilmeisesti elämässään menetyksiä kokeneen kyvyttömän, kipeän ja köyhän yksinäisen vanhuksen katkeraksi. Minä en ole enää nuori mutta suon kaiken onnen ja ilon nuorille ja iloon kykeneville ihmisille, eikä se todellakaan ole minulta pois vaan päinvastoin. Jos minä joskus sairastun enkä kykene enää matkustelemaan ja elämään sellaista elämää kuin haluaisin, niin en minä ala siitä syyttämään niitä jotka kykenee. Ei se ole heidän vika eikä minun tehtävä ole moralisoida eikä tuomita ketään.
        Nuori! Elä nuorena!


      • LueKirjoituksiasi
        44x kirjoitti:

        Ne tekee ilmeisesti elämässään menetyksiä kokeneen kyvyttömän, kipeän ja köyhän yksinäisen vanhuksen katkeraksi. Minä en ole enää nuori mutta suon kaiken onnen ja ilon nuorille ja iloon kykeneville ihmisille, eikä se todellakaan ole minulta pois vaan päinvastoin. Jos minä joskus sairastun enkä kykene enää matkustelemaan ja elämään sellaista elämää kuin haluaisin, niin en minä ala siitä syyttämään niitä jotka kykenee. Ei se ole heidän vika eikä minun tehtävä ole moralisoida eikä tuomita ketään.
        Nuori! Elä nuorena!

        "Ei ole minun tehtävä moralisoida eikä tuomita ketään"


      • densei
        LueKirjoituksiasi kirjoitti:

        "Ei ole minun tehtävä moralisoida eikä tuomita ketään"

        Hän ei varmaankaan tarkoittanut sitä etteikö valehtelijoita ja vittuilijoita pitäisi tuomita ja moralisoida, "sensei".


      • 44x
        densei kirjoitti:

        Hän ei varmaankaan tarkoittanut sitä etteikö valehtelijoita ja vittuilijoita pitäisi tuomita ja moralisoida, "sensei".

        Oletko minun apulainen?


      • Ettäsillee

        Eihän niissä baari-hotelli-baari rantalomissa sinänsä mitään vikaa ole mutta siinä menee vähän helmiä sioille jos lentää yli 10 h koneella vain baarin istumaan ja lähirannalle löhöämään kun pienellä vaivalla voi nähdä ja kokea paikan päällä ja vähän kauempana kiertelemällä niin paljon enemmän sen baaridokailun ja rantamakailun lisäksi.
        On sekin nähty kun kaveri soi buakhaolla ei koko kuukauteen päässyt hotellin aulabaaria pitemmälle.
        Ei edes uima-altaaseen.
        En tuomitse,huvinsa kullakin mutta tuon vois tehdä halvemmalla ja helpommalla vaikka virossa.


      • KyräilyäPattayalla30v
        Ettäsillee kirjoitti:

        Eihän niissä baari-hotelli-baari rantalomissa sinänsä mitään vikaa ole mutta siinä menee vähän helmiä sioille jos lentää yli 10 h koneella vain baarin istumaan ja lähirannalle löhöämään kun pienellä vaivalla voi nähdä ja kokea paikan päällä ja vähän kauempana kiertelemällä niin paljon enemmän sen baaridokailun ja rantamakailun lisäksi.
        On sekin nähty kun kaveri soi buakhaolla ei koko kuukauteen päässyt hotellin aulabaaria pitemmälle.
        Ei edes uima-altaaseen.
        En tuomitse,huvinsa kullakin mutta tuon vois tehdä halvemmalla ja helpommalla vaikka virossa.

        kyräillä
        verbi
        Katsella alta kulmiensa, vihaisesti tai epäluuloisesti

        laajemmin yleensä epäluuloisesta tai vihamielisestä suhtautumisesta.
        Esimerkiksi: Riitapukarit kyräilivät toisiaan. Kyräilevä katse. Opposition kyräilevä asenne hallitusta kohtaan.


      • Ettäsillee

        Tulihan se ääliökommenttikin sieltä.
        Kun luetun sisällön ymmärtämättömyys on tuota luokkaa niin sulle ei muuta kuin lopeta häiriköinti, hyvää yötä ja häivy !
        Eikös se äiti sammuttanut jo valotkin.
        Heippa hei !


