Hommaamassa tässä pian Ipad 2018 tabletin. Yksi suurin käyttötarkoitus on sarjakuvien lukeminen. Mikä on hyvä appsi, jolla voin lukea omia cbr sarjakuvia? Mieluintten ilmainen, mutta laadusta olen valmis pari egeä maksamaan.
Hyvä sarjakuvanlukija Ipadille?
8
163
Vastaukset
- ipad-ei-koskaan.PC-4ever
Etäyhteys tietokoneeseen ja etäkäytät sen sovellusta. Ei taida olla muuten hyviä missään.
- Sarjakuvakuluttaja
Wat?! Tuntuu ylimietityltä ratkaisulta. Androidille minulla on jo Perfect Viewer. Ios laitteen haluan koon ja kynän tähden. Täytyyhän oma lukijakin löytyä sille.
- rajoitettuIOS
Sarjakuvakuluttaja kirjoitti:
Wat?! Tuntuu ylimietityltä ratkaisulta. Androidille minulla on jo Perfect Viewer. Ios laitteen haluan koon ja kynän tähden. Täytyyhän oma lukijakin löytyä sille.
Rajoitettu käyttis=rajoitetut ominaisuudet. Siksi aina Android=vapaus
- Tuossanoin
Kirjoitat samat sanat jokaiseen ketjuun jossa mainitaan Apple? Etkä osaa ikinä edes perustella väitettäsi? Muistutat kovasti erästä windows-trollaajaa...
- samahomma
Tuossanoin kirjoitti:
Kirjoitat samat sanat jokaiseen ketjuun jossa mainitaan Apple? Etkä osaa ikinä edes perustella väitettäsi? Muistutat kovasti erästä windows-trollaajaa...
Etkä sinäkään:D
- Tuossanoin
Nuita appseja löytyy pilvin pimein, kun laitat hakusanaksi cbr. Tiedä sitten, mikä olisi paras. Mutta varmaa on, että et tarvitse mitään etäyhteyttä ; D
- ipadisti
Tuolla sun perfect viewer hakusanalla löytyi vaikka millä mitalla tuon kaltaisiakin softia, comic viewer yms.
ipadissä on vakionakin pdf reader ja kirjanluku softaa. - ipadisti
Ja löytyyhän tuosta vaihtoehtoisia ohjelmia ihan arvosteluineenkin.
https://alternativeto.net/software/perfect-viewer/?platform=ipad
ipadille löytyy aina kaikki mitä androidille vastaavina tai parempina ja yleensä ilmaisena toisin kuin androidille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865