    • Ettäsillee

      44v;lle

      Joo Chiang maista löytyy ihan mukavaa matkaseuraa ja ei ole edes pakko raahata mukana.
      Sieltä pääsee bussilla ja välillä promohinnalla edukkaasti lentäen udon thaniin josta länkkäri taas löytää helppoa baariseuraa.
      Sieltä kun huitelee alaspäin khon khaen ja chaiyaphumiin niin jälkimmäisessä ei enään tyttöbaareja ole mutta kun pokkana menee paikallisiin tanssiravintoloihin missä bändit skulaa niin alkuhämmennyksen jälkeen olet ainoana farangina yleinen nähtävyys siellä ja hauskaa on jos vain osaa itse avata suunsa ja ottaa lungisti.
      Se on ihan toinen maailma kuin pattiksen vaeltavat eläkeläispappalaumat.

      • Haukkis

      • herra-47
        Haukkis kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=ufgEEhqnN8c
        Kerro mulle missäpäin ne eläkeläispappalaumat vaeltaa Pattayalla niin käyn katsomassa?

        Filmissä keski-ikä "vaeltajilla" näyttäis olevan alle 40v. Hauskoja kommentteja tuolla kuvaajalla. Nuorekas meno.


      • herra-47
        Haukkis kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=ufgEEhqnN8c
        Kerro mulle missäpäin ne eläkeläispappalaumat vaeltaa Pattayalla niin käyn katsomassa?

        Katoin 11 minuuttia enkä nähnyt yhtään pallomahaakaan.


      • YotubePelastaa
        herra-47 kirjoitti:

        Filmissä keski-ikä "vaeltajilla" näyttäis olevan alle 40v. Hauskoja kommentteja tuolla kuvaajalla. Nuorekas meno.

        Yotubematkailu on hyväksi niille jotka ei oikeasti matkaile ja joiden päässä pyörii pallomahat, katkeruus ja kateus, sekä myös ikä.


      • herra-47
        YotubePelastaa kirjoitti:

        Yotubematkailu on hyväksi niille jotka ei oikeasti matkaile ja joiden päässä pyörii pallomahat, katkeruus ja kateus, sekä myös ikä.

        Jos et ymmärtänyt niin pointtina oli näyttää "Ettäsillee" nimimerkille joka ei koskaan patilaa pääse että Pattayalla ei ole pallomahoja eikä vaeltelevia eläkeläislaumoja.
        Sen verran monta talvea siellä viettänyt että itselle asia on selvä.
        644 maksoi vain liput. Lähtö 09.12. ja paluu 15.04.2019. Mukavaa suomitalvea sinulle.


      • lerpanlaiffia

        Unohtui.

        Noteeratkaa kaikki nimimerkilläni kirjoitetut, niin ymmärrätte mitä on mielisairaus.


      • Ettäsillee
        Haukkis kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=ufgEEhqnN8c
        Kerro mulle missäpäin ne eläkeläispappalaumat vaeltaa Pattayalla niin käyn katsomassa?

        Ei hyvää päivää ja haloo !
        Kerronpas sulle hyvinkin.
        Menes nyt vaikka aluksi päiväsaikaan kiertelee vaikka soi buakhaolle tai beach roadille niin johan löytyy läskimahaista eläkelänkkäriä ja nakluasta / jomtien beach ryssänämmää.
        Heh heh !
        Eikö kukaan ole kertonut sulle että pattis on pikkasen muutakin kuin rillimatovideosi pätkästä walking streettiä illalla.
        Katkeamatonta "huutonaurua"


    • 63NumBall64

      Terkkuja Hua hinistä lämpötila on 25 astetta, puolipilvistä... toivottavasti useamman päivän kestäneet sateet on taas ohi, kovat sateet tuovat tullessaan tulvia, ja tulvat vettä jota voi olla puolimetriä tai enemmän, onneksi asun alueella jossa on kunnollinen viemäröinti, vaikka vettä tuleekin rajusti koskaan ei ole tällä asuinalueella ollut tiellä yli sentti vettä...

      Eilen käytiin naapurista muutaman talon päästä, hakemassa splitting cobra, oli kaiketi kulkeutunut auton moottoritilassa, jostakin... puutarhassa näkyy aina välillä siellainen smadardin vihreä noin metrin mittainen käärme, vaaraton jos et ole sammakko, joka ilta kun aurinkolaskee alkaa puolituntia kestävä kurnutus, joten käärmeillä on paljon syötävää...

      Täällä on mukava asustella, kunhan vielä saisi jotenkin taottua järkeä näiden thaikku kuskien päähän, liikenne on ihan helvetin vaarallista, muutaman kilsan päässä yksi vanhempi pappa pääsi hengestään kun ajoi mopolla ja auto ajoi liian lähellä mopoa, ja jokin vaatekappale otti kiinni autoon, pappa kaatui ja jäi vastaan tulevan linja-auton yliajamaksi... ikävää todella ikävää...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